Uge #47: Efter mørkets frembrud

Originally posted by Bentzin
    Har lige lavet en ny - var ovre hos den gamle, som blev 75 og fik så lige nogle skud af nogle af alle hendes specielle ting. ;)
    Bl.a af denne glødepære, som jeg efterfølgende har puslet lidt med i Photoshop. For vi ved jo allesammen, hvordan trådene i en sådan ser ud. :))

http://img208.imageshack.us/img208/5175/emf03mn0.jpg

Kan ikke rigtigt se hvad et nærbillede af en glødepære har med mørkets frembrud at gøre.
    Og syntes det er redigeret alt for meget. Det ligner nærmest et maleri :)
    Kunne meget bedre lide det andet du har taget.

Originally posted by Shiver

Kan ikke rigtigt se hvad et nærbillede af en glødepære har med mørkets frembrud at gøre.

Nu har glødepærer da rimelig meget med mørkets frembrud at gøre, da det jo er en kompensation for det lys der mangler, når det bliver/er mørkt.
    Og ja det ligner nærmest et maleri - sådan set også meningen. Da det jo er en anden måde - vise et eksempel på, hvordan man også kan skildre en ting. Hver sin smag - o.lign.
    Ka' også selv godt li' det første - har også flere andre brugbare kreationer. Men vi må jo kun poste et og nu synes jeg lige, det er det her, som jeg vil vise. :))

Originally posted by Shiver

Var der ikke tog et billed i fugleperspektiv når det var henvidst til frøperspektiv? :$

Ej.. nu har kigget de andre tråde igennem, og i skriver meget med at det er ens egen tolkning af opgaven jo.. så har bentzin vel også lov til at poste det der.. da han tolker det som han gør.. og jeg synes også at det passer fint ind til denne opgave =)

• AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Originally posted by Angelus
    Vil lige komme med et bud også, ikke lige det jeg havde i mente, men det er da beder end ingen ting.
    [Blocked Image: http://i13.photobucket.com/albums/a256/angelus84/emf.jpg]

Ace!

Det der er altså bare fedt imo

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Originally posted by MvK

Ace!

Det der er altså bare fedt imo

Bortset fra at det er totalt uskarpt!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Originally posted by Tarantula

Ja baggrunden er uskarp, synes jeg ikke gør noget. Hader folk som kigger alt, alt for teknisk på kunst, det er forkert at gøre. Kan hvertfald godt lide farverne, man fornemmer der er masser af mennesker i baggrunden, og så den der device i forgrunden, meget cool imo.

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

Rettet en gang, sidst af MvK ().

Originally posted by MvK

Ja baggrunden er uskarp, synes jeg ikke gør noget. Hader folk som kigger alt, alt for teknisk på kunst, det er forkert at gøre. Kan hvertfald godt lide farverne, man fornemmer der er masser af mennesker i baggrunden, og så den der device i forgrunden, meget cool imo.

Formodentlig en mixerpult :)

Originally posted by Macimuz

Formodentlig en mixerpult :)

Ja det ville jeg også gætte på, men det er jo irrelevant anyways. :)

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

Originally posted by Tarantula

mate... det er skam meningen ;) det kaldes et stemnings billede ;)

og ja, det eren mixepult ;)

Originally posted by Angelus

mate... det er skam meningen ;) det kaldes et stemnings billede ;)

og ja, det eren mixepult ;)

Tror mere han tænker på at forgrunden heller ikke er helt skarp :) Synes jeg hvertfald ikke. Men så vidt jeg husker har du jo også lige fået dit nye kamera, så man tager jo ikke perfekte billeder efter et par dage :) Men flot billede uanset hvad.

Originally posted by Marquis

Tror mere han tænker på at forgrunden heller ikke er helt skarp :) Synes jeg hvertfald ikke. Men så vidt jeg husker har du jo også lige fået dit nye kamera, så man tager jo ikke perfekte billeder efter et par dage :) Men flot billede uanset hvad.

hehe takker

Der hvor jeg har stillet skarp på, er på Denon mærket oppe i "venstre" hjørne af pulten...