J-dag!! :d

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Jep herligt grinagtigt - det er "fedt", at hør visse folks livshistorie - malet ud med diverse stavefejl og underlige gloser. Totalt grineren og samtidig utroligt uinteressant. Og jo jeg snupper da også altid lige den bærbare op af inderlommen og tjekker min mail når jeg er i byen - det er da absolut meget vigtigt, når jeg sidder sammen med kammersjukkerne og får nogle herlige fadbamser. :ohmy:
    Tænk sig, hvis jeg missede en email om, at der er nyt fra banken. :crazyeyes:


    Og Carlsens sidste indlæg er bare helt okidoki. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/respekt2.gif][Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/yourock.gif]


    Hvis du skal ha nogle af gloserne oversat siger du bare til ;) Word up!

  • J-Dag var nok for syg en bytur!


    Jeg var klædt ud som julemand og en veninde som fræk nissepige, og så gik vi ellers til den.. SHIT det var galt..


    Jeg nåede bl.a. nogen af følgende ting:


    - Smadre mine knæ og mit hoved i gulvet da jeg var ude og danse med en pige, og så trådte i en drink som nogen havde tabt - det var sq glat.
    - Rykke en dankort automat ud af væggen og holderen og tabe den på gulvet, og derfor få en 1½ meter lang dankortbon, da det var det eneste jeg havde fat i.
    - Få stjålet 3(!) nissehuer.
    - Luske mig ind til en privat føsda på et diskotek og gå amok i velkomstdrinks.
    - Være ULTRA tæt på at brække mig ud over baren på Cafe Kafka grundet for mange alt for varme tequilashots i streg (det var hvad den pludselig lange dankort bon sku bruges til).


    Ja, og jeg opdager hele tiden nye ting efter som folk fortæller mig det..


    Nåh ja, så sov jeg på sofaen hos en veninde og hun vækkede mig kl 11 og havde lavet morgenmad til mig.. Boller i karry og ris.. Tror ikk hendes hjerne var kommet helt over alle de julebajere..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

    Rettet en gang, sidst af Grus ().


  • Hehe det lyder ellers til der har været gang i den :)

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Yo thug. Jeg skal oz bar' så zuper meget på IN og flippe den op for vildt, de fede bitches går bare flipzide når mit flow går jiggy på speakeren. Og når der kommer en hater og spiller får han bare "Hvad så der, puto? Mit bling owner dit fedthår for vildt! punk fesne soft ass shit mand! yir!" Vi flyver med Nik og Jay på den sorte lingo man!


    In your face for vildt.



    Daaaaaaaaaamn bro´!... No sOFT AsS Shiat, kun det mo-fo-shizzle-og-ild-min-big-red-cécíl, DeR for the chiCkz Ass til at bounCe FOR WIIILD , YEAH! .. PEACE.. cya ya´w.




    hahahahaha.. okay kan ikke mere, hold kæft mine øjne er fyldt med vand af grin..




    :cheers: :clap:

  • Jeg fik ikke fejret J-dag i år, da jeg har 5 skriftlige eksamener i næste uge :boxed:


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg lage ud med at tage på Nellys, med nogen af mine venner og veninder.


    Der var der fri fad øl fra kl. 21-23 :D


    Så dem fik vi nogen stykker af - eller 5.


    Så købte vi et par flasker med en dejlig rabat. Også skulle vi ellers score damer.


    Var sammen med alt for mange, men sjov aften det var det :D

  • Ved ikke om vi kan sige vi fejrede j-dag, men vi fejrede da hvertfald min vens 18års fødselsdag med sådan et bette svin her ;


    [Blocked Image: http://img316.imageshack.us/img316/3646/grissefestiz1.th.jpg] :D
    Vi var en 60 stykker, lørdag aften. Huha det var koldt og stå og "grille" den, så vi måtte holde os "varme" med håndbajere og så ellers helt hen til varmen :P

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Kl. 23.35 var hun nok døddrukken, og 23.37 skulle hun til udpumpning :crazyeyes: :))


    næsten lige før... ejj der kom vist mere ind end havd der skulle da det vist kom ud igen ved en 2 tiden.. :boxed:


    meeen holde mig jo ikke tilbage så endte hjemme i min seng ved en 6 tiden og tror nok jeg gik ud som et lys, og øv en hovedpine der stod på igår. :rolleyes: