Fandme nice at tweak er oppe igen...
men hvad i al verden skete der?
Fandme nice at tweak er oppe igen...
men hvad i al verden skete der?
Neues server ?
Har haft abstinenser hele dagen
En ting er sikkert og det er at det nok har været noget med serveren...
Eller så er det bar Martin der har rodet lidt for meget hehe, ej
Hurra
Endelig.. har godt nok prøvet at komme ind på tweak mange gange i dag.. puha
men rart at skidtet funker igen
Det jo hva der sker når man bliver gift..
Fejl kan ske for selv den bedste ...
( du ka´ ta´ deeet )
Da jeg så at apache osv var installeret troede jeg at det hele var blevet slettet el lign.
Den nye server vi kom over på i fredags er afgået ved døden - den kunne ikke klare alle jeres forum tråde
Der er sat en ny server op igen, men der er en masser af restore jobs der kører på den fortsat, så Tweak.dk vil være noget langsom her til aften.
Jeg beklager meget.
QuoteOriginally posted by Martin
Den nye server vi kom over på i fredags er afgået ved døden - den kunne ikke klare alle jeres forum tråde
Der er sat en ny server op igen, men der er en masser af restore jobs der kører på den fortsat, så Tweak.dk vil være noget langsom her til aften.
Jeg beklager meget.
Lyder sku' godt martin... så kan jeg sove roligt i nat hehe
Syns det er meget tit at Tweak er nede ærgeligt.
Nu ser det ud til, at der er knald på igen.
Godt der findes lykkepiller mod panikangst. [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/humor/264.gif] -
QuoteOriginally posted by Bentzin
Nu ser det ud til, at der er knald på igen.
Godt der findes lykkepiller mod panikangst. [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/humor/264.gif] -
Ja det er sku lige før man snart kunne få behov for det!
QuoteOriginally posted by Martin
Jeg beklager meget.
Åh nej da, det var sku træls. Må have været en dyr omgang, eller den var måske på hostingfirmaets regning ?
Men godt I er oppe igen, så skal vi nok være ordentlig ved den, ikke allesammen ?
dejligt den er oppe igen.... jeg har nok kedet mig hele onsdag hehe.. ingen tweak...
Ja den var da lige væk et godt stykke tid der. Og den hænger da godt nok også lidt nu
QuoteOriginally posted by Angelus
dejligt den er oppe igen.... jeg har nok kedet mig hele onsdag hehe.. ingen tweak...
Jaah, og selvom man måske ikke vil indrømme det, så er man nok lidt afhængig af sitet her
Jeg bliver altid så frusteret når jeg ikke kan komme ind
Men jeg fik da lavet lektier i går, i stedet for at sidde og følge med på tweak
QuoteOriginally posted by celfa
Jeg bliver altid så frusteret når jeg ikke kan komme ind
Men jeg fik da lavet lektier i går, i stedet for at sidde og følge med på tweak
hehe det smame her, fik endag lavet spansk
Jeg fik ikke lavet en skid i går. For skulle jo lige ind og se, om tweak var kommet op igen, hver halve time...
Man fik jo helt abstinenser, jeg sad og rystede helt, fordi jeg ikke fik mit daglige skud tweak.dk
Hej jeg hedder Azjo og jeg er tweak.dk afhængig. (anynome tweak.dk'ere :)))