Hvilken Media Player bruger i? Skal bruges til at se film på computeren, WMP/VLC synes jeg ikke er noget specielt.
Bedste Media Player/Video Playback
-
-
WinAMP 4ever!
-
Originally posted by DeH
WinAMP 4ever!
Men winamp tager jo ikke alle filmformater gør den? -
MPC
Du kunne jo tage et kig i listen over gratisprogrammer
-
Originally posted by Burger
MPCDu kunne jo tage et kig i listen over gratisprogrammer
Takker! Har jeg slet ikke set! -
Originally posted by Tarantula
Men winamp tager jo ikke alle filmformater gør den?
Bortset fra 3pg og quicktime video, så gør den da -
Bruger også Media Player Classic...
-
Jeg bruger selv Windows Media Player 11 Beta.
-
Originally posted by Berleburg
Jeg bruger selv Windows Media Player 11 Beta.den bruger jeg os, den virker sq fin nok
-
Jeps, lækkert design og med de rette codecs synes jeg det er den bedste afspiller.
Dog bruger jeg MPC eller VLC i visse situationer.
-
Bruger altid VLC uden undtagelser - har aldrig oplevet problemer og genveje osv virker fint - og så er det jo det samme om jeg sidder på linux eller windows - ellers er MPC også ganske fint .
Hvad mener du med "ikke noget specielt?" For mig at se skal en afspiller afspille og afspille så meget som muligt og så er jeg glad - flot design og den slags har jeg ikke meget til overs for - derfor netop VLC og MPC står højt på min liste
-
Media Player Classic all the way!
-
Media Player Classic kan jeg ikke få til at virke ordentlig på min widescreen bærbar. Så jeg bruger mest bare WMP.
-
Bruger også VLC. Den "æder" alt, så det er min No.1
-
VLC til video og winamp til musikken
-
Media Player Classic til video og alt det der, og så WMP 11 til musik lige for tiden. Egentlig kun fordi jeg godt kan lide designet. Ellers er det WinAmp der er at foretrække.
-
The Core Mediaplayer, har ikke set noget den ikke kan afspille endnu
-
WMP, Xvid, AC3
(Musik : iTunes)
(DVD : PowerDVD) -
For det meste MediaPlayer Classic eller VLC