NFS:Carbon demo

  • Hey drenge og piger.


    Så er der vidst en demo ude til det nye Need for Speed Carbon! :)


    Tænkte at jeg lige ville dele, nu da der var nogen der havde efterlyst den for noget tid siden ;D


    Den er legit nok, i forhold til de fake der har været ude. I hvert fald er det vel-renomérede sites der hoster den.


    Mirrors her: http://www.nfsunlimited.net/carbon/demo


    mvh. Jimmi

  • super længe ventet synes jeg. Kender andre der havde den for ca. 14-21 dage siden

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by Ulrik
    Jeg synes det er dårligt! Jeg er utrolig skuffet! Bilerne kører dårligt, grafikken er blevet dårligere og det generelle indtryk er dårligt. Most Wanted er meget, meget bedre.


    Kan ikke være mere enig :(
    Nu har vi ventet så længe på den skide demo, og så virker spillet som om det lavet til de helt gamle spille arkader :S


    Virkelig fesent IMO...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    hva faen sker der for ea? - Damn det spil er skod :pokey: :boxed:


    Enig.. :rolleyes: ..ka dog godt li de lidt flere muligheder for at pille ved designet, f.eks. fælgerne, lavprofil osv - men f00k det kører af lort ude på banerne.. :boxed:

  • Quote

    Originally posted by xt0m


    Enig.. :rolleyes: ..ka dog godt li de lidt flere muligheder for at pille ved designet, f.eks. fælgerne, lavprofil osv - men f00k det kører af lort ude på banerne.. :boxed:


    Synes ikke engang det med at pille ved designet er specielt godt lavet hvis jeg skal være helt ærlig... det er da sjovt nok fundet på, meeeeeeeen så meget er der godtnok heller ikke i det IMO....


    Kan slet ikke forstå de overhovedet vil smide sådan et spil på markedet efter spil som NFS Porche, NFSU2 og MW, som alle 3 IMO er totalt fede spil.. Det ses tydeligt på demoen af NFS Carbon at det ikke er noget jeg vil komme til at spille.. simpelthen bare alt for dårligt lavet...

  • Quote

    Originally posted by Try-this
    Det ses tydeligt på demoen af NFS Carbon at det ikke er noget jeg vil komme til at spille.. simpelthen bare alt for dårligt lavet...


    Der er vi så enige.. :( ..Jeg har i øvrigt alle spil i NFS serien, hva med jer?

  • Quote

    Originally posted by xt0m


    Der er vi så enige.. :( ..Jeg har i øvrigt alle spil i NFS serien, hva med jer?


    Enig i at være enig, og har os alle spil tror jeg....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by xt0m


    Der er vi så enige.. :( ..Jeg har i øvrigt alle spil i NFS serien, hva med jer?


    Det er bare så ærgeligt at de skal lave sådan et.. ja... meget dårligt spil, sagt på en meget pæn måde.. nu hvor man havde glædet sig sådan til det kom...


    Jeg har ikke alle spil, kun Porche, NFSU2 og MW da det IMO er de bedste igennem NFS tiderne (men så vidt jeg ved har jeg da spillet dem alle) ;)


    Har slet ikke tal på hvor mange gange jeg har gennemført dem, men tror porche topper listen :))

  • Synes da ikke det var så slemt igen. Og nu var det jo også kun en demo. Synes også MW demoen var skod i forhold til det rigtige spil. Der var i hvert fald en del grafiske ting de slet ikke havde på plads. Mon ikke også det kommer i den fulde version.


    Hvad tænker i på med styringen? Synes det var herre sjovt at drøne rundt i den der Camaro. Men har heller ikke prøvet de andre. Dog var drift da godt nok noget af en katastrofe, det var stinky styring!


    Hvornår kommer den fulde version?

  • Quote

    Originally posted by AtoM!C
    Synes da ikke det var så slemt igen. Og nu var det jo også kun en demo. Synes også MW demoen var skod i forhold til det rigtige spil. Der var i hvert fald en del grafiske ting de slet ikke havde på plads. Mon ikke også det kommer i den fulde version.


    Hvad tænker i på med styringen? Synes det var herre sjovt at drøne rundt i den der Camaro. Men har heller ikke prøvet de andre. Dog var drift da godt nok noget af en katastrofe, det var stinky styring!


    Hvornår kommer den fulde version?


    Ka ikk forestille mig hvordan du ikk har lagt mærke til det :P


    Hvis man trykker lidt til venstre drejer bilen straks 70 grader til venstre...nogle gange virker det så kunstigt, som om der er auto pilot på :S

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by AtoM!C
    Synes da ikke det var så slemt igen. Og nu var det jo også kun en demo. Synes også MW demoen var skod i forhold til det rigtige spil. Der var i hvert fald en del grafiske ting de slet ikke havde på plads. Mon ikke også det kommer i den fulde version.


    Hvad tænker i på med styringen? Synes det var herre sjovt at drøne rundt i den der Camaro. Men har heller ikke prøvet de andre. Dog var drift da godt nok noget af en katastrofe, det var stinky styring!


    Hvornår kommer den fulde version?


    Den fulde version står til at have release her den 2., så det er begrænset hvad de kan når at ændre...


    Og ang. styringen.. Hmm ja ved ikke helt hvordan jeg skal forklare det, synes bare bilerne opfører meget underligt og rigtig meget anderledes end hvad de plejer at gøre i nfs... og ja det er jo så specielt i drift løbene hvor bilen jo nærmest gør alt arbejdet selv, det er helt forkert lavet IMO :boxed:

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Ka ikk forestille mig hvordan du ikk har lagt mærke til det :P


    Hvis man trykker lidt til venstre drejer bilen straks 70 grader til venstre...nogle gange virker det så kunstigt, som om der er auto pilot på :S


    Kan selvfølgelig godt være fordi Camaroen har dårligst handling af de 3 biler man kan køre i, men jeg synes den opfører sig nogenlunde som man har været vant til i de andre spil. Må lige prøve med de andre biler også :)

  • Må desværre også slutte mig til flertallet, og sige at jeg er skuffet over kvaliteten af spillet.


    Selvom man sætter det til 1600*1200 med alt det lir den kan trække er NMW stadigvæk meget pænere at se på.


    Styringen i driff er også helt hen i vejret - specielt fordi man (eller jeg) ikke kan få lov til at bruge min Rumblepad.


    Håber der når at ske noget inden det kommer på markedet, eller at der meget hurtigt kommer en opgradering som forbedre styringen - specielt i drifft hvor EA slet ikke har forstået konceptet.


    mvh Stubkier