Hvorfor tweak.dk???

  • Kan ikke huske hvorfor, men jeg kan skisme godt lide det herinde :9xo


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Kan huske det som var det igår... Skulle bruge en ny PSU og så var det her jo STEDET.. er så bare blevet hængende og tjekker dagligt tweak i og med det er min startside :crazyeyes:



    :rules:



    EDIT: Og så er det altid sjovt at drille KarGa.. (i kan bare gøre det, han kan tage det :P)

  • Kan ikke huske hvorfor jeg oprettede mig, men kan huske at efter oc-central lukkede steg mit tweakforbrug voldsomt.... mener jeg lå på en 17-18 post om dagen i lang tid, så faldt jeg lidt til ro pga en masse skole, arbejde og flytning, men kan sq ikke undvære tweak :rules:


    ligesom mange andre herinde så synes jeg at tweak er det eneste danske hw forum der er noget ved, ocinfo.dk var ellers lige ved at komme igang med noget der kunne være blevet hen ad oc-central, men aktivitet kunne ikke opretholdes og pludselig en dag uden varsel var siden lukket ned :pokey:

  • Quote

    Originally posted by Butcher
    Kan ikke lige huske hvorfor jeg startede. Nok i forbindelse med køb af min tidligere computer vil jeg tro.



    Det var mig som startede og så har jeg fortalt dig om siden og som den fanboy du er oprettede du selvfølgelig en bruger ;)


    Som sagt kendte jeg siden noget før jeg lavede en bruger. Men det er mig stadig en gåde at din bruger er ældst.


  • Ja, i er mine marionetdukker :razz:


    Husker egentlig heller ikke hvorfor, men længe siden er det. Sikkert på anbefaling er nogle kammerater eller lign.

  • Jeg surfet bare rundt og syntes at her lugtede godt, så jeg oprettet en bruger og nu er jeg her :drink: . Er desvære bare ikke så aktiv som jeg gerne ville være, da jeg er under Uddannelse som datatekniker :boxing:

    -----------------------------
    -----------------------------
    -----------------------------

  • en af mine venner viste mig hvad det var og så tegnede jeg logoet på et papir hængte det op ved min fars computer og så ville jeg se hvad det var og nu er jeg herinde hver dag bortset fra de dage her hvor mit internet er nede!

  • skulle bruge lidt hjælp til min pc og fik besked på at bruge JER og JERES viden :9xo og det har jeg benyttet mig siden :)) :)) :rules:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • folk fra det daværende overclocking.dk anbefalede stedet, da deres forum ofte blev til OT i løbet af 5 posts næsten hver gang.....mener det var da jeg vill ehøre lidt omkring oc af min 2500+ barton og a7n8x-x . herinde fik man hurtige svar og som regle var de rigtige...så det blev det nye sted for mig.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Tror vist nok at det var starten på mit oc liv.


    Brugte tidligere Dailyrush.dk og mest Hardwaretidende, men dengang var man jo spæd og intet anende, dog meget nysgerrig ;)


    Så fandt jeg vist tweak og folk var jo kolosalt kloge, men mest af alt flinke, imødekommende etc. Så blev dette mit ny "hood" :))


    Hehe husker en af de første posts :


    "Er der tradition for at alle admins og mods har en promethia?"


    Det var fordi at jeg havde forvekslet, dengang Mr. Tweak, som 2 personer :)) :))

  • Tja jeg surfede HW sidder og stødte på Tweak men lavede ikke en bruger før efter en del tid. og har heller ikke brugt den særligt meget. Jeg læser bare jeres viden :P


    Tweakup - er virkelig en folk knoldesparkere bare rent brok det hele.
    HOL.DK virker vel okay mange menneske da, men hadder den måde deres forum er på.


    Og ja så sidder jeg her :) Dejligt forum og dejlige mennesker.


    Rated 6/6 Stars ;P

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Jeg var engang helt igennem HOL nørd, men så en dag var der nogen der fortalt mig om tweak, og begyndte at nørde det helt vildt. Og så blev jeg nysgerrig og oprettede en bruger.. Mine første 100 indlæg var sandsynligvis noget ligegyldigt multispam for at opnå den første gyldne røde stjerne, hvorefter jeg blev komplet ligeglad med ranglisten. Så blev jeg fuldtids nørd og brugte timevis herinde hverdag, så fik jeg kørekort og nu går der mere tid på bilen en computeren, men hænger da stadig ud her i ny og næ, fx midt om natten når jeg absolut ikk har andet at lave og alle på dkbn.dk og bilgalleri er gået i seng, så sidder der altid en trofast tweaker eller to der nægter at give op, trods søvnens tunge indtog. Hurra for cola-kulturen!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Fordi min interresse for hardware var meget stor på det tidspunkt, og Tweak.dk var det eneste site med hvad jeg mener er et rigtigt forum. Plus folk var jo til at snakke med herinde, men det fandt jeg jo først ud af senere. ;)