Hvilket ur går du med?


  • Ja men mener at Pierce Brosnan bruger Omega



    The_Unforgiven

  • Til hverdags brug; Citizen, til hårdt arbejde: Casio G-shock, til dykkerbrug: Citizen, frømandens almindelige, og til pænere brug: Seiko Kinetic. Hver ting til sin tid.. :D

    [SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

  • http://www.amazon.com/Seiko-Me…7615106?ie=UTF8&s=jewelry


    stille og rolig klassisk look bare med hvid urskive ellers tofarvet som på billedet :9xo

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

    Rettet en gang, sidst af Rafal Pyszko ().

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hm nej ... Det er ulovligt at fremstille, sælge, købe og besidde kopivarer.


    Hvor er din garanti for at det ikke er ulovligt ?


    Tag den venligst i pm :offtopic:


    Mit ur er min nokia 6230i :]

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • Går ikke med armbåndsur. Har som regel altid min mobil med. Men kan godt se det nogle gange ville være smart at have et ur på hånden. Jeg har bare aldrig vænnet mig selv til at gå med et, ved nu ikke om jeg synes det irriterer mig at have på, men har bare aldrig været mig.


    Ingen der render rundt med sån et her ? :))


    [Blocked Image: http://www.museumsnett.no/vff/img/klokke.gif]

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Går ikke med armbåndsur. Har som regel altid min mobil med. Men kan godt se det nogle gange ville være smart at have et ur på hånden. Jeg har bare aldrig vænnet mig selv til at gå med et, ved nu ikke om jeg synes det irriterer mig at have på, men har bare aldrig været mig.


    Ingen der render rundt med sån et her ? :))


    [Blocked Image: http://www.museumsnett.no/vff/img/klokke.gif]


    Hellere kigge på solen! :D

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Ingen der render rundt med sån et her ? :))


    [Blocked Image: http://www.museumsnett.no/vff/img/klokke.gif]


    Har ikke plads pga. mine monokler.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • http://i15.photobucket.com/albums/a375/Eridam/P1010010.jpg



    det er nice !!!!


    jeg vil sige. jeg kunne ikke finde det på nettet nogen steder.. det koster omkring de 2100 :D og har ikke set andre rende rundt med mit formidable ur :)


    det kan klare lidt slag. har dog fået skiftet glas da jeg skulle flytte og fik det revet op af en sten mur, der var uheldig vis lige en skarp sten som lige fik riset sig ned :( men det er fint nu :D

  • Quote

    Originally posted by Dumpen


    Tag den venligst i pm :offtopic:


    Hvorfor ? Det er da ikke off-offtopic.



    hehe. Ikke lige min stil må jeg nok indrømme, men på den anden side, så har jeg heller aldrig set nogen gå med nogle af de ure i alle går med her inde. Med et par få undtagelser. Havde på et tidspunkt en kollega der godt kunne li Breitling ure og som havde et ur der minder lidt om The_Unforgiven´s. Har også mødt en som havde en anden seamaster-model end det jeg har. Men ellers ikke.


    Måske pusigt nok, men det lader til at langt de fleste unge mennesker ikke går med ur eller også går de noget crap. Det er ikke lige et område de fleste unge mennesker sætter højt virker det til.

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Måske pusigt nok, men det lader til at langt de fleste unge mennesker ikke går med ur eller også går de noget crap. Det er ikke lige et område de fleste unge mennesker sætter højt virker det til.


    Ja, det er da en skam. Personligt synes jeg bare det er fedt at have ur på. Kan generelt godt lide at have noget på håndledende; læder-snor osv. Synes at ure giver lidt ekstra. Gider ikke rodde i lommerne hver gang jeg skal se hvad klokken er. Tit sidder jeg også ned, og hvis jeg har jeans, er det jo en belastning sommetider, at hive sin fon op.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg kan faktisk utrolig godt lide ure. Synes der er noget stilet over dem, men desværre har jeg ikke råd til nogen af de ure jeg gerne vil have - udover self mit pulsur.


    Jeg elsker ure i stil med; Breitling, Rolex osv, men pengene er ikke til det.

  • Quote

    Originally posted by Zalam
    Jeg kan faktisk utrolig godt lide ure. Synes der er noget stilet over dem, men desværre har jeg ikke råd til nogen af de ure jeg gerne vil have - udover self mit pulsur.


    Jeg elsker ure i stil med; Breitling, Rolex osv, men pengene er ikke til det.


    Du må ønske dig det i fødselsdaggave når du fylder 20 :P

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Hvor mange forældre giver deres børn gave til en værdi af 10.000+ kr når de fylder 20 ? :boxed:


    Kan ihf. nævne flere eksempler på folk der får en mercedes eller lignende i 18-års. Men well...det er ekstremt.


    Men mente det godt nok også mest i spøj.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless