Krokodille-jægeren er død

  • Quote

    Originally posted by Slacker
    Tjah altså et eller andet sted måtte det jo nærmest ske engang. Altså når man tænker på hvordan han alrid skulle lege med alle dyrene.
    Men ja, dybt tragisk.
    Er ikke sikker på at der har været så meget sikkerhed - så vidt jeg har forstået lave de ikke programmet mere, så det har nok bare været en lille søndagsudflugt..


    Nu stod der et sted i en af nyheds killerne at det var sket under en optagelse :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Nu stod der et sted i en af nyheds killerne at det var sket under en optagelse :)


    Ja, også derfor det er lidt mystisk at der skulle flyves læger derud bagefter. Han burde da klart have nogle med sig hele tiden.

  • Det er selvfølgelig ærgeligt, men som en eller flere måske har været inde på, så er det alligevel utroligt det måske ikke er sket før.


    Hørte det på vej til Århus i radioen imorges, og det var en ret overraskende nyhed.

  • RIP Steve ;(

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • øv :(, stod også bare da jeg læste det, og kiggede, kan slet ikke fatte det, Steve han er sq fed, han udstrålte noget som jeg tror alle kunne lide ved ham, og nu er han død :(.


    "What a Beauty" skulle være Steve Irwin Trademark :)

    A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
    MSI - K8N Neo P.(s754)
    2X512 PC3200 g.Skill
    Tyan - Radeon 9800Pro-m

  • ja, han var sku en underholdende fyr. elskede hans programmer og hans sjove kommentar..


    Men ja, meget trist og synd for familien og deres hund

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Meget trist! ;(



    Pilrokken stak ham ikke kun i brystet, men gennemborede direkte hans hjerte.


    Har altid fulgt hans udsendelser, da jeg selv er meget interesseret i kryb ig kravl.


    Meget trist nyhed, men igen. Han døde på den måde han helst ville dø. :(

  • On 4 September 2006, Irwin was fatally pierced in the heart by a stingray barb, while diving off Queensland's Great Barrier Reef. He had been filming a segment for his daughter Bindi Irwin's upcoming television series. Irwin was in the area filming his own documentary, to be called Ocean's Deadliest, but weather had stalled filming. Irwin decided to take the opportunity to film some shallow water shots for his daughter's programme.[22] The BBC reported that this was only the second known fatality in Australian history from a stingray attack[23], while The Age lists it as the third[22].


    Shortly after 11:00 a.m. local time (01:00 UTC), Irwin was filming off the shores of Low Isles, Queensland, near Port Douglas and north of Cairns (map of that area), where he was stung either through his heart [24] or through the left side of his chest[25] After he was stung, Emergency services were called from Cairns Rescue Base and met Croc One, Irwin’s rescue vessel at Low Isle on the Great Barrier Reef. The Croc One crew performed constant CPR during the thirty-minute dash to Low Isle [26]. The Queensland Rescue Helicopter responded, taking him to Cairns Base Hospital, [27] where Irwin was pronounced dead on arrival at noon. [28]



    A close up of a stingray's stinging barbHe was not killed by the sting itself but from a puncture to the heart in turn causing cardiac arrest. The Queensland Police Service notified his family and released a statement for the media concerning his death. News of his death prompted a public outpouring expressing shock and loss. Several Australian news websites went down due to high web traffic [29] and talk-back radio experienced a high volume of callers expressing their grief [30], commemorating his passion and exuberance. Prime Minister John Howard, among many other politicians, expressed his "shock and distress" at the death, saying that "Australia has lost a wonderful and colourful son.” [31] Steve Irwin's body was flown to a morgue in Cairns, where stunned family and friends were gathering on Monday night. His U.S.-born wife Terri was told of her husband's death while on a walking tour in Tasmania, and returned to the Sunshine Coast with their two children.


  • Hvor er det taget fra?

  • Har siddet med tårer i øjnene hele dagen....


    Jeg holdte af ham som min egen far, han var alt for cool, og alle de ting han turde, det var fantastisk....


    På den anden side, så havde jeg næsten set det komme, jeg var sikker på at en crock, slange eller jordegern(?) skulle få ram på ham en eller anden dag....



    Har holdt mit minuts stilhed, det foregik så i engelsk timen i skolen idag..:P Og det ene minut blev til 70...:D


    R.I.P Tarzan 2. Dyrenes konge..

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Synes sgu os han programmer var virkelig gode. Ja, han var lidt underlig, men man kan ikke andet end beundre hans entusiasme og hans mod. Har set næsten alle Crocodile hunter programmer på animal plantet, fremragende serie.