jeg mindes også de gode dage dengang jeg var city member.. det sku lækkert nok.. downloader bare ikke nok mere til det kan betale sig..
Jeg jemter det bare om nogle dage.. så der ingen kø som basic member..
//Out - EcoPa

jeg mindes også de gode dage dengang jeg var city member.. det sku lækkert nok.. downloader bare ikke nok mere til det kan betale sig..
//Out - EcoPa
QuoteOriginally posted by EcoPa
//Out - EcoPa
ehm.... slet den avartar ok? ingen 1:1 pixelmapping test her :d
Hehe tror sidens servere er overbelastet.
Jeg er ikke citymember...hentede fra fileplanet med min 2mbit forbindelse...da jeg skrev 3timer brugte min lillebror dog også nettet så jeg hentede med mellem 100 og 170kb/sec....
Men den er klar nu  Så jeg hopper ind og tester
 Så jeg hopper ind og tester 
QuoteOriginally posted by JuiCe
Jeg er ikke citymember...hentede fra fileplanet med min 2mbit forbindelse...da jeg skrev 3timer brugte min lillebror dog også nettet så jeg hentede med mellem 100 og 170kb/sec....
Men den er klar nu
Så jeg hopper ind og tester
droppede den fra den officielle og hoppede på boomtown. så er klar om 2timer og 50 min. hvis ikke jeg sover. 
hentede den fra fileplanet udeb member og med fuld hastighed 2mbit. key kom med det samme 
QuoteOriginally posted by Søndergård
hentede den fra fileplanet udeb member og med fuld hastighed 2mbit. key kom med det samme
Samme som mig 
Fuuuck folk er gode til det spil...Jeg blev max owned de første 10-15 omgange 
Meeen så fik pappa her fat på penetrator'en og så rullede der hoveder 
"Juice[DK] is on a killing spree"  
QuoteDisplay MoreOriginally posted by JuiCe
Samme som mig
Fuuuck folk er gode til det spil...Jeg blev max owned de første 10-15 omgange
Meeen så fik pappa her fat på penetrator'en og så rullede der hoveder

skal du jo sige. bare vent to en havl time plus det løsse så kommer ultra nooben Kolyzer.
Lol... Nu har jeg signed up 3 gange... Stadig ingen mail...
QuoteOriginally posted by købkøb
Lol... Nu har jeg signed up 3 gange... Stadig ingen mail...
sikker på du har skrevet den rigtige mail, eller ligger den evt. i uønsket mail.
er der overhovedet nogen der har set mit billede:P det tog mig 40 min at hente spillet;)
QuoteOriginally posted by Kolyzer
sikker på du har skrevet den rigtige mail, eller ligger den evt. i uønsket mail.
Har tjekket begge steder... Og ja jeg har ikke skrevet forkert...
QuoteOriginally posted by ExobiT
er der overhovedet nogen der har set mit billede:P det tog mig 40 min at hente spillet;)
geldige dyr har siddet her siden jeg ved ikke hvprnår og mangeler 16 min. og så tror jeg at jeg vil sove lidt.
jeg har spillet mit i mange timer nu:P
Det er fedt! Vi må få en tweak server på i weekenden! Evt i eftermiddag, aften? eller først i morgen?
Fik key med det vuns da jeg registrerede igår.
Med hensyn til gode downloads fandt jeg da EN god på http://www.filemirrors.com, og det var http://www.gamepark.cz
Ellers var alle de andre døde.. gad vide mon hvorfor 
Jeg kan anbefalde boomtown, jeg begyndte at hente kl 2 i nat. Der var 0 i kø både som city member og basic.... Jeg henter med 100/112 på det trådløse:D
Hva ska man skrive i ZIP code, for den fatter jo nada!!!
Mvh Mads 
Jeg brugte bare 10001, det er vist nok New York... 
Og hvor længe ska man vente på mail?
Mvh Mads