Tupac Vs. Eminem

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Jeg skal ogs? have fat i alle han's originale cd'er kender i et sted de kan k?bes alts? alle 25 ?


    Der er ikke 25. Der er mange tosser og ukendte folk der har lavet "remixes" af hans numre

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Det ved jeg godt, jeg har en del remix, s? det nok derfor, hvor mange snakker vi s? om?
    Kan se der er 24 albums p? cdon, s? det nok der de skal k?bes.


    Jeg har personligt 14 albums. Resten er mixtapes og lign.

  • Kan nu ogs? godt lide eminem's f?rste sange, men nu begynder det at blive for meget snak snak og atter snak og det samme han bliver ved med at synge om, lidt ligesom nogle af niarn's sange, men antihelt er faktisk ikke s? d?rlig.

  • Quote

    Har i ikke h?rt, Thugs get lonely too??


    Den er min favorit :cheers:



    Har h?rt den, men syntes ikke s? meget om den.


    (EDIT)


    Har h?rt den ordenligt igennem og den er faktisk ikke v?rst.


    Er begyndt at h?re 2pac-loyal_to_the_game_(featuring_g-unit) efter at have tjekket 2Pac - Loyal To The Game albummet ordenligt ud, og den er faktisk slet ikke v?rst.

  • Quote

    Originally posted by DK-RedLion



    Tupac har ogs? mange sange hvor han synger seri?st, ligesom tAshDa siger Eminem har med "Cleaing out my closet". S? har tupac f.eks. "Dear Mama", "Ghetto Gospel", "Changes" osv.


    Nu er det jo fx. hovedsageligt eminem der har lavet ghetto gospel, han har haft brugt gamle lydoptagelser og tekser og s? stykket en sang sammen, s? det siger jo lidt om ham.


    Der er jo sygeligt mange numre med TuPac selv om det efterh?nden er nogle ?r siden han er d?d.


    Selv har jeg v?ret en fan af Eminem for l?nge til at stemme imod ham.

  • gentager bare det som er blevet sagt: Tupac er en legende.... MEN....
    jeg holder mest med eminem.... hans rim og hans flow er vilde.... uden tvivl.... klart min favorit! :hb:

  • Quote

    Originally posted by n_scissor
    Tupac
    legende og så vidt jeg ved arbejdede han meget for at stoppe bandekrige und so weiter...
    Eminem har ikke lavet andet end at tude over hans mor, datter og kæreste siden han kom ud..... ( piv piv piv min mor er en luder)


    Han tuder jo ikke over det. Kan jeg i hvert fald ikke finde nogle eksempler på.

  • Thugs Get Lonely Too er på "loyal to the game"


    Derudover var Tupac imo genial - Kan rigtigt godt lide de albums der er udgivet igen, produceret af eminem som "Loyal to the game" bl.a.


    Sangen "Out on Bail - produced by eminem" <3.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • der er nogen sange der er produced by eminem.


    Men jeg synes tupac kan synge i højere klasse end eminem. F.eks. synes jeg ikke rigtig Emimen kunne synge Ghetto Gospel som Tupac.


    Number 1 :9xo

  • Tjek 2pac ud på allmusic.com
    Der kan man se hvad for nogen albums der er main og hvilke andre der bare er best of eller hvad der nu ellers er.


    http://www.allmusic.com/cg/amg…AC&sql=11:kxeyxdjbjols~T2


    Er nok mere til eminem da jeg synes at han har et utroligt flair for at lave fede rytmer og så synger han fedt.
    fx i forgot about dre synger han genialt.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

    Rettet en gang, sidst af Azjo ().