• T?nkte p? at det jo kunne v?re meget sjovt at vide hvad andre WoW spillere sidder og laver mens de gamer.
    Er du typen der bare sidder og snakker med gutterne over TS, eller nyder du WoW over en kold drink? Eller sidder du bare og er dybt optaget af spillet? Plejer selv at smide noget godt musik p? og s? bare der ud af.
    Men kunne v?re sjovt at vide hvad i g?r :D


    -Izaka

  • Sidder som regel p? VT. Ellers ser jeg tv samtidig med. Er aldrig helt optaget af spillet :)


    EDIT: Har jeg kun v?ret af et par spil. Af dem kan n?vnes Lineage II, diablo II og final fantasy serien :))

  • Quote

    Originally posted by Claes
    Sidder som regel p? VT. Ellers ser jeg tv samtidig med. Er aldrig helt optaget af spillet :)


    EDIT: Har jeg kun v?ret af et par spil. Af dem kan n?vnes Lineage II, diablo II og final fantasy serien :))


    <3 diablo 2 ! :D


    men jeg sidder sku og spiser den mad jeg kan samtidig med jeg snakker med k?resten og dem over vt mens musikken k?re og til sidst er fjernsynet ogs? t?ndt i baggrunden... :)


    n?rh ja... og s? laver jeg nogle gange hp's p? min b?rbar imens.. eller s? hj?lper jeg k?resten med at lave hp's :D


    det er s?dan ca. hvad jeg laver n?r jeg spillede wow :D

    Bundkort » MSI P965 Neo-F
    Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
    Kabinet » Xaser |||
    CPU » Intel Core 2 duo E6600
    RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
    Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
    Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
    Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

  • H?rer musik mens jeg gamer. H?rer musik mens jeg raider :P Ellers sker der ikke s? meget, n?r jeg ikke raider.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Det kommer and p? hvorn?r jeg spiller. Hvis det er midt p? dagen s? musik og vand og cola. om aftenen musik ?l og pizza eller andet godt. og hver gang der er raid s? er det for det meste TS eller Vent.
    Ellers n?r jeg gamer med venner s? er det bare ?l og snak med dem ^^

  • Sidder som regel og ser TV, eller film p? min anden sk?rm.. Kigger p? forskellige websites.. Og kan da ogs? godt nyde en kold cola mens jeg spiller :)

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • er p? vent altid :)
    spiller ogs? EVE n?r jeg ikk lige er aktiv i wow. lige startet :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Starter altid op med at gå på Vt, men dropper hurtigt ud, da der er mange i guilden der er fra ungarn, og sidder derinde og snakker. Så er det bare på med noget Disturbed, og så lige forskellige forums når jeg flyver og er i en nem battle ;)

  • Raider kun.. Så er altid på Vent når jeg gamer, og så lidt musik i baggrunden :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Har altid noget musik på ... med mindre jeg en sjælden gang sidder på TS/VT/Skype you name it, med nogle af mine venner når vi grouper... (er ikke kommet til raid-stadiet endnu :P)..


    Ellers sidder en af mine venner her tit og spiller når jeg også spiller, så lidt dæmpet musik, og så sidder vi og snakker..