nybegynder brug for hjælp

  • hejsa drenge..


    jeg overvejer at begynde at spille wow.. jeg har spillet liggende derhjemme..


    jeg ville h?re om der var nogle af jer der har lyst til at hj?lpe mig? dvs. starte en mand samtidig med mig og s? bare g? i krig med det =)


    jeg har spillet det lidt f?r.. dog kender jeg MEGET lidt til det...


    jeg vil kunne spille 4 gange om ugen fra 19-23 ca. vi kan aftale tider og dage vi m?des p? og s? bare g?r i krig med det :)


    h?ber der er nogle der lyster..


    i beh?ver ikke v?re gode.. i kan ogs? v?re noobs ligesom mig... og vil gerne igang med det.. men kender ingen.. s? kan vi jo tage den derfra og s? l?re det :)


    gerne +18 pga. det er mange timer vi skal bruge sammen og vil ogs? gerne kunne snakke og kommunikere ordentligt =)


    er selv 19 ?r...


    mere i vil vide.. s? skrvier i bare :) endten en pm eller bare herinde =)


    hygge

    Bundkort » MSI P965 Neo-F
    Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
    Kabinet » Xaser |||
    CPU » Intel Core 2 duo E6600
    RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
    Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
    Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
    Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Hvis jeg var dig ville jeg bare starte en char p? en ny server... Der er ikke noget v?rre end at v?re ny p? en server fyldt med epicboys


    oki =)


    hvilken server er god :D ? synes bare det er kedeligt at spille spillet alene.. :(

    Bundkort » MSI P965 Neo-F
    Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
    Kabinet » Xaser |||
    CPU » Intel Core 2 duo E6600
    RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
    Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
    Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
    Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Hvis jeg var dig ville jeg bare starte en char p? en ny server... Der er ikke noget v?rre end at v?re ny p? en server fyldt med epicboys


    Der er vist ikke s? mange nye servere l?ngere. Problemet med en ny server er ogs? at ?konomien er total forskruet, s? det er helt umuligt at tjene penge. Der er jo ingen der har penge at k?be for.


    Det betyder absolut intet at der render en masse lvl 60 rundt i fuld epic grej.
    Du har ogs? st?rre mulighed for selv at komme i de vilde instances som lvl 60, hvis der er flere guilds der laver dem.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Der er vist ikke s? mange nye servere l?ngere. Problemet med en ny server er ogs? at ?konomien er total forskruet, s? det er helt umuligt at tjene penge. Der er jo ingen der har penge at k?be for.


    Det betyder absolut intet at der render en masse lvl 60 rundt i fuld epic grej.
    Du har ogs? st?rre mulighed for selv at komme i de vilde instances som lvl 60, hvis der er flere guilds der laver dem.


    wow wow wow ! vent lige lidt :D


    snak lige dansk mester ;) jeg forst?r ikke halvdelen af det du skriver :p se overskriften :) NYBEGYNDER :D

    Bundkort » MSI P965 Neo-F
    Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
    Kabinet » Xaser |||
    CPU » Intel Core 2 duo E6600
    RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
    Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
    Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
    Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad


    Der er vist ikke s? mange nye servere l?ngere. Problemet med en ny server er ogs? at ?konomien er total forskruet, s? det er helt umuligt at tjene penge. Der er jo ingen der har penge at k?be for.


    Det betyder absolut intet at der render en masse lvl 60 rundt i fuld epic grej.
    Du har ogs? st?rre mulighed for selv at komme i de vilde instances som lvl 60, hvis der er flere guilds der laver dem.


    Jeg startede p? Deathwing dengang den var helt ny og det var skam fint... for man vidste ikk bedre


    Men problemet med at rende rundt i orgrimmar blandt 90% epicboys er at man ikk ka finde ordentligt party til de "lave" instances... scholo/strat etc
    Jeg har ikke v?ret i party instance med hverken min priest eller rogue jeg er igang med at spille op, fordi jeg ikk gider det fis med at finde noob party i lfg chatten... Det ska man ha en guild til imo


    Jeg syns ikk det er fedt at starte op p? en server med epicboys... Man ska kende nogle 60ere der gider runne med en og ha en 60er selv, der ka farme ting til f.eks. proffs hvis man starter op p? s?dan en server


    Quote

    Originally posted by cass


    wow wow wow ! vent lige lidt :D


    snak lige dansk mester ;) jeg forst?r ikke halvdelen af det du skriver :p se overskriften :) NYBEGYNDER :D


    Det vi siger er at p? de servere der har k?rt i lang tid, der render folk rundt med det bedste udstyr man ka f? fat i n?rmest... Det er ikk sj?ldent at se en char med full epic


    Epics er udstyr markeret med lilla skrift, der er en tand h?jere end det equipment du starter med at f?... Du starter formentlig med at f? noget common, alts? uden nogle ekstrating p?... s? f?r du gr?nne, uncommon, der har nogle sm?ting ekstra ud over armor f.eks.... S? f?r du bl?, rare, der er nice nok i starten... og EFTER det f?r du epics :crazyeyes:


    Du ka s? ogs? f? legendary items, men det er lidt noget andet :)


  • Blop. Du vil alts? have at en lvl 60 skal tr?kke dig med igennem de lave instances?
    Jeg har nu aldrig haft problemer med at finde grupper til de lave instances. Hverken p? nye, eller gamle servere.
    Du f?r jo ikke meget ud af en instance hvis du har en lvl 60 med. Specielt ikke n?r du er hel ny. Det er da meget fedt at se de forskellige instances de f?rste par gange, og det er da ogs? god exp, selv n?r man har f?et det grej der nu er derinde.


    Jeg syntes bestemt ikke det er noget negativt at serveren er vel etableret, og jeg kan slet ikke se noget problem i det.


    Det er heller ikke det store problem at spille selv. Det er som regel ret nemt at finde et guild du kan komme i, hvor der sikkert er andre omkring din lvl du kan spille med. Selv hvis du ikke gider et guild, s? l?rer du hurtig folk at kende n?r du skal til at i instances.
    Hvis bare man er lidt ?ben, er man ikke alene i spillet s?rlig l?nge.
    N?r du starter din character kigger du bare rundt om dig i start omr?det. Du er garanteret ikke den eneste der er der, s? du kan allerede der g? igang med at sp?rge om der er nogen der vil lave quests med dig. Ingen problem at l?re folk at kende i wow.

  • Quote

    Epics er udstyr markeret med lilla skrift, der er en tand h?jere end det equipment du starter med at f?... Du starter formentlig med at f? noget common, alts? uden nogle ekstrating p?... s? f?r du gr?nne, uncommon, der har nogle sm?ting ekstra ud over armor f.eks.... S? f?r du bl?, rare, der er nice nok i starten... og EFTER det f?r du epics :crazyeyes:


    Du ka s? ogs? f? legendary items, men det er lidt noget andet :)


    oki :p
    s? forst?r jeg lidt bedre :) hmm.. karga du skal da hj?lpe mig n?sten :D:D men er stadig ledig som makker hvis der er nogle :D

    Bundkort » MSI P965 Neo-F
    Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
    Kabinet » Xaser |||
    CPU » Intel Core 2 duo E6600
    RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
    Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
    Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
    Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    Blop. Du vil alts? have at en lvl 60 skal tr?kke dig med igennem de lave instances?
    Jeg har nu aldrig haft problemer med at finde grupper til de lave instances. Hverken p? nye, eller gamle servere.
    Du f?r jo ikke meget ud af en instance hvis du har en lvl 60 med. Specielt ikke n?r du er hel ny. Det er da meget fedt at se de forskellige instances de f?rste par gange, og det er da ogs? god exp, selv n?r man har f?et det grej der nu er derinde.


    Jeg syntes bestemt ikke det er noget negativt at serveren er vel etableret, og jeg kan slet ikke se noget problem i det.


    Nej okay, ka godt v?re det bare er mig der er uheldig som s?dvanlig :)) Men jeg har godt nok haft nogle ufede ture i instances p? mine f?rste chars :P


    Ka godt v?re det er anderledes nu self


    Quote

    Originally posted by cass
    hmm.. karga du skal da hj?lpe mig n?sten :D:D


    Gider ikk lige starte en ny char... Har allerede gang i 2 lowbie alts


    Men start p? Deathwing og add
    Wallawalla - Main
    Backstapper - Rogue alt
    Priestyboys - Priest alt

  • Quote

    Originally posted by cass
    hmm.. karga du skal da hj?lpe mig n?sten :D:D


    Gider ikk lige starte en ny char... Har allerede gang i 2 lowbie alts


    Men start p? Deathwing og add
    Wallawalla - Main
    Backstapper - Rogue alt
    Priestyboys - Priest alt[/quote]


    Men start p? Deathwing og add
    Wallawalla - Main
    Backstapper - Rogue alt
    Priestyboys - Priest alt


    det betyder :D:D ?

    Bundkort » MSI P965 Neo-F
    Harddisk » 74Gb 8Mb cache 10000 Rpm Rapto
    Kabinet » Xaser |||
    CPU » Intel Core 2 duo E6600
    RAM » 2 x 512Mb DDR2 Corsair XMS2 Xtreme
    Grafikkort » Gainward GeForce 7800GTX 256 DDR3
    Monitor » 19 tommer ViewSonic E92f+ CRT
    Mouse / pad » Intelli mouse 3.0 / QcK+ Heavy

  • Du starter en character p? Deathwing og n?r du er inde p? den char, s? trykker du O... s? kommer friends list frem...


    Den bruges til at f? besked om hvorn?r brugere kommer p? og for hurtigt at komme i kontakt med dem... S? trykker du Add og skriver Wallawalla... Genag processen med Backstapper og Priestyboys :))

  • haha det værste ved wow spillere for folk der lige er startet elelr slet ikke spiller er den måde i nærmest mister evnen til at kommunikere noget som helst til omverdenen.......no offense men det er nærmest som at høre en linux fyr prøve at forklare hvorfor jeg skulle skifte fra win xp til en eller anden linux version....eller en finne forklare hvordan man bedst får en brandert på...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    haha det værste ved wow spillere for folk der lige er startet elelr slet ikke spiller er den måde i nærmest mister evnen til at kommunikere noget som helst til omverdenen.......no offense men det er nærmest som at høre en linux fyr prøve at forklare hvorfor jeg skulle skifte fra win xp til en eller anden linux version....eller en finne forklare hvordan man bedst får en brandert på...


    Nye spillere skulle efter min mening stoppe med at spørge så meget, og finde ud af spillet på samme måde som vi andre gjorde da vi loggede ind som level 1 første gang. Der var ingen hjælp at hente og man spillede/legede/prøvede sig frem, hvilket efter min mening er den sjoveste måde at lære spillet på, og helt sikkert den måde du får mest ud af det på også.

  • Quote

    Originally posted by Deef


    Nye spillere skulle efter min mening stoppe med at spørge så meget, og finde ud af spillet på samme måde som vi andre gjorde da vi loggede ind som level 1 første gang. Der var ingen hjælp at hente og man spillede/legede/prøvede sig frem, hvilket efter min mening er den sjoveste måde at lære spillet på, og helt sikkert den måde du får mest ud af det på også.


    Hvorefter man så bliver über flamet fordi man ikke har full blue når man ska i rfd :))


    Dengang var alle jo på samme niveau, men hvis man starter på en af de gamle servere hvor folk er i fuld gang med highend, så ka jeg sagtens forstå folk spørger efter hjælpen

  • Har du lagt mærke til alle de forkortelser der er nu, da jeg startede var der ikke mange som vidste what WTB er, folk begyndte så småt at lære det, lige netop ved at spørge hinanden osv :P


    Syntes det er fint han prøver at få lidt hjælp, jeg havde det bedste tid i wow den første måneded, fordi jeg spillede med 10 venner og vi havde vores egen guild, det var perfekt... Indtil alt det lvl 60 og sådan kom, så gik vi hver til sit og siden har wow nærmest været et arbejde :P

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • hej! jeg er også rimelig ny til det her spil :clap: så jeg ville gerne starte med nogen andre danskere der også var nye så vi kunne lære noget fra hinanden. men hvordan finder jeg frem til hvor i er? jeg er på en server der hedder steamwheedle cartel og spiller RP.

    Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)

  • hej! jeg spiller allaince og er en dwarf hunter på level 19 men mangler nogen at spille med :ohmy: det kunne være rart at finde en guild der var dansk så man kunne få eller give én hjælpende hånd.

    Mads Hansen
    Game computer under udvikling!
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black pearl - Strømforsyning:Corsair Professional Series™ HX1050
    Bundkort:ASUS P8Z68 Deluxe - CPU:Intel I5-2500K - Køling:CoolIT Vantage A.L.C
    Ram: 2x4GB Corsair vengeance - Monitore: 3X 24" BenQ GL series
    Logitech G-series:G5+G13+G25+G35 - Headtracking:Trackir5Pro+Tracklipro
    XBOX360 250GB (black edition)

  • Okay :) jeg køber spillet her d. 1 så skal jeg også igang :) men jeg har det problem at alle dem jeg kender der spiller Wow spiller horde.. jeg prøvede spillet igår der spillede jeg med en hunter som jeg bedst kan li. men problemt er at i alle de foregående warcraft spil har jeg altid bedst kunne li human´s og det kan jeg stadigvæk og jeg er vild med dværge i sådanne fantasy spil (om man kan kalde det det) Så en Dværg hunter ville være det rette for mig :) men men. hvis jeg laver en alliance så har jeg nada at spille med da alle mine kammerater som sagt spiller horde.. såå jeg tror desværre jeg bliver nød til at spille horde :(