nybegynder brug for hjælp

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Hvorefter man så bliver über flamet fordi man ikke har full blue når man ska i rfd :))


    Dengang var alle jo på samme niveau, men hvis man starter på en af de gamle servere hvor folk er i fuld gang med highend, så ka jeg sagtens forstå folk spørger efter hjælpen


    præcist karga...der er stor forskel på at starte et spil samtidig med alle andre og så at komme ind efter 1 år hvor der er mange "gamle" ....og når man ikke forstår en hujende fis af hvad folk EGENTLIGT mener, så kan jeg sq godt forstå at de søger hjælp på fora osv....og kan ikke forstå dem der kører den arrogante stil overfor dem.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Kan ikke være mere enig med jer, folk er simpelhen grove når det kommer til nybegynder, en kamerat prøvede det selv han endte med at stoppe :P


    :O
    Vil dog indrømme jeg også var sådan, men det var når man spillede snart 10 timer hver dag man havde fri, lidt færre timer i hverdagen
    Man bliver helt kuleskør, oplevede mange stoppe med deres andre fritids aktiviteter fordi der lige var raid en aften :crazyeyes:
    raid= 20-40 spillere går farmer gear eller ligende.. I en instance :)

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    præcist karga...der er stor forskel på at starte et spil samtidig med alle andre og så at komme ind efter 1 år hvor der er mange "gamle" ....og når man ikke forstår en hujende fis af hvad folk EGENTLIGT mener, så kan jeg sq godt forstå at de søger hjælp på fora osv....og kan ikke forstå dem der kører den arrogante stil overfor dem.


    Well, da jeg staretede havde mange (alle) sku spillet på beta servere, så det var også kodesprog for mig, men man finder jo ud af den hen ad vejen.

  • Jeg kan godt blive lidt småsur over at man får sådan en dårlig velkomst i det spil (For det meste) det er jo klart os noob´z ikke kan finde ud af en skid hehe alle skal jo starte et sted.. det ligesom dem der spiller meget tænker lidt ala "Tsk kan du ikke engang finde ud af det" det gør mig lidt harm det lidt ligesom de ikke vil have noob´z ind i spillet syntes jeg. for man får sku en hård velkomst nogen steder..


    så jeg kan godt forstå dem der gir op i spillet.. jeg bliver også hurtigt træt af det hvis jeg bliver sablet ned bare fordi jeg er en noob.

  • nu er jeg mest til bf2.....nemmere bare at stoppe fx :) , men der er der ikke så megen fokus på spillerens skills som sådan....men på deres vilje til samarbejde...så finder man blot en rolle der passer til deres stil...måske bare som medic i starten eller som direkte decoy eller engineer...alt efter bane og behov...det vigtige er sådan set bare at de følger deres squad og specielt squadleaders instruktioner......resten tager man lidt let på. og selv 6 dårlige folk der arbejder sammen på en 64 mands server kan faktisk vende krigslykken for teamet....DET er hvad jeg synes er fedest i bf2. det er en fordel med skills, ja, men man går ikke vildt meget op i det, for ingen kan noget på egen hånd alligevel :) ...den holdning holder arrogancen ganske godt nede.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Nu har jeg sat og læst tråde herinde om spillet og jeg skal måske ned og købe spillet senere idag.. men når jeg læser hvordan nogen folk mildelst talt sviner noob´z til så ved jeg ikke engang om spillet er noget værd at gå igang med..

  • Quote

    Originally posted by Dummiz
    Nu har jeg sat og læst tråde herinde om spillet og jeg skal måske ned og købe spillet senere idag.. men når jeg læser hvordan nogen folk mildelst talt sviner noob´z til så ved jeg ikke engang om spillet er noget værd at gå igang med..


    Uhøflige spillere er der nok af, er der også 100% i BF2, har der sku været i alle de spil jeg har spillet online.


    Hvis folk spør mig om noget ingame og jeg lige kan huske det i hovedet vil jeg hellere end gerne hjælpe.


    Mens hvis folk som man ikke kender kommer og tigger om hjælp til diverse ting som at give dem guld eller trække dem igennem en instance får de et klart nej, længere er den ikke.

  • tror de har brug for en forklaring :P


    i længere tid har lvl 1 named noget som f.eks : "hejmeddig111" råbt af os lvl 60 om 5g, eller "kan du gå med mig i gennem >insert dum instance< ".....


    som lvl 60, laver man KUN low lvl instance for sine GODE venner....man går ikke for en random, da man kan SOLO 1 mande de instances. Så når du forskempel kommer på en server, som har været oppe i LANG tid. Og spørger en random lvl 60 : hej vil du hjælpe mig: så kan de enten være flinke og sige nej, eller råbe af dig pga de tror du er en anden random som har lavet en low lvl toon for at irrettere folk.



    derfor, mit råd til dig er : søg gennem realms. Find den med mindste pve fremspring(er som regel den der er fyldt med IKKE epic geared folk) Eller lave en lvl 1, spørg over LookingForGroup channel : hvor langt er i/hvor mange epic folk er der på denne server.




    *hurtigt skrevet, men håber det hjælper :>*

  • Quote

    Originally posted by Dummiz
    tjaa det hjælp lidt :P der var bare lidt ord jeg ikke rigtig fik fat i :P men jeg tror bare jeg kaster mig ud i det hehe


    Yeh man skal ikke tænke så meget, bare spring ud i det og spil til du falder om. ;)


    Du kan ikke andet end rende ind i nogle spillere som du svinger med. :)

  • Quote

    Originally posted by Deef


    Yeh man skal ikke tænke så meget, bare spring ud i det og spil til du falder om. ;)


    Du kan ikke andet end rende ind i nogle spillere som du svinger med. :)


    Om et par dage for du et sagsmål om at du er skyld i en eller andens død... bare vent :crazyeyes:

  • overvejer også at begynde, efter jeg er sygemeldt på ukendt tid atm....og mine bf2 gutter er lidt inaktive....har i nogle gode hurtige guider til begyndere..evt gode råd til classes osv...har en del kammerater der spiller så lærer det hen ad vejen også...de bestemte jeg helelre måtte være tank @ horde...så nu er spørgsmålet vel egentligt om det skal være orc eller tauren ? er herbalism noget værd, eller spild af tid ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • fragman - Har spillet wow siden det udkom stoppede dog efter et års tid, men overvejer at starte igen, dog på en ny char.. Hvis du er med på at spille sammen kan det være vi skal snakke mere om det, da det for mig er meget vigtig at komme på den rigtige server og den rigtige side ;)


    Orc er dejlige pga. stun res men faktisk er undead rigtige dejlig tanks, da de kan komme ud af fear. Tauren har mere health men hvis jeg var dig ville jeg bestemme ud fra deres udseende og hvordan du har det med de forskellige.. Herbalism er meget dejlig ja, men svært at lave ordenlig penge i low lvl, men når man kommer op er den faktisk glimrende også hvis du skal havde farmet nogle pots, er det MEGET dejlig at være i stand til at gøre det selv :)


    Hvis jeg var dig ville jeg helt klart prøve alle classes og se hvad du bedst kan lide, gjorde jeg ikke så jeg spillede en paladin op i lvl 45 fordi den var meget stærk i low lvl i forhold til mine mates... så tænkte uha jeg er vild.. og blev ved, selvom det faktisk var kedelig :P

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    overvejer også at begynde, efter jeg er sygemeldt på ukendt tid atm....og mine bf2 gutter er lidt inaktive....har i nogle gode hurtige guider til begyndere..evt gode råd til classes osv...har en del kammerater der spiller så lærer det hen ad vejen også...de bestemte jeg helelre måtte være tank @ horde...så nu er spørgsmålet vel egentligt om det skal være orc eller tauren ? er herbalism noget værd, eller spild af tid ?


    Jah tauren er suveræn tank. Ekstra health ftw.
    Og herbalism er bestemt noget du kan tjene mange penge på, så igen er Tauren suveræn.

  • det er bare fori mine venner (der har overtalt mig til det her skidt :D ) har lovet at smide lidt penge i gryden med det samme for at hjælpe mig op :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • fair nok :)


    Starter selv igen, på ny server godt nok.. da jeg kan spille imod nogle kamerater så :D

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Ja jeg er selv noob i wow, men i løbet af mine 2 første dage har jeg ikke oplevet noget dårligt.


    Men vi er også startet 4 stykker og jeg har en håndfuld lvl 60 til at hjælpe lidt i starten ;)