Indlæg af Mads Hansen

    Det er jo direkte pinligt at se på, men hvordan er de film så blevet til? det kan da ikke være "ingame" billeder, det er da bare en omer :oops:

    Tak for endnu en meget fint opdateret tråd :goodpost: jeg følger også med i din BF3 tråd som du nok har bemærket, men endnu engang tak for det flotte stykke arbejde med at finde oplysninger på nettet om de forskællige spil :9xo

    Det er da på en måde godt at mit Game komputer projekt ikke er færdigt :roller: da i så kan teste og finde fejl der så bliver rettet til jeg er klar :9xo mangler dog kun processor og grafik kort; måske 2 ;)

    Tænkte bare på om man ikke skulle starte en tråd med sine Gamertag? så kunne man evt. mødes til en omgang gaming over nettet :cheers: hvad siger i til det?


    Her er mit Gamertag til min Xbox360: MadsHansen1976


    P.S: jeg spiller for det meste Forzamotorsport 3 og andre bilspil - SEE You!

    Jeg har jo valgt at lytte til jeres gode råd og besluttet at min cpu skal være en Intel i5-2500K men er så blevet i tvivl om den køler jeg skal vælge til? så igen har brug for jeres råd? jeg har kigget en hel del på nettet og syntes godt om:


    1. Coolit Vantage A.L.C.
    2. Coolermaster V6GT og V8,eren
    3. Coorsair H80 Hydro series


    Jeg har jo heller ikke kunne undgå at komme ind på "Noctua NH-D14" som virker alt over skyggende.


    men jeg kunne godt tænke mig en CPU køler der er næm og tilslutte og der så passer sig selv m/hensyn til temp og omdrejninger via af motherboardet.


    HVAD SIGER I???????

    (p67-ud3 2500k)[/quote]


    Vil da ihvertfald råde Mads Hansen til at få sig et 2x8PCI-E kort fremfor et 16@4,du kan mangle båndbredde til de hurtige gfx,men også fordi ivi bridge vil gi PCI-E 3.0 til de lanes der kører på cpu,og det gør x4 slottet ikke,som jeg husker det.


    ASUS P8Z68-V PRO, Socket-1155 er 2x8
    Gigabyte p67-ud3 er 16@4
    :))[/quote]


    så går jeg ud fra at når jeg har valgt at købe "ASUS P8Z68 Deluxe" at der ikke bliver nogen problemer ;0)

    [quote]Oprindeligt indlæg af Renegger
    En ting jeg ikke forstår er at du vælger 16gb ram og en 2600k, som begge er overkill til en ren gamer. Men du har derimod købt en af de sløveste og billigste harddiske?


    Som der står længere oppe i min post, er jeg hvad man kalder en "rookie" og derfor nok mit valg af harddisk :oops: da jeg ikke ved bedre og ville supporte den med en SSD harddisk :( men det er forsent nu da jeg har købt den og mangler kun en SSD hdd.


    men tak for din vurdering :D

    Jeg er gået igang med dette projekt, da jeg pt. lige nu ikke har nogen game computer :ohmy: og ville så lige benytte lejligheden til at høre om jeres mening til projektet og om jeg bør gøre ting anderledes? jeg vil kalde mig selv "Rookie" inden for området, men har da haft held med at samle 2 tidligere computere :9xo Jeg har listet de ting op nedenfor som er tænkt at der skal være i computeren og det der står i min signatur er hvad jeg har købt.


    P.S: dette skal være til en 3 skærms opsætning 3x24" kom evt. med jeres bud på skærme?


    Here goes:
    Kabinet:Fractal Design Define XL Black Pearl
    Strømforsygning:Corsair Professionel Series HX1050
    Bundkort: ASUS P8Z68 DELUXE
    Grafikkort:
    Processor:Core i5 2500K
    Ram:Corsair Vengeance 2X4Gb
    Harddisk:Seagate Barracude Green 2TB SATA3,0 6Gb/s
    Diskdrev: LiteOn DVD burner
    CPU Køling: CooliT Vantage


    Med hensyn til spil: Iracing og Dirt 3 - selvfølgelig battlefield 3 i den dur.


    Hvad siger i til det?

    Jeg tror at det ender lidt som med GT5(gran turismo 5) der går for lang tid med udvikling og tiden løber fra dem og til sidst kan grafikken ikke overaske det mere krævende publikum/spillere og så skal man kun kigge på game playet og det er ikke sikkert at det er nok til at trække de sidste folk med der skal til for at det bliver en super sellert- og dette var min mening og kun min :cheers:

    er der nogen herinde der har anskaffet sig NFS shift til PC? og hvad syntes i om det? kom med din mening og evt. mødes og race mod hinanden.


    P.S: jeg håber at jeg modtager mit idag :clap:


    På forhånd tak


    hilsen Mads hansen

    jeg har prøvet at køre programmet som admin. og der er ingen forskel. men ellers tak for svarende ;0) kan det være fordi at det kun kan køre med directX 9..? og jeg køre directX 10?

    Hejsa alle sammen! håber der er nogen som kan hjælpe mig med mit problem. Jeg har for ca. en måned siden købt "Mass effect" via EA,s hjemmeside og downloadet det med det tilhørende program " EA Download Manager" Problemet opstår når jeg prøver at starte det eller konfigurere det, så kommer windows op og siger at "programmet er lukket ned" men man for ikke at vide hvorfor X( det næste der så popper op er en meddelses boks der siger:


    "Maseffect.EXE-fejl i afbildning"
    C:\windows\system32\d3dx9-31.dll


    " filen er enten ikke beregnet til at køre i Windows eller den indholder fejl."


    jeg har derfor afinstalleret spillet 2 gange og reinstalleret det men uden held ;( har osse prøvet at ringe til EA,s support afdeling men de tager ikke deres telefon X( har skrevet 2 mails til dem uden at få svar. så nu er dette mit sidste forsøg på at få hjælp da jeg er løbet tør for tålmodighed.


    Maskine: intel core2duo E8400
    Ram. 4GB
    OS: windows vista 64bit
    Grafikkort: ATI 4850 med DX10


    Håber i med disse oplysninger kan hjælpe mig :clap: på forhånd tak.



    Hilsen Mads Hansen

    hejsa alle sammen! jeg er igang med at bygge enny spille-komputer og skal ha en intel Core2duo 8500 processor i maskinen, men er i tvivl om hvilken blæser jeg skal vælge(mærke/effektivitet/pris)så derfor tænkte jeg at jeg ville spørge nogen der havde forstand på sådan noget, og det tænkte jeg at nogen af jer havde. så hvad siger?(ca-mål:højde:180mm brede:100x100mm) :9xo

    hej! jeg spiller allaince og er en dwarf hunter på level 19 men mangler nogen at spille med :ohmy: det kunne være rart at finde en guild der var dansk så man kunne få eller give én hjælpende hånd.

    hej! jeg er også rimelig ny til det her spil :clap: så jeg ville gerne starte med nogen andre danskere der også var nye så vi kunne lære noget fra hinanden. men hvordan finder jeg frem til hvor i er? jeg er på en server der hedder steamwheedle cartel og spiller RP.