Indlæg af Dummiz

    Da jeg ikke spiller PC mere så har jeg fået sådan et lækkert logitech g25 i overskud som jeg ikke skal bruge. Det er god stand og det virker som det skal. Gearstang, rat, pedaler er det der er.


    Sættet kan både bruges til PS3 og PC


    Pris : 700,- afhentet i Randers.

    Hejsa alle sammen.
    Håber der er en eller flere der kan hjælpe en PC spasser her :P
    Jeg har lagt mærke til at man kan opgradere sin PC til WIN 8 inde på windows egen hjemmeside. Mener det koster 230,- for at opgradere til WIN 8 pro. Lige PT. køre jeg Windows 7 Premium men hvis nu jeg køber den WIN 8 pro update inde på deres hjemmeside (For de 220,-) får jeg så hele WIN 8 eller er det noget preview halløj man får? og hvis jeg gør det sletter den så alt på min PC for at installere WIN 8 eller hvordan forgår det? :O

    Kommer ikke til at bruge den VITA (Wi-Fi) så nu ryger den. alt standard medfølger samt kasse og kvitt. ud over det medfølger der :


    Etui
    Uncharted Golden Abyss
    Unit 13
    8GB Memory Card


    Maskinen er MINT stand og befinder sig i Randers.


    1900,- Afhentet eller PP.

    Hejsa alle sammen.


    Jeg har et problem som jeg håber der er en herinde der kan hjælpe mig med.


    Jeg har idag været ude og købe en sprit ny Bærbar (Compaq Presario) men jeg oplever knas med mit trådløse netværk her på. Når jeg starter bærbaren op så viser den at der ingen trådløs adgang er til bærbaren og for jeg kan fixe det problem så skal jeg over til min trådløse router (Netgear) og genstarte både router og modem før PCén gider finde adgang til internettet. Det samme gælder hvis maskinen bare står ubrugt og den går i dvale tilstand så når jeg "Vækker" den igen så er der igen ingen net adgang på den og jeg må gentage det med at genstarte router og modem.


    Jeg har prøvet at køre fejlfinding på forbindelsen men den skriver bare der ikke kan oprettes forbindelse til nettet og den ikke kan finde ud af hvad problemet er. (Køre Win 7)


    Min Kærestes PC (Også bærbar) er der ingen problem med den finder snilt nettet uanset om den har været i dvale eller slukket.

    Ja jeg er kommet i den uheldige situation at jeg lige pt. ikke kan købe ny mobil så jeg vil se om jeg kan få byttet den jeg har nu til en anden model Der er tale om :


    Mærke og Model: HTC Gratia
    Alder: 6 måneder
    Antal ejere: 1 som er mig
    Købsted: Telmore
    Farve: Sort med grøn cover (Minder mest om blå)
    Tilbehør: alt standard tilbehør samt kasse og kvitt. (Incl. 2GB MiniSD kort)
    Kvittering: Ja
    Imei-Nummer på kvittering: Jeps
    Brandet: Nej
    Sim-lås: Nej
    Stand: Rigtig pæn stand. der er kun lige et par småridser nede i højre hjørne af telefonen (Ridser er på cover og ikke på selve front området så hvis man er emsi kan et nyt bagcover gøre det )
    Billeder: Kan evt. sendes via. mail hvis der er interesse i det.
    Mobilen befinder sig i: Randers
    Kan sendes: Ja
    Kan hentes: Ja


    Byttes gerne til anden HTC eller andet touch og hvis der er tale om en mobil der er bedre end den jeg har her (Eks. Desire) så giver jeg selvfølgelig penge oven i hatten.

    Jeg har min PS3 lidt mistænkt for snart at stige af da den opføre sig mærkeligt så jeg vil se om jeg kan få byttet min Xbox360 Slim 250GB til en PS3 slim. Der medfølger kasse og kvitt. (Købt d. 27-12/10) en controller og standard kabler. Den fejler intet overhoved og maskinen befinder sig i Randers.


    Har du en PS3 Slim du vil bytte med?

    Jeg holder mig til PS3 jeg syntes klart det er den fedeste konsol. jeg har llige solgt min X360 da den bare stod og samlede støv.. det kan godt være der ikke er så mange eksklusive titler som der er til Xboxén men nu har PS3én jo heller ikke været ude så lang tid som xboxén har...og Ja du spiller gratis online på din PS3 det koster dig intet :)


    Så mit valg ryger på PS3én :)

    Hejsa alle.


    jeg ved ikke rigtig hvad det USB kabel hedder som jeg søger :) der er USB stik i hver ende et "Han" i den ende ende og "Hun" i det andet. jeg skal bruge det til "Forlænger ledning" til mit tastatur da det køre via USB :)


    Skriv hvis du mener du har det til at ligge som jeg søger :)

    Hejsa alle sammen


    Jeg har skiftet PC og kan nu ikke komme ind og konfigurer mine oplysninger i min router (Kan ikke huske min key så jeg kan få adgang til mit trådløse netværk) jeg mener man bare plejer at skrive http://www.routerlogin.net og så kommer den boks frem hvor der står at jeg skal indtaste brugernavn og password men når jeg forsørger at gå ind på http://www.routerlogin.net så sker der ikke noget :/ jeg har været inde på deres hjemmeside og kigge og jeg skal taste en bestemt adresse for at få adgang til min router men når jeg taster den ind så står der bare at siden ikke kan vises :S hvad gør jeg forkert?? nogen der har et lille fif så jeg kan komme ind og konfigurer :P