hvilke prffesioner giver mest guld?

  • Hej alle..


    Ville lige h?re hvilke proffessioner giver mest guld? har selv skinning i 300, og tailoring i 250...


    har en 53 Warlock..

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • alle sammen, på nær engineering ^^

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Jeg vil helt sikkert sige mining og herbalism, det er bare surt at man kun kan have 1 tracker på, på en gang. Hvis du finder de rigtig områder så kan du tjene kassen på ingen tid, som herbalist.

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • jeps men skal du bruge dem i alchemy så er det røven af 4. at din bank er 2/3 fyldt op med herbs...blizzard burde give os herb pouches man kunne bruge til fx 10 ekstra slots kun til herbs...som man så kan ligge i 1 random slot i banken...ikke som nu hvor man skal bruge dem istedet for en alm pouch..og derfor er ret nyttesløs.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Mining gkan give godt, men den server jeg er på skiftede jeg da der var så mange farmere. Min Lock var så herb og alchemist, og tjente faktisk ikke særlig godt på det, På den server jeg spiller på "Argrammar" giver Enchanting godt snakkede med en og han farmede lige lidt til nogle crusader enc og så var der 250g hjemme på hans konto

  • Quote

    Originally posted by Renegade
    Hej alle..


    Ville lige h?re hvilke proffessioner giver mest guld? har selv skinning i 300, og tailoring i 250...


    har en 53 Warlock..


    af egen erfaring vil jeg mene alchemist og herbalism er den bedste måde at få penge på, du kan tjene gode penge ved og sælge blomster samt du kan tjene lige så vel gode penge på og sælge pots!

    Igg - 60 Tauren Shaman - PVP specced @ Sunstrider


    Hildegard - 60 Undead Rogue - Dagger Specced @ Sunstrider

  • Stort set alle professions :)


    Herbs, ores, enchanting mats, skin, pots/elixir, transmute.
    Jeg ville personligt vælge en gather profession.


    Herbs, og veins kan du finde overalt, stort set.
    Enchanting mats kan findes overalt? Man disenchanter jo items der dropper, lol.


    Vælg enchanting, hvis du kan farme instances selv og ha' et second profession.
    (Lav 'Enchanted Leather' og 'Enchanter Thorium Bar' kan give gode penge.
    Kommer an på AH's priser på det.

    Vælg skinning, og farm nogle high level mobs, efter skin.
    (Kun mobs du kan skin)


    (Enchanting og Tailoring virker også fint sammen. Du laver ting med Tailoring og disenchant det.)

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().

  • Hvor stor chance er der for at 'Primal Might' critter? 0.01%? :o


    Jewelcrafter giver gode penge, når det kommer +350 skills :)
    Ved ikke om det er svært og level, aldrig haft det professions

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

  • Jeg har selv 370 Tailoring, og 330 Enchanting, og det tjener jeg de fleste penge på :)
    Og farmer tit nogle 'Primal Life', 'Primal Water' osv.
    Går til imellem 10-20g stk. Og dropraten på dem, er jo ikk helt vildt lille.
    Tager mig ca. 15 min. om at farme én Primal.


    Ta en mage med i Stratholme, og farm stedet et par gange efter 'Large Brilliant Shard'
    De sælger for omkring 6-8g på min server. Og man får ca. 15 stk per run.
    +Der er chance for at BoE epic og BoE blå items kan droppe.


    Og de amounts af 'Runecloth' man får, det er helt vildt!
    Går til 2g per stack på min server
    Men bruger dem til mit Tailoring, laver level 50-55 items, og disenchanter dem
    for enchanting mats. Igen, det giver flere penge end 'Runecloth'.

    Hvis en Game Master var Gud, ville svaret på alting være:
    "Delete your WTF and Cache folder."

    Rettet en gang, sidst af Awokeneyes ().