motioni denne varme ?

• Det eneste motion jeg f?r i den her varme er n?r jeg tager v?gtene med ud p? gr?spl?nen og tr?ner for at f? lidt sol p? kroppen 8)

Men jeg m? da indr?mme at jeg ogs? er ude og g? nogle golfhuller i den her varme :) sidst jeg var ude at spille drak jeg 3? liter vand...

Originally posted by Zalam

ja okay den er v?rre! Men jeg synes det er slemt nok med 45 grader .

Og s? der 50 grader i bagdad i skyggen.. Hva klager du over :p

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by NiEn

ok, det vidste jeg sku ikke. Tak for det :D

har ogs? planer om at k?be en cykel, men det skal v?re en mountbike med fjeder i for og bag. kender i en side er i velkommen til at give et link :D

Tror n?rmere ud skal g? ned i din lokale cykelbiks i stedet for.

Dog koster en ordentlig mountain bike en del penge.

Kan dog foresl? m?rket Trek. Samt en med skivebremser :evil:

Originally posted by Fruitloop
    sportsdrik eller en klam blanding af 1l vand 1 spsk sukker 1kvart tsk salt hvis jeg ikke har andet.
    det er vigtigt at f? lidt salt da det hj?lper kroppen med at binde vandet - desuden mister du en del salt n?r du sveder

Og er man ikke til det klamme kan der k?bes salttabletter p? apoteket. De er i ?vrigt ogs? rigtig gode inden en bytur.

Originally posted by Burger

Og er man ikke til det klamme kan der k?bes salttabletter p? apoteket. De er i ?vrigt ogs? rigtig gode inden en bytur.

Det m? jeg hellere huske ...

Originally posted by KarGa
    Regner ogs? st?rkt med at k?be mig en cykel i n?ste uge, s? jeg kan f? k?rt nogle ture... det er den bedste afk?ling man kan f?

M? jeg anbefale en "Scott CR1 Team Issue racercykel" med fuldt Dura Ace til 31.343 kr?
    Eller i s? fald bare k?be den til mig?

Jeg har selv fundet ud af at det er for varmt at dyrke motion midt p? dagen, s? jeg drager oftest af sted p? min cykel efter kl. 19. Der synes jeg at luften er mest behagelig.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Haha stik mig dit kontonr, s? sender jeg lige pengene :crazyeyes:
    Men s? igen... en racercykel? Ej s? hellere en l?kker mountainbike med nogle ordentlige d?k istedet for de der skravlede undskyldninger for d?k :))

Du n?vner tid og sted, s? ser vi hvad der k?rer bedst :P
    Der er jo alt for meget modstand i de store MTB-d?k, det er jo til grin. :))

Jeg ved personligt at denne Cube er vildt fed, og kan kun anbefale den.
    http://www.bikebuster.dk/shop/nf_info.cfm/varenr/110643
    http://www.rudemtb.dk/hotwheel…ne=&id=392&hotwheeltype=1
    Skal lige n?vne at det er en kammerats cykel, som bliver vist.

Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Du ved godt du ska slippe bremsen n?r du ska k?re ikk? :)) Hvis hjulende triller er der da ingen modstand :D

Sted: Drag?r Grusgrav :crazyeyes: s? ska vi se hvor godt din lille racer k?rer :dance:

Det er er unfair spilleregler :(
    Troede vi skulle tage alle bakkerne i trekantsomr?det, alts? p? veje!

Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

• ville elers gerne ud at cykle, men den skulle bare g? i stykker, og s? er det for hulen ikke til at finde en cykelsmed i n?rheden der kan lave skidtet.

men IMO er det mig for varmt at motionere, bare det at g? rundt med t-shirt og shorts er nok til at f? sveden til at hagle af mig.

nu skal jeg ikke pive, for jeg skal til Tunesien her om snart en uge, og der skal nok v?re varmt.

well... f*** det, bare jeg har et par kolde sodavand p? lager, s? skal det nok g

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Hvor I dog brokker jer :crazyeyes:

B?de i g?r og i dag har jeg haft sm? 7 timers erhvervsreng?ring p? tre forskellige arbejdspladser allesammen uden nogen form for udluftning eller aircondition. Det er lige f?r man ikke beh?ver vand til at vaske gulv til, n?r man knokler rundt i varme kontorbygninger :boxed:

S? jo, jeg f?r vist lidt motion n?r jeg render rundt og g?r rent efter andre, det er ikke ligefrem afslapning vi har gang i.

Asfalt er for t?sedrenge :)) Der ska squ nogle smalle stier til f?r det blir sjovt

Right on :dance:

Foretr?kker til enhver tid ogs? en mountain bike, da den sj?ldent punktere (hvis aldrig) samt den er rigtig god om vinteren.

Asfalt er for t?sedrenge :)) Der ska squ nogle smalle stier til f?r det blir sjovt

Helt enig. Vi har (herude p? heden) nogle gode MB ruter som klubben har markeret op. Dem bliver man aldrig tr?t af :)

Originally posted by Burger
    Hvor I dog brokker jer :crazyeyes:

B?de i g?r og i dag har jeg haft sm? 7 timers erhvervsreng?ring p? tre forskellige arbejdspladser allesammen uden nogen form for udluftning eller aircondition. Det er lige f?r man ikke beh?ver vand til at vaske gulv til, n?r man knokler rundt i varme kontorbygninger :boxed:

S? jo, jeg f?r vist lidt motion n?r jeg render rundt og g?r rent efter andre, det er ikke ligefrem afslapning vi har gang i.

Jeg napper helt sikkert rekorden i at lave mest p? arbjedspladsen, n?r jeg alts? ikke sidder her og skriver :D ..

Har lige flyttet et helt computer-rum fra 1. sal i en bygning, og op til 4. i en anden bygning.. Alene.. Med borde, stole, sk?rme, og resten af svineriet.. Og selvf?lgelig var det kun den bygning computerne stod i, som der er elevator i..
    F?j for s***n.
    S? min daglige motion er ofte ogs? n?et p? arbejdet.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

helt rigtigt, ogs? det jeg gerne vil. men nu er jeg s? heldig har vi har en stor skov i n?rheden af hvor jeg bor, med masse af bakker s?er og smalle stier. :D

men hva har i givet for jers cykler ? syntes godt nok 8000kr er en del penge ? havde da regnet med ca 3000, men ser ikke ud til man f?r noget ordenligt cykel for det.

Originally posted by NiEn

helt rigtigt, ogs? det jeg gerne vil. men nu er jeg s? heldig har vi har en stor skov i n?rheden af hvor jeg bor, med masse af bakker s?er og smalle stier. :D

men hva har i givet for jers cykler ? syntes godt nok 8000kr er en del penge ? havde da regnet med ca 3000, men ser ikke ud til man f?r noget ordenligt cykel for det.

Du f?r ikke meget god mountain bike for 3000 kr., desv?rre.