I skal forresten nok være forberedt på, at priserne på mad i Universal Studios og Disney er væsentlig højere end hvis I er ude og spise et andet sted. Oplevede det selv da jeg var i Magic Mountain hvor en burgermenu kostede næsten det dobbelte af hvad den gjorde alle andre steder.

Hilsen her fra Orlando - Florida
-
-
Originally posted by Burger
I skal forresten nok være forberedt på, at priserne på mad i Universal Studios og Disney er væsentlig højere end hvis I er ude og spise et andet sted. Oplevede det selv da jeg var i Magic Mountain hvor en burgermenu kostede næsten det dobbelte af hvad den gjorde alle andre steder.Ja ok, det er vel egentlig ikke en overraskelse
Det samme gælder vel for disneys souvenirs....Her hvor vi bor er der masser af gift shops hvor man da også kan finde disney sager så der er ingen grund til at købe det i parkerne til overpris...
-
Tog li et billede af udsigten fra vores altan
[Blocked Image: http://img415.imageshack.us/img415/6707/usa1499kr.th.jpg]
-
Originally posted by JuiCe
Tog li et billede af udsigten fra vores altan[Blocked Image: http://img415.imageshack.us/img415/6707/usa1499kr.th.jpg]
Nice..
Hvad er klokken der ovre nu ?
-
Kl. er 18:40
Vi er 6 timer bagud i forhold til Dk...
Nå, men smutter til det pirat noget der - "Ill be back"
EDIT: Er ved at uploade den film jeg har fra NASA....linker så snart den er verificeret...hvis ikke jeg bliver sagsøgt
-
Originally posted by RAC
Kan være du kan få fat i en ulovlig IP inde hos Nasa, hvis du skal have hjælp skal PC_munken nok komme og hjælpe dig, med hans computer magi.haha.. har også læst den tråd på hol engang
Men back to topic.
Ser ud til du har haft en fed tur.. og btw fedt garn du har
-
Ser fedt ud
Var selv i florida, sidste år. Var en oplevelse for livet
-
Originally posted by Schultz
haha.. har også læst den tråd på hol engang
Men back to topic.
Ser ud til du har haft en fed tur.. og btw fedt garn du har
Nu er du vel med på at jeg er den høje og min bette bror er ham med mega krølle garnet?
Om snart smutter vi ud til Universal Studios - Island of Adventure
-
Ser rigtig fedt ud, men har jo også selv været der, så jeg ved hvordan det er!
Men nyd ferien, for det er en du aldrig glemmer!
-
Nu er du vel med på at jeg er den høje og min bette bror er ham med mega krølle garnet?
Om snart smutter vi ud til Universal Studios - Island of Adventure
self. er jeg det.. Derfor må man vel stadig gi en kompliment
-
Niksen biksen
Idag ska vi en tur til bla. Walmart og Sears.
Imorgen ska vi til Universal studios og en anden dag ska vi i Disney
Er der nogen der har forslag til hva man ku tag med hjem af specielle sager ?
Har allerede lidt souvenirs fra Kennedy og køber os hos de andre steder
Lov mig.. LOV MIG at du/i prøver "Rocking Roller Coaster".. Det er en ekstrem vild rutchebane de har.. og det gør så sindsygt skærkt!!
Det er et MUST!
-
Originally posted by Fragman
det var vi en del der gjorde i en tidligere tråd .....og kanon kvalitet t-shirt skal siges....min havde jeg på til jelling musikfestival fx. men mødte ikke nogle med-tweakere der.
Vi gider jo ikke gå i suppe til knæerne
-
Så man tilbage fra Universal Studios - Island of Adventure
Der var desværre ingen rollercoaster der hed Rocking Roller coaster i den park...måske den ligger i den anden? (Der er jo den vi var i, og en der bare hedder Universal Studios)
MEN jeg var i 2 andre der var sindsyge
Den ene var noget med Hulk og den anden var "Duelling dragons" hvor der er 2 forskellige coastere der så køre spejlvendt af hinandenDOG var det fedeste en Spiderman tur:
Man påtager sig rollen som nogle test-journalister der sendes ud til et farligt område hvor alle de kendte skurke fra spiderman serien angriber.
Man sætter sig i nogle store vogne og har nogle 3d briller på. Så køre man ind i mørke rum hvor det så - MEGET FLOT - ser ud somom at spiderman hopper ned på vognen og man bliver angrebet af forskellige figurer...
Det fede var at der blev brugt ild og vand så det passede med angrebene osv!
Man skal virkelig prøve det før man ser hvor fed det er, det kan ikke beskrives!
Håber der kommer sådan noget 3d / IMAX lignende i DK snart
FORRESTEN:
http://video.google.com/videop…5421459204091835096&hl=enFilmen jeg optog fra Kennedy Space center...