xbox 360 sælges

• xbox 360 sælges købt d 12-12-05 kvitering haves som ny.. medfl 1 spil perfect dark. 2 controllere det ene trådløst, 1 memorycard 64mb, 2 facepanels, 1 vga kabel kom med et bud

Originally posted by Freddie
    Er der harddisk i ?

Højst sandsynligt ikke når det ikke står der og når der er et 64 mb memory card med :9xo

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by mrbing
    1300 noteret dog alt for lidt skal op over 2 k. og nej ikke med hdd det er core versionen med extra controller og memorycard og vga kabel og 1 spil

Det giver jo ingen mening. Du kan ikke notere et bud, og samtidig sige du ikke vil sælge den for så lidt.

• med noteret mener jeg det er set.. derefter siger jeg også det for lidt da jeg vil op over 2 k, medmindre en har noget intresant at bytte med. endvidere skriver jeg lige igen at jeg ikke sælger den i dele :) undskyld hvis jeg ikke har udtrykket mig klart nok

• Tror ikke du skal regne med 2000kr....

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

Originally posted by mrbing
    med noteret mener jeg det er set.. derefter siger jeg også det for lidt da jeg vil op over 2 k, medmindre en har noget intresant at bytte med. endvidere skriver jeg lige igen at jeg ikke sælger den i dele :) undskyld hvis jeg ikke har udtrykket mig klart nok

noteret betyder at buddet er godkendt hvis der ikke komemr et højere....hvad du mener med det er vi lidt ligeglade med, for det er hvad det betyder herinde.

1500 hvis du er heldig, men sæt et HBO på 2000 hvis du mindst vil have 2000 for den, så slipper folk for at skrive en masse (rimelige) bud, du ikke vil acceptere.......nu er reglerne forklaret i en sticky herinde, så læs den venligst til en anden gang hvis du ikke aner hvordan man gør.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Originally posted by Angelus
    troede der følgte HD med alle 360, så er det da fordi du har taget den ud, for der sidder da en 20gb i alle...?

Det gør der ikke i Core modellen. Kun i Premium følger den med. Men ellers så kan det købes som ekstra udstyr til omkring 6-700 kr. sidst jeg kiggede.

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

• kan man ikke smide en alm ide ellr sata disk i?

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• oki, vidste jeg ikke :)

Min nabo har bare lige købt en (den sidst nyeste) og der sidder en 20gb i, han fik så også 4xtra consoler/fjernbetjening med, 5 spil, medlemsskab og noget andet for 4500 mener jeg

• det da super i får så gode tilbud men behøves i ødelægge min tråd ved at reklamere for det, ja er nød til at være optimistisk for min pc er stået af og skal ha nogle penge hevet ind til en ny. og tjah får jeg ik den pris så sælger jeg jo bare ikke:)