Aldrig mere tequila!

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Springvandet lød forfriskende... Det må jeg prøve en gang :hb:

    Tænkte det samme - det må være klasse at tage sig en dukkert efter en tur på diskotek 8o

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Springvandet lød forfriskende... Det må jeg prøve en gang :hb:


    Tjah, hver sin smag. Så vidt jeg læste stod de og pisse i det, inden de røg i?

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Tjah, hver sin smag. Så vidt jeg læste stod de og pisse i det, inden de røg i?


    Præcis - hvilket ødelægger den forfriskende del..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • LoL Grus, den laver du ikke igen forhåbenligt :)


    Og takker for rådene den anden dag, har noteret mig de numre der, håber bare ikke jeg bliver mega smadret iløbet af dagene og for træt til at tage afsted om aftenen :\

  • Quote

    Originally posted by M.Beier
    LoL Grus, den laver du ikke igen forhåbenligt :)


    Og takker for rådene den anden dag, har noteret mig de numre der, håber bare ikke jeg bliver mega smadret iløbet af dagene og for træt til at tage afsted om aftenen :\


    Det er jeg desværre bange for godt ku gå hen og ske igen.. det går som regel rimelig vildt for sig når jeg er godt fuld..


    Og det var så lidt ;) Håber da du er frisk nok til at se lidt på vores natteliv :)


    Nåh ja, hvis i sys det var en slem spritter jeg havde gang i der, så har jeg oceaner af drukhistorier jeg ka fortælle, som er lige så slem, hvis ikke slemmere.. Op til flere af dem indeholder nøgenhed..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra


  • Ingen billeder tak :roller:, undgå for mange detaljer. :razz:

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Det minder mig om en lignende historie jeg selv har.
    Det startede med at mig og nogle venner sad og spillede ølspil (Pyramide). Der fik vi så kværnet hvad....10 øl hver?
    Så tog vi så til fest hvor der røg en flaske Fisherman på en halv time. Jeg begyndte så småt at fatte mindre og mindre.
    Jeg gik ud og pissede, hvorefter jeg så gik ind og fik omkring 5 glas 50/50 vodka / juice.


    Da jeg så havde bundet det sidste, så ville det bare op igen. Jeg løb udenfor, og fandt en busk (troede jeg), hvor alkoholen så kom op. Fandt så senere ud af at det var en scooter (Spørg mig ikke hvordan jeg kunne forveksle de to ting).


    Jeg gik så ind og fik omkring 5 - 10 shots Tequila. Her fik jeg så blackout.
    Jeg kan huske at jeg blev båret et eller andet sted hen hvor jeg kan huske nogen sagde: "Ham der skal jeg ikke have med".
    Så har jeg så senere hen fået af vide at jeg løsnede mig fra de to personer der bar migs harme, hvor jeg gik over i busken, brækkede mig og sagde: "Jeg har det fint nok, få mig nu hjem".
    Jeg blev så kørt hjem (omkring 10km), hvor jeg så svagt husker at han sagde et beløb, hvor jeg gav ham en seddel og sagde: "Bare behold resten". Hvor jeg så steg ud af bilen og gik hen til døren hvor jeg bor.
    Så kan jeg ikke huske mere.


    Næste morgen vågner jeg så hjemme hos min bror som bor 15 (Ja, FEMTEN) kilometer væk fra mig, hvor jeg spørger ham hvordan fanden jeg havnede der. Han sagde at jeg kom lige pludselig midt om natten, og spurgte om jeg ikke kunne sove der, da jeg var lidt småfuld. Og jeg har så snakket med ham i omkring en time.


    Kan INTET huske, og aner ikke hvordan FANDEN jeg havnede der. Jeg har åbenbart gået derhen.
    Det med taxaen hvor jeg så havde givet ham en seddel og sagt: "Behold resten". Der fandt jeg så en regning i min baglomme på 200 et eller andet. Og min 500 kr. var forsvundet fra min smartcaze (DOH).


    Fatter heller ikke hvordan jeg kunne have ført en samtale med min bror. Han fortalte mig dog godt nok at jeg havde sagt at jeg var lidt "småfuld".


    Det var så min drukhistorie. Har stadig ikke helt fattet den, og halvdelen af historen har jeg fået af vide, da jeg havde blackout 50% af tiden.