Firefox og IE på den store maskine og arbejdet.
Firefox og Safari på macbooken ![]()
Firefox og Safari på macbooken ![]()
QuoteOriginally posted by Marquis
Firefox rører ikke ved nogen IE indstillinger, hvorfor skulle den det ?
For at gøre det mere uoverskueligt at vende tilbage når den engang holder op med at være gratis. ![]()
QuoteOriginally posted by humpeligimp
For at gøre det mere uoverskueligt at vende tilbage når den engang holder op med at være gratis.
Firefox koster ikke noget at bruge, og det gør Mozillas andre produkter for den sags skyld heller ikke. Det er open-source, men du kan vælge at støtte dem med donationer, eller købe noget i deres shop, hvis du synes om deres arbejde.
DeH - ja
QuoteOriginally posted by Aerial
Firefox og Safari på macbooken
Hva er Safari, Apples browser?, hehe
MSIE fordi det virker
Firefox fordi det virker.
QuoteOriginally posted by KarGa
MSIE fordi det virker
Og så fordi du ikke kan kode til andet?
![]()
![]()
QuoteOriginally posted by Burger
![]()
Hehe
pwnd
![]()
Ja jeg ka jo blive ved med den her diskussion, men vil gerne vente noget tid inden der står Nerd under mit nick
Firefox
- Kan til passes som jeg vil ha det ![]()
- Sikker
- Og så er Jeg er lidt anti microsoft ![]()
QuoteOriginally posted by TheNIX
Firefox
- Kan til passes som jeg vil ha det
- Sikker
- Og så er vi vel alle lidt anti microsoft
Ikke her - har aldrig haft problemer med Microsofts produkter. Ser heller ikke noget problem i, at betale for et godt produkt som virker efter hensigten og klarer det som jeg forventer.
Og er heller ikke den der hopper med på en trend, fordi nogle enkelte andre gør det. Slet ikke når forskellen er så lille - imo !
Hvorfor skifte, når det man har - funker til UG med X og Slange ?
Ikke mere. Nu har jeg forsøgt mig med linux mindst fire gange, og synes virkelig det er noget hø.
Windows er et skidegodt styresystem, og det er rigtig praktisk at (næsten) alle bruger det samme.
FF fordi.....gider ikk remse det hele op for det er nævnt...
Bruger dog IE hvis FF ikk ka åbne siderne nogle gange ![]()
IE6
Nej, og sådan en kommentar bringer ikke noget positivt med sig. Jeg har ikke valg FF fordi jeg ikke bryder mig om Microsoft, jeg mener bare, at FF opfylder mine behov bedre end IE gør.
Det handler så heller ikke om at hoppe med på en trend, men om at vælge det software der passer til en selv.
Microsoft har et udmærket styresystem der passer til rigtig meget hardware, en så bred tilpasning kan, alt andet lige, ikke finde sted uden, at nogen brugere vil opleve enkelte problemer.
Jeg har også prøvet Linux, og kan egentlig godt lide det, men med de programmer jeg bruger er Windows hvad der passer bedst til mine behov. Naturligvis findes der også alternativer til Linux, men jeg har valgt ikke at ville rode mere med det lige nu, da jeg er afhængig af, at min computer virker så jeg kan passe både arbejde og studier.
Regner dog med, at jeg engang med tiden skal have fat i en linuxboks til at lege lidt med, og udvide min horisont. Det bliver aldrig for sent at lære nye ting.
Hvorfor bruger du så Windows?
QuoteOriginally posted by JuiCe
FF fordi.....gider ikk remse det hele op for det er nævnt...
Bruger dog IE hvis FF ikk ka åbne siderne nogle gange
bruger IE tab
formidabelt
kan sætte den op til lige så snart du går på den side, skal den bruge IE:D
Nej, og sådan en kommentar bringer ikke noget positivt med sig. Jeg har ikke valg FF fordi jeg ikke bryder mig om Microsoft, jeg mener bare, at FF opfylder mine behov bedre end IE gør.
Det handler så heller ikke om at hoppe med på en trend, men om at vælge det software der passer til en selv.
Ahva? Posetivt? Jeg siger bare at jeg har valgt FF, pga. det kan tilpasses på alle mulige leder og kanter(som du også selv påpeger), og så bryder jeg mig ikke om microsoft, sådan er det!
Men kan da bare ændre det: Jeg er lidt anti microsoft ![]()
Zlinky: Af ren og skær dovenhed... Gider ikke sidde og rode med at få alle mulige spil til at virke i linux, som så ikke en gang virker optimalt ![]()
QuoteOriginally posted by Firedog
bruger IE tab
formidabelt
kan sætte den op til lige så snart du går på den side, skal den bruge IE:D
Aaah li installeret, det jo nice ![]()
QuoteOriginally posted by JuiCe
Aaah li installeret, det jo nice
yep.. rigtig nice.. gør Firefox den bedste ![]()