Microsoft Windows Vista - Public BETA

  • Prøv at bruge en download manager og højre-klik på linket og tryk gem som.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • De har lukket for downloaden. Microsoft skrev at der var fare for at hele Internettet ville gå ned, no shit :D


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • det bliver sq da først når de introducerer det på markedet den risiko er så stor :D

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    De har lukket for downloaden. Microsoft skrev at der var fare for at hele Internettet ville gå ned, no shit :D


    Har ikke set nogen steder hvor der står de har lukket kun at de har droslet adgangen ned hvilket nok bare betyder det bliver endnu mere bøvlet at få lov til at download.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Lukket 100 % ved jeg ikke, men: http://www.tweakup.dk/readmore…ding_af_Vista_begraenses/


    Der står det med at Internettet vil gå ned :)


    "Citat: Microsofts nye styresystem, Vista, som har været tilgængelig for alle at downloade, her den sidste uges tid, er nu blevet begrænset. Det skyldes ifølge Microsoft, at hele internettet kan bryde sammen, fordi at deres servere er belastet til det yderste."


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

  • jaja det står på tweakfup ....nok en dårlig oversættelse af at microsofts hjemmeside nok ville gå ned elelr noget i den stil....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    jaja det står på tweakfup ....nok en dårlig oversættelse af at microsofts hjemmeside nok ville gå ned elelr noget i den stil....


    Nah det er ikke noget de har oversat tror nok det stod ordret sådan på computerworlds side også.


    Der står bare begrænset og ikke lukket for. Hvis man læser lidt nærmere om sagen er der meldt ud at nettet ikke vil gå ned men at mange godt ville kunne mærke at deres linie blev dårligere pga. den store belastning.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hvis mit net gik ned pågrund af at nogle mennesker downloadede vista på microsofts hjemmeside, æder jeg min hat og derefter giver TDC det største nedfald nogensinde. Min forbindelse bliver da ikke dårligere af at Mr. Bill klaphats servere ikke har nok forbindelse, crap. Lad os nu lige drikke noget koldt til.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Det ville svare til at alle dem der downloade warez og andet crap via p2p stoppede med at downloade og alle os andre ville få meget mere forbindelse???

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Har lige fået et svar tilbage fra NVIDIA i dag. De forsøgt at genskabe den fejl jeg fik frem. Som de skriver så var de pga. min gode dokumentation istand til at genskabe fejlen og vil arbejde på at fixe den i deres næste driver verision :)


    Det er sgu da fedt nok de tager fejlen til sig og vil gøre noget ved det :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Har lige fået et svar tilbage fra NVIDIA i dag. De forsøgt at genskabe den fejl jeg fik frem. Som de skriver så var de pga. min gode dokumentation istand til at genskabe fejlen og vil arbejde på at fixe den i deres næste driver verision :)


    Det er sgu da fedt nok de tager fejlen til sig og vil gøre noget ved det :)


    Medmindre det en auto mail alle får :$


    Ej, ja det sku rart at høre at NVIDIA lytter til de små forbrugere :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by JuiCe


    Medmindre det en auto mail alle får :$


    Ej, ja det sku rart at høre at NVIDIA lytter til de små forbrugere :)


    Hehe kan se det ikke er det for der står noget om fejlen osv det er ikke noget auto halløj. Det fik jeg i første omgang også kom den her efterfølgende :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Prøver lige igen - er der nogen der har installeret på raid 0?? Har nemlig to samsung sata2 i raid 0 men hvis det allerede har voldt andre problemer er der jo ikke meget ved at prøve...

  • Tror ikke der er folk her inde der har rodet med det. Jeg læste en del om folk der havde store problemer med det inde på dfi street.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Tror ikke der er folk her inde der har rodet med det. Jeg læste en del om folk der havde store problemer med det inde på dfi street.


    Ok - det kan være jeg skal prøve at kigge derind...men det er vel mest amd så og ikke intel ich7r sata controller... Men det kan da også være jeg prøver alligevel så kan jeg lige gi lyd herinde.

  • GRRR - Jeg har downloaded Windows Vista 64-bit. Og er nu igang med 32-bit.
    Jeg har ikke dvd bræder lige nu, men har læst flere steder, at det er muligt at installere fra Alcohol 120%. Så det har jeg prøvet, men den siger jeg at det ikke et et gyldigt win-32 program. Hvad skyldes det? For det har vel ikke noget at sige det er en 64-bit version?


    DarkWolf

  • Quote

    Originally posted by DarkWolf
    GRRR - Jeg har downloaded Windows Vista 64-bit. Og er nu igang med 32-bit.
    Jeg har ikke dvd bræder lige nu, men har læst flere steder, at det er muligt at installere fra Alcohol 120%. Så det har jeg prøvet, men den siger jeg at det ikke et et gyldigt win-32 program. Hvad skyldes det? For det har vel ikke noget at sige det er en 64-bit version?


    DarkWolf


    Du kan IKKE køre 64bit versionen fra windows.
    Du skal boote fra den, så virker den ;)