<33 Blizzards kundeservice

• Jeg mistede Tirsdag den 30. maj denne pragtfulde warrior http://ctprofiles.net/299632

Dette skete ved at jeg er blevet bannet med grunden "Violation: Unauthorized access of another account and transfer of gold. "
    Hvilket naturligvis aldrig har fundet sted.
    Det med adgang til andre accounts har muligvis været når jeg har spillet mine venners chars, Gold-delen har jeg dog ingen forklaring på pt.

Jeg har undersøgt alt, og det eneste jeg har at gå ud fra er en mail hvor der står jeg er suspenderet, og grunden som er nævn ovenfor.

Jeg vil selvfølgelig gøre alt hvad det står i min magt for at få min legendary-bærende Tauren tilbage, men det ser ikke ud til at være muligt,

Jeg sendte med det samme en mail til denne adresse der stod jeg kunne svare til, hvor jeg har bedt om detaljer, for før kan jeg ikke udtale mig om den pågældende sitaution.
    Min tålmodighed kan dog ikke klare de uger som det tager for Blizzard at svare på sådanne mails (Oplysninger fra andre noget lignende er sket for), derfor undersøgte jeg muligheden for at ringe til dem. Denne er dog væk, da de ikke behandler sådan noget over telefonen MEN KUN OVER MAIL.

Derfor er jeg nu overladt i uvished.

Skal jeg stoppe min betaling?
    Skal jeg købe et nyt spil og starte forfra?
    Skal jeg vente i håb om at få "Eikorn" tilbage?
    Eller bare droppe det hele?

Alt dette skal overvejes, fordi Blizzard har suspenderet mig for noget der aldrig har fundet sted, men ikke kan være til hjælp når man giver dem "modspil".

Jeg synes selv WoW er et fedt og gennemført spil.
    Men jeg vil bede alle overveje grundigt om vores 100Dkk/Måned er det værd i forhold til den service vi får ydet.

-En utilfreds gamer

Forslag til hvad jeg kan/burde gøre modtages gerne.

• Ehhh ka ikk lige se hvorfor de vil banne DIN account fordi du har lånt en af dine venners engang imellem ^^
    så det dine venners account som ska lukkes ifølge reglerne :rolleyes:
    Og har du mange guld? har hørt om en som havde over 1k guld og sendte dem til sin lvl 1 Alt... han blev så bannet :crazyeyes: men de fandt ud af at det var hans egen guld lol....
    Men prøv at ring til dem, og bliv ved med det!

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Hvis du er uskyldig, skal du blive ved med at presse på for at få din konto tilbage, både over mail og telefon.

Hvis du ikke har givet dit password ud til andre, og hvis du ikke har handlet med guld for rigtige penge kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle få din konto tilbage.

Edit: WAAAAAARSTOOOOMPPPP!111!

• WoW er vel nok det første MMORPG jeg har prøvet og jeg elsker det som bare faen. Dog vil jeg sige at kundeservicen ligeså godt kunne være et diktatur. Blizzards kundeservice er så åndssvag imo. Altså det du har oplevet sker os for en del andre. Jeg ved ikk rittig hva du ka gøre andet end at ringe til deres kunde telefon (det er gratis ;)) og sende E-mails. Der er ikk rittig andet medmindre du har løst til at flyve til deres hovedkvarter i paris. Men det er så satans søndt at så godt et spil kommer med den mest åndssvage og diktaturiske kundeservice nogensinde -.-. Jo de fikser diverse ting med patch og det er i og for sig også fint nok.

Men når over 2000 accounts klager over en migration og blizzard stadig ikk ændre det så sys jeg altså der er noget galt op i det de kalder hjerne.

Originally posted by Fino
    Jeg ved ikk rittig hva du ka gøre andet end at ringe til deres kunde telefon (det er gratis ;))

Originally posted by Deef
    Hvis du er uskyldig, skal du blive ved med at presse på for at få din konto tilbage, både over mail og telefon.

Originally posted by CarStone

Men prøv at ring til dem, og bliv ved med det!

Dette er ikke muligt, den slags behandler de ikke over telefon.

https://www.wow-europe.com/en/support/accountbilling.html (Nederst)

Blizzard skriver

What They Cannot Help With:

The Account and Billing department cannot help with technical problems, account suspensions or in-game issues. For technical problems you should contact our Technical department. If your account has been suspended or banned you should contact our Account Administration department. In-game problems are handled by our Game Masters who can be reached by submitting a ticket in-game.

Derfor synes jeg ikke jeg kan gøre andet end at vente på svar på min e-mail.

• Jeg håber da ikke at de kigger på hvor meget guld man har og banner en udfra det... :P da min mage har 11.000 :D hehe...

Fed7haS

• Chinese farmer ? :ph34r:

Det højeste antal guld jeg var oppe på med min gamle rogue var 2500.

Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

Originally posted by fookhar

Vis profil, tak ;)

Jeg bruger ikke profiler og den slags addons da jeg ikke føler det er sikkert.. men hvis du ikke tror mig er du da velkommen til at lave en lvl 1 troll på lightnings blads og løbe en tur til Org så skal jeg med glæde vise dig dem i en trade.. :D

Fed7haS

Originally posted by Fed7haS
    Jeg håber da ikke at de kigger på hvor meget guld man har og banner en udfra det... :P da min mage har 11.000 :D hehe...

Fed7haS

Ebay-guld? Guild-bank? Sygeligt held med epic drops og greed rolls? Eller bare ALT for megen fritid og toldmodighed til at farme? :)

Originally posted by Deef

Ebay-guld? Guild-bank? Sygeligt held med epic drops og greed rolls? Eller bare ALT for megen fritid og toldmodighed til at farme? :)

Her er hvad der skete :P

Jeg er med i top guilden Sui Generis på Lightnings Blade.. vi er først til at tage alle bosser på horde siden og har mange server first kills.. det hele går fint intil vi starter på AQ.. problemet er at jeg er selvstendig og spiller en gang imellem på min PC jeg har i shoppen.. det vil sige at jeg er online men da jeg skal være til rådighed når der kommer kunde kan jeg ikke tage i instance osv. før jeg har fri.. så jeg hængte bare ud og chattede, handlede på ah osv.. og guilden er fin med dette.. der sker så det at vores GM og mange af officers stopper og nye folk kommer til.. med tiden bliver de mere og mere sure på mig da de nye folk føler at jeg ikke er aktiv nok da jeg er i Org og chatter imens de er i AQ.. jeg forklare dem at sådan har det altid været når jeg er på arbejde osv. og jeg raider da også stadige med dem 4-5 dage om ugen.. til sidst bliver deres bemærkninger om at jeg ikke lave en skid andet en at sedde i org imens de arbejder osv. til direkte beskyldninger om at jeg er en leecher osv.. med tiden har der oparbejdet sig lidt et antiparti imod mig og en dag vælter hele bøtten.. jeg og ca. 10 af de gamle i guilden bliver i et slaks kup kicket af guilden.. og her kommer så hagen.. for i farten hade de glemt at guildbanken var på min ACC.. så vupti jeg er millionær.. jeg sælger stort set alle core maths, elementium, ingots, essences, nexus, BoE osv. osv... og fordeler pengen imellem os der bliv kicket...

Det er historien :)

Fed7haS

• Så har der været 121000g på guild banken? Godt nok mange.

• hahahaha owned :D

Originally posted by DXC

Så har der været 121000g på guild banken? Godt nok mange.

Nej ca 6 af de 10 der bliv kicket Rerolede på det nye realm Vek.. 1 stoppede med at spille.. og jeg fik også lidt flere penge end de andre.. tror der var ca. 35.000 da det hele var soldt.. og vi var kun en 5 stykker om at dele det... og den ene tog sig til takke med de sidste maths han manglede til TF..

Fed7haS

• Haha, det var alligevel grineren, lidt i stil med den ødelagte laptoc topic i OT :D

• Nice move ! <3 :))

Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

• Haha det er satme iorden.
    Klasse lavet.

Angående Blizzards kundeservice, så er den total ringe.
    De er da pisse ligeglade med deres kunder så længe de får penge ind.
    Og om de banner 2500 en gang imellem ændrer jo ikke det helt store.
    Jeg tror godt du kan opgive at få din suspension løftet. Hvis blizzard har besluttet sig, så har de sgu besluttet sig.
    Jeg har hørt om flere der blev banned med kryptiske forklaring og ingen havde held med at få en ordentlig forklaring ud af blizzard.
    Men på den anden side så skal de jo nok også høre på tude historier for ALLE de banner. Også dem der burde være banned.