Jeg mistede Tirsdag den 30. maj denne pragtfulde warrior http://ctprofiles.net/299632
Dette skete ved at jeg er blevet bannet med grunden "Violation: Unauthorized access of another account and transfer of gold. "
Hvilket naturligvis aldrig har fundet sted.
Det med adgang til andre accounts har muligvis været når jeg har spillet mine venners chars, Gold-delen har jeg dog ingen forklaring på pt.
Jeg har undersøgt alt, og det eneste jeg har at gå ud fra er en mail hvor der står jeg er suspenderet, og grunden som er nævn ovenfor.
Jeg vil selvfølgelig gøre alt hvad det står i min magt for at få min legendary-bærende Tauren tilbage, men det ser ikke ud til at være muligt,
Jeg sendte med det samme en mail til denne adresse der stod jeg kunne svare til, hvor jeg har bedt om detaljer, for før kan jeg ikke udtale mig om den pågældende sitaution.
Min tålmodighed kan dog ikke klare de uger som det tager for Blizzard at svare på sådanne mails (Oplysninger fra andre noget lignende er sket for), derfor undersøgte jeg muligheden for at ringe til dem. Denne er dog væk, da de ikke behandler sådan noget over telefonen MEN KUN OVER MAIL.
Derfor er jeg nu overladt i uvished.
Skal jeg stoppe min betaling?
Skal jeg købe et nyt spil og starte forfra?
Skal jeg vente i håb om at få "Eikorn" tilbage?
Eller bare droppe det hele?
Alt dette skal overvejes, fordi Blizzard har suspenderet mig for noget der aldrig har fundet sted, men ikke kan være til hjælp når man giver dem "modspil".
Jeg synes selv WoW er et fedt og gennemført spil.
Men jeg vil bede alle overveje grundigt om vores 100Dkk/Måned er det værd i forhold til den service vi får ydet.
-En utilfreds gamer
Forslag til hvad jeg kan/burde gøre modtages gerne.