Lord victor Nefarius eller Dr. Nefarious.

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Det er nemt at sidde og true hinanden når man sidder på hvert sit realm ;)


    Så må jeg jo bevise mig, når 1.12 kommer med Cross realm pvp :finger:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Det er nemt at sidde og true hinanden når man sidder på hvert sit realm ;)


    Det er ikke en truesel.. det er FAKTA at jeg pwner ham 8)

  • Held og lykke med at slå en paladin der bare har den mindste forstand på at spille i en duel. :)


    Du charger -> Paladin healer -> Du slår -> Paladin healer -> Gentag et par gange -> Når du har gentaget et par gange er du på ca 50% og paladin på 100% og 50% mana -> Paladin gør det af med dig. (Alt dette kan han gøre uden at bruge et eneste skjold, hvis han bruger 1hander og skjold). :P


    Edit: Her snakker jeg selvfølgelig om PVE specced healadin med judgement osv.


    Oomadins er lidt nemmere. ;)

  • Mortal strike? 30% crit chance? prøv igen! :)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by CarStone
    Mortal strike? 30% crit chance? prøv igen! :)


    Han er da ligeglad med MS eftersom han har 1mill til plus healing. :)

  • det eneste rigtige for en paladin er at gå FULL heal/sta gear.. så har du næsten vundet kampen.. altså en paladin skal bare gi lidt skade heletiden og heale sig op når han kna.. så skal han nok vinde. og healing er ikke alt.. At bruge shields, stund på de rigtige tidspuntker har også meget at sige.

  • Quote

    Originally posted by argargar
    også vil jeg bare vælge og gå dps gear også give dig........ 2,3 1000 crits også er du væk, kk?


    Shields, shadowform etc. GL !

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by argargar
    også vil jeg bare vælge og gå dps gear også give dig........ 2,3 1000 crits også er du væk, kk?


    Gid det var så simpelt - Desværre virker det ikke på papir som det gør i spillet :)


    Har 4k liv + shield (5k), med 40% dmg reduction.. Det er ikke bare 'lige' sådan at komme igennem..


    Elsker at pvpe i mod paladins - det bliver simpelthen ikke nemmere, udover måske mages. Priests er magekillers. På den anden hånd er jeg så ikke så glad for MS warriors f.eks, der ved hvad de laver.. Hvis man først har fået smidt hamstring i ansigtet kan man ligeså godt vinke farvel :P

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Originally posted by fookhar


    Flot, først laver du en fejl fordi du ikke gider læse hvad der bliver skrevet og så gør du dig selv endnu mere til grin.


    Den eneste der gør sig selv til grin er dig.