Eksame/årsprøve resultater:D


  • Undskyld mig:


    Men er du sådan en ''Jeg laver ikke en skid - anno Wonderchild?''


  • Tillykke, dog synes jeg personligt at faget IT er en joke. Nu havde jeg det godt nok selv kun på B niveau, men holdkæft man. Der var intet med HW, det var kun Word og Office generelt man skulle kende.


    Har været oppe i


    Engelsk A = 7
    Media C = 7


    Også skriftlige, men kender ikke karaktere

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Jeg var oppe i Mat A HTX i går - fik 8. Det passer mig MEGET fint eftersom jeg gik ind og vidste at det sagtens kunne ende med 5 - men igen reddede jeg mig en fin karakter på at være hurtig i forberedelsen og god til at snakke selv i stedet for at blive spurgt.
    Så er det Engelsk A på fredag - den skal gerne lande på mindst 10, hvilket er min årskarakter. Det går jo ikke det går nedad :)
    Så er der teknik. Der aner jeg ikke hvad jeg kan få, men satser på over de 7 min årskarakter var på, hvilket jeg er ret utilfreds med. Det er den sidste, den 22.
    De skriftlige har vi ikke fået nogen karakterer på endnu.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Jaja vi er ikke uenige. Synes bare folk har lidt for travlt med at fortælle hvor dumme vi er hvis vi ikke score top..


    Intelligens kan ikke måles i karaktere...
    får selv næsten altid 11 i fysik eller 10 i mat, men jeg er da ikke klogere end dig så vidt jeg ved?

  • Quote

    Originally posted by DeH


    Intelligens kan ikke måles i karaktere...
    får selv næsten altid 11 i fysik eller 10 i mat, men jeg er da ikke klogere end dig så vidt jeg ved?


    Helt enig - I er præcis lige dumme. :)) ;)


    Ej, men rigtigt nok er gode karaktere ikke nødvendigvis lig med høj intelligens. Folk går desuden på forskellige skoler, i forskellige klasser, med forskellige lærere, osv. Nogle er skole-trætte, mens andre nærmest har fobi for eksamener. Der er mange ting der spiller ind.


    En person der måske er en hamrende dygtig tømrer eller elektriker, er måske en dør når det kommer til sprog og matematik. Omvendt kan der også sidde en med sin karakter-bog fyldt med 13-taller, men når det gælder om at overføre teorien til praksis, så går "tæppet" ned. ;)


    Karaktere bruges først og fremmest til at komme videre i uddannelsessystemet. For når man i sidste ende synes at man er blevet færdig med at uddanne sig og står overfor at skulle ansættes i et job, bliver man nærmere vurderet på sit CV og sin personlighed samt de kompetencer og svagheder der hører med.

  • Jeg har gået og tænkt lidt over om jeg vil til eksamen, min klasse lære siger at det ville være en dum ide, men jeg vil gerne, jeg er ikke den klogeste i min klasse, og min karakterer ligger på 6-9, hvad syntes i er det en ide at gå til eksamen får man næmmere arbejde?


    Skal siges at jeg går i speciel klasse da jeg har NLD (koncentration's besvær)
    Og at der er 2 år til jeg skal tage eksamen hvis jeg skal.


  • Vi er sq ikke dumme!:P

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Jeg har gået og tænkt lidt over om jeg vil til eksamen, min klasse lære siger at det ville være en dum ide, men jeg vil gerne, jeg er ikke den klogeste i min klasse, og min karakterer ligger på 6-9, hvad syntes i er det en ide at gå til eksamen får man næmmere arbejde?


    Skal siges at jeg går i speciel klasse da jeg har NLD (koncentration's besvær)
    Og at der er 2 år til jeg skal tage eksamen hvis jeg skal.


    Hvis der er to år til, så er det måske klogest at vente og se, for det er vel ikke noget du skal beslutte lige nu.


    Hvis du får mellem 6-9 normalt, så burde du jo kunne klare det, med mindre der er en speciel grund til, at din klasselærer mener det er en dårlig idé.


    Jeg vil mene, at de fleste arbejdsgivere vil sætte pris på, at man i det mindste har gennemført folkeskolen og bestået eksamen.

  • Quote

    Originally posted by XmuZz
    Jeg har gået og tænkt lidt over om jeg vil til eksamen, min klasse lære siger at det ville være en dum ide, men jeg vil gerne, jeg er ikke den klogeste i min klasse, og min karakterer ligger på 6-9, hvad syntes i er det en ide at gå til eksamen får man næmmere arbejde?


    Skal siges at jeg går i speciel klasse da jeg har NLD (koncentration's besvær)
    Og at der er 2 år til jeg skal tage eksamen hvis jeg skal.


    Hmm, det ville da først og fremmest være rart for os at vide hvad din lærers begrundelse er for at du ikke skal undgå at gå op til eksamen.


    Men du kan jo evt. høre om ikke du kan få arrangeret en "prøve-eksamen" med din lærer. Altså hvor I gennemgår hele "ritualet", så I med større sikkerhed kan sige hvordan det vil gå dig. ;)


    Min første tanke var at naturligvis skal du gå til eksamen. På den anden side kræver eksamen meget koncentration, og hvis det er dér du har problemer, vil du måske ødelægge det for dig selv, at gå til eksamen og få hevet snittet ned på den måde. :)


    Hvis du derimod lå mellem karakterene 5-6, var der måske ikke så meget at øgelægge, og så ville det jo ikke gøre noget om det skulle gå dig dårligt. ;)

  • Fik: Skriftlig: Bio 11 Fys 11 Mudtlig Naturfag sammenlagt Bio/fys 11 Engelsk desværre kun 8 PSYCHO censor. Tysk regner jeg med 6-7 skal op i morgen.
    Kommer an på om man er Matematisk eller sproglig
    9. klasse FSA


    DoGK

    Har byttet den stationære ud med laptop:
    [SIZE=10]Pentium Dual-Core
    4 Gb DDRIII
    160 Gb - sataII
    nVidia Geforce 9300M GT
    15",6 - screen
    win7 ultimate

  • Tak for jeres svar.
    Jeg ved enlig ikke hvad min klasse-læres begrundelse er, men tror det er fordi at jeg har svært ved at koncentrerer mig, normalt får jeg mellem 7-8 i dansk, men vil da prøve at snakke med min lære om det. Og så er mit andet problem at jeg glemmer meget hurtigt, fx. da jeg gik i 3 klasse kunne jeg gange og og det hele, men for et halvt år siden kunne jeg ikke en gang sætte et gange stykke op, tror også det skyldes min lære.


    Jeg tror hellere ikke det vil være et problem med at få arbejde, men det bliver nok ikke lige det mest hæftige, derfor vil det nok også være at fortrække med den eksame. Problemet er også at når jeg går i speciel-klasse så har vi ikke ret meget fysik-tysk-biologi- og alt det andet, det vi har mest af er dansk-matematik og engelsk, kan jeg så godt bestå, når jeg ikke ved en skid af det andet?

  • Quote

    Originally posted by Asus3
    fik syv med pil opad i fysik. en rigtig mere og jeg havde fået 8


    har været oppe i tysk fik 7 og i engelsk der fik jeg 9 og så står den på matematik


  • Præcis, kan kun være enig :9xo


    Anyways, kan tilføje et 10 tal i Advanced Photoshop ;)

  • Far Mand her fik da lige et STORT 11 tal igår... i Teamprojekt ( skulle lave en butik med en masse it )


    Så spurte Sensor om hvad CPU står for.. .DUM som jeg er kunne jeg kun huske hvad C stod for... DooooH så det blev et stort 11tal... men det er ok :)