Nye grand marshal items :)

  • IMO er det totalt til grin...


    Nu er de jo bedre end Tier2 epics.. Og det eneste GM kræver er at du ikke har noget liv i et par måneder...


    Der er en der blev GM på min server, og jeg tror aldrig jeg har set sådan en noob... Det var virkelig bare bevis på at det ikke kræver en skid andet end tid...


    Også mage våbenet? Det er jo totalt til grin... Det blir nok den næstbedste 1h caster sværd i spillet...

  • Det hele kommer i næste patch 1.11.


    Og jeg er totalt enig, kan ikke se hvorfor armor+våben skulle opgaderes. Det giver jo ingen mening.

  • kommer også nye BG rewards

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Noget med at folk sys PVE gear er meget bedre end PVP.., fordi napsne ikk gider at raide selvom det er det man skal når man er lvl 60 stort set :P..


    anyways. Mærkelig nok gider blizz at høre efter sådan noget.. men når man klager over en migration fra DW til en anden overpropfyldt server gider de ikk at høre efter.. vi ville ha en ny frisk server men nææææææææææææh nej.. for må gud dog forbyde at vi fik det.. (naps)


    soz sku af med nogen aggresioner :P


  • Hvorfor er det til grin? Der kommer jo ekstremt mange nye våben og items i 1.11, bl.a. tier 3.

  • Quote

    Originally posted by fookhar


    Hvorfor er det til grin? Der kommer jo ekstremt mange nye våben og items i 1.11, bl.a. tier 3.


    Ja... Men det er jo også en ny og vigtigst af alt SVÆRERE instance...


    PvP er stadig lige "let" og derfor burde det være samme rewards... Måske lidt anderledes... men det der er jo KOMPLET til grin...

  • Quote

    Originally posted by købkøb


    Ja... Men det er jo også en ny og vigtigst af alt SVÆRERE instance...


    PvP er stadig lige "let" og derfor burde det være samme rewards... Måske lidt anderledes... men det der er jo KOMPLET til grin...


    PvP-udstyret bliver jo automatisk dårligere når der kommer andre nye items, men du vil måske heller ikke have de laver PvP-items bedre når Burning Crusade kommer, selvom man bl.a. kan blive lvl 70?

  • Quote

    Originally posted by fookhar


    PvP-udstyret bliver jo automatisk dårligere når der kommer andre nye items, men du vil måske heller ikke have de laver PvP-items bedre når Burning Crusade kommer, selvom man bl.a. kan blive lvl 70?


    Lol? Det er jo noget helt andet... Så må de jo lave lvl 70 items tilsvarende... Synes bare det er til grin at opgradere items pga der kommer en ny instance... Det er jo forrykt... Måske hvis man gjorde det sværere så ja... Men det er jo komplett til grin...

  • Det kan godt være det ikke er svært at blive GM/HW. Men det lyder ikke som om du har prøvet det.


    Imo. er rank 10 tilgængeligt for almindelige spillere, som også laver endgame, men rank 14 er fanme da krævende. Måske ikke ligeså tidskrævende som endgame instances, men jeg vil da skyde på det er tæt på.

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Rank 14 er mere tidskrævende end end-game instances fra hvad jeg har set.. Man skal virkelig sidde i BGs konstant for at få sådan en gang gøgl der - Foretrækker nu mine tier 3 sæt når Naxx kommer :razz:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Det tager MEGET længere tid at få tier 3/tier 2 end det gør at nå rank 14.


    Plus det kræver en smule "skill" at få sæt fra en instance da det ikke er helt nemt at nakke BWL/AQ bosser de første gange man prøver, det tager sku mange timer at få dem på det man kalder "farm status".


    Ja jeg er klar over det er muligt at komme med i en guild der bare har alt på "farm status", men hvor sjovt er det? Det er da sjovere at være med fra starten, så man selv har gjort noget for at fortjene sit dejlige gear. ;)


    Og en anden ting, det kræver 0 "skill" at få rank 14, det eneste det kræver er at man opholder sig i wsg længe nok, ikke andet. Så rank 14 kræver ikke andet end en masse tid.


  • Tjah, det tager længere tid i alt at få tier 2/3 men et mere koncentreret spillerum at få rank 14, var det jeg mente ;)


    min guild raider en 4 dage om ugen (Udover weekend raids) og det er en 4 timers tid per raid - dog er det jo spredt ud over mange mennesker ^^


    Men i sidste ende kræver det jo egentlig ALT for meget tid at få enten eller :razz:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2


  • En smule skill? Det kræver at 40 mennesker samarbejder og coordinerer tingene ret godt.. Og det blir sværere og sværere, derved også bedre rewards...


    Men pvp er det samme lort... Bare med bedre rewards nu...


    Edit: Btw pølseisvøb jeg så dig på Trollbane her forleden :))


    Jeg spiller i offspring, gnome mage: Alecia...