s: hige end pc

  • Hey... jeg går og overvejer om jeg skal sælge min pc så jeg ville lige høre hvad den ca.kan indbringe.


    Hardware:
    Pentium 4 631 64bit 2mb cache lga 775 @ OC'et til 4.8
    Asus P5WD2-E Premium
    2x512MB OCZ DDR2 PC2-5300 Platinium EB LTD. REV 2. D9 FatBody
    Gainward 7900GT 256MB PCI-e
    1x80bg Seagate Baracuda SATA
    1x160Gb WB
    Chill innovation 520w a2
    Sony DVD brænder
    Zalman Fan Controler
    Samsung SyncMaster 172t 17"
    CM stacker Black + vindu


    Køling:
    2xAlphacool NexXxoS Pro II
    Laing DDC-ULTRA
    4m ClearFLEX 60 Premium 1/2 ID
    Super Cool
    D-TEK UV water dye - Alien Green
    Alphacool NexXxoS NVXP-3 Nvidia
    DangerDen TDX Cpu hovede (bragt hjem fra USA, med messing top)
    Alphacool Res.
    3xNB-BlackSilentFan XL1 120mm
    3xNB-BlackSilentFan XL2 120mm
    2xLCD Temp Probe
    Zalman ZM-MFC1
    Arctic Silver 5
    der er en masse fittings og L-stykker og sådan noget med til det.




    Tror nok det var det hele hehe...


    Ellers kan der ses "gamle billeder inde på min hjemme side, det er ikke med det Nye kabinet, men med min gamle Lian Li v1000b http://www.saibot.dk


    Der er kvitt på alt, undtagen ram og alt vandkøling er under 1 månede gammel og har faktisk ikke kørt.


    kom med en go vurdering ;)


    det skal lige siges at jeg godt kunne bruge en 17" bærbar taske, 2gb bærbar ram ( so dimm 200 ) en USB fordeler og USB 5.1 lydkort :)

  • hehe...altid svært at komme med en vurdering på en high end pc...hehe..men...jeg vil vove pelsen på sådan en højhellig søndag og sige...hehe....10.000 kr samlet...Hvis du har købt delene fra ny...hehe..så vil jeg ikke råde dig til at sælge den...hehe..du vil miste for mange penge på den.....hehe...

  • Quote

    Originally posted by PimpF
    hehe...altid svært at komme med en vurdering på en high end pc...hehe..men...jeg vil vove pelsen på sådan en højhellig søndag og sige...hehe....10.000 kr samlet...Hvis du har købt delene fra ny...hehe..så vil jeg ikke råde dig til at sælge den...hehe..du vil miste for mange penge på den.....hehe...


    ja ved jeg mister mange penge på den... men beder end den bare står

  • Det der stacker kabinet skal jeg vidst byde på hvis du vælger at sælge:)

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Originally posted by RasmusS
    Det der stacker kabinet skal jeg vidst byde på hvis du vælger at sælge:)


    er der flere der skriver over PM også, også på OC...



    Skal lige sige at HVIS jeg sælger, så kommer jeg til at mangle en Xtern HD og en 17 Widescreen

  • Desværre kan jeg heller ikke lige hjælpe dig med et vurdere hvor meget hele systemet er værd.


    Men vil godt, hvis du vil sælge, byde på noget af det vandkøl du har sat til vurdering.


    Det der har min interesse er:


    Alphacool NexXxoS Pro II
    2xLCD Temp Probe


    EDIT: kan du evt komme med et link til de LCD Temp Prober?


    Mvh Stubkier

  • Lidt svært at lave en vurdering uden at vide hvor gamle tingene er. Men hvis du siger ca. ½-delen af hvad de enkelte ting koster i dag - så passer det nok meget godt. Udregnigerne må du selv rode med. ;)
    Men stadig kun et skøn ud fra ikke særlig mange oplysninger.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Lidt svært at lave en vurdering uden at vide hvor gamle tingene er. Men hvis du siger ca. ½-delen af hvad de enkelte ting koster i dag - så passer det nok meget godt. Udregnigerne må du selv rode med. ;)
    Men stadig kun et skøn ud fra ikke særlig mange oplysninger.


    det ældste er nok dvd drev, som jeg ikke har kvitt på og så bundkort som er et par måneder, resten er under 1 månede eller 1 uge

  • vil gætte på ca 6000 kr herinde....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Stubkier
    Hvis du er åben for bud vil jeg godt byde 150kr for en Alphacool NexXxoS Pro II.


    Mvh Stubkier


    er jeg måske, men det er ikke notert... ville nok også helst sælge vandkøling sammen, og måske også gerne med kabinet, ikke fordi jeg har lavet et enste hul i kabinet, men fordi det sidder så godt der i hehe

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    er jeg måske, men det er ikke notert... ville nok også helst sælge vandkøling sammen, og måske også gerne med kabinet, ikke fordi jeg har lavet et enste hul i kabinet, men fordi det sidder så godt der i hehe


    Hvor meget skal vi så op på, for en ny koster jo ca 250 kr. Men hvis du ikke vil sælge i dele så er det ok. Men hvis du kommer til at brænde inde med en radiator, så sig til ;)


    Held og lykke med salget.


    Mvh Stubkier


  • ville nok sige min. 200 for en radiator, da de ikke engang er brugt, eller der har været vand i dem, men de har ikke rigtig kørt, og de under en uge


    Men det kan være jeg skal prøve at lave det her om til en salgstråd...


    vil bare ikke under de 10.000,-

  • tvivler jeg på du får for det.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Kan se du har lavet en vurderings/salgs tråd på hwt.dk. Betyder det at denne tråd nu også er en salgs tråd?


    Så fremt det er en salgs tråd vil jeg godt hæve mit bud til 150kr pp eller 200kr inkl porto.


    Man kan få en ny fra en forhandler for 245 kr, og ligesom med så mange andre ting så falder hardware også i værdi så snart det er blevet solgt.



    Mvh Stubkier


    Edit: Vurderings/salgs tråd ;)