s: hige end pc


  • Du skal læse noget tydliger.. inde på hwt.dk har jeg lavet en V/S. tråd... fordi ingen skrev til mig nede i Vurderings tråden... og jeg gider ikke skilde det af før det hele er blevet "afsat" hvis jeg sælger det

  • hvis der er andre der gerne vil ligge et bud på noget, så er i velkommen... men sælger som sagt ikke hvis jeg ikke finder prisen rigtigt og ikke kommer af med atl ( sådan ca. da )

  • Hopper lige en gang, da den stadig er til salg... begynder at skilde den af snart så i kan bare byde.. sælges helst samlet, eller flere dele sammen.


    jeg er gud i tråden og sælger ikke hvis jeg ikke finder priserne gode nok

  • kunne godt bruge noget slange, såfremt det er 4m i streg og ikke i mindre stykker

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    kunne godt bruge noget slange, såfremt det er 4m i streg og ikke i mindre stykker


    4 meter i nut ubrugt stykke... ligger bare inde i skabet.. men havde nu håbet at sælge alt vand for sig... men du er notert ;)

  • ok kan lige finde pris.
    100pp

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty
    ok kan lige finde pris.
    100pp


    hehe ahh du... 4x59,- + fragt endelig. koster det jo fra ny af, og det er jo helt nyt, dte ligger bare inde i skabet...

  • jamen er vi oppe på 150pp kan jeg ligeså få nyt fra firma af

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • CPU'en giver jeg da gerne 700+ kroner (lad os forhandle om det) for hvis du kan give mig et screenshot af de 4,8GHz og noget Prime95 eller SuperPI...

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Jeg er med på mere for CPU'en - men skal se Screenshots eller lignende først....

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Quote

    Originally posted by Sajmon
    Jeg er med på mere for CPU'en - men skal se Screenshots eller lignende først....


    som sidst ik? alt det der tror jeg sq ikke jeg har, jeg har sådan nogle cpu-z screenshot... men bare fordi du køber den og sætter den i et andet MB og andre ram betyder det jo ikke den kan nå der op, eller højre eller laver... tænk over det :s

  • Quote

    som sidst ik? alt det der tror jeg sq ikke jeg har, jeg har sådan nogle cpu-z screenshot... men bare fordi du køber den og sætter den i et andet MB og andre ram betyder det jo ikke den kan nå der op, eller højre eller laver... tænk over det :s


    Du er da slet ikke til at handle med man!!

  • jeg har set den prime ved 4800... Den er sq god nok... 300FSB+ var np på asus bundkortet...

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Uanset hvad - kan man så forvente at kunne handle noget med dig i nær fremtid...?


    Går der 3 dage eller 2 uger før du beslutter dig om du vil sælge?


    Jeg tror nu ikke lige mit bundkort og ram vil sætte nogle grænser for noget, så hvis den kan rende 4800 hos dig, kan den skam også her.


    Men jeg byder da en tusse - og gør opmærksom på at nypris er knap 1300.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....