• Jeg så det sammen med 3 af mine venner, vi havde lavet mad og det hele.. det var sku sjovt..
    Og det var HELT klart de rigtige der vandt.. dog syntes jeg DKs sang var okay.. men den fik ik så mange point, sååå åbenbart bare mig der syntes det :))


    Mvh Mads :T


  • Det kan du seriøst ikke mene, hun spøttede og lesbede for hårdt i den mikrofon (hende fra Grækenland).


    Regnede med Finland ville vinde, men regnede ikke med vi selv ville havne så langt nede. Den sang synes jeg ikke var så dårlig, som så meget af det andet der var med.

  • Rumænien skulle vinde i min øjne - men Finland var også en fin vinder. Kunne ikke lide musikken, men kostumerne var fandme morsomme.


    Det samme gælder den der 'we are the winners' sang - kors jeg grinede.

  • Quote

    Originally posted by DK-RedLion
    fatter simpelthen ikke hvordan i kan li' den åndsvage "sang"


    Det er jo så din mening. Musiksmag kan ikke diskuteres ;)

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • jeg læste et sted at produceren af den danske sang havde udtalt noget med at finland "stjal" de danske stemmer. Grundlaget for den udtalelse var at Danmark havde valgt en sang der var noget anderledes end det sædvanlige, og derfor ville satse på at score stemmer fra alle dem der trængte til noget fornyelse på den europæiske melodi gran prix scene. Finnerne ødelagde det så ved at vælge en sang der var endnu længere væk fra standarden... Lidt langt ude undskyldning, men kan godt se hva han mener på en eller anden måde. Jeg tror dog ikke den danske sang havde vundet hvis den finske ik var med, men havde været sjovt at se hva forskellen havde blevet :)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

    Rettet en gang, sidst af sct_nicolaus ().

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus
    jeg læste et sted at produceren af den danske sang havde udtalt noget med at finland "stjal" de danske stemmer. Grundlaget for den udtalelse var at Danmark havde valgt en sang der var noget anderledes end det sædvanlige, og derfor ville satse på at score stemmer fra alle dem der trængte til noget fornyelse på den europæiske melodi gran prix scene. Finnerne ødelagde det så ved at vælge en sang der var endnu længere væk fra standarden... Lidt langt ude undskyldning, men kan godt se hva han mener på en eller anden måde. Jeg tror dog ikke den danske sang havde vundet hvis den finske ik var med, men havde været sjovt at se hva forskellen havde blevet :)


    Ja lad ham da bare tude derudaf. Stemmerne taler jo for sig selv. Jeg synes det danske bidrag var noget bras. Ligesom alt det andet :))


    Stemte selv Finland, det var da det eneste rigtige.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Ja lad ham da bare tude derudaf. Stemmerne taler jo for sig selv. Jeg synes det danske bidrag var noget bras. Ligesom alt det andet :))


    Stemte selv Finland, det var da det eneste rigtige.


    Jeg har altid haft det indtryk af at det internationale MGP blev sunget på deres moder sprog, og at det kun var pop numre. Tager jeg helt fejl?

  • Quote

    Originally posted by Morten
    Jeg har altid haft det indtryk af at det internationale MGP blev sunget på deres moder sprog, og at det kun var pop numre. Tager jeg helt fejl?


    ja det er ikke korrekt :D
    Det er meget engelsk.. dog er der nogle der ikke fatter at tale engelsk så de blir bare på deres eget sprog.. og så er der dem der er for højrøvede til at snakke engelsk (France)


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by Morten


    Jeg har altid haft det indtryk af at det internationale MGP blev sunget på deres moder sprog, og at det kun var pop numre. Tager jeg helt fejl?


    Pop.
    Ballader.
    Rap.
    og nu Rock.


    Det er da hvad jeg har lagt mærke til gennem tiderne.


    ..og hvis man fandt det så hysterisk upassende, kunne man jo bare have nægtet dem at deltage, hvis det var et pop foretagende.

  • Ja det er selvfølgelig rigtig nok. Jeg synes bare at dette års MGP var fyldt med divaer til man ikke kunne holde ud af at se på dem mere, ligemeget hvor lækre de var :D


    Jeg var ihvertfald ikke særlig imponeret over dette års grand prix, og at det så er nogle "Hard Rock Bananer" (som de kalder sig selv), der vinder pga. deres kostumer er det da kørt helt af sporet.

  • Quote

    Originally posted by Morten
    Ja det er selvfølgelig rigtig nok. Jeg synes bare at dette års MGP var fyldt med divaer til man ikke kunne holde ud af at se på dem mere, ligemeget hvor lækre de var :D


    Jeg var ihvertfald ikke særlig imponeret over dette års grand prix, og at det så er nogle "Hard Rock Bananer" (som de kalder sig selv), der vinder pga. deres kostumer er det da kørt helt af sporet.


    Og du ved simpelthen alt om, at det er derfor de vandt? Synes det er godt klaret du har snakket med samtlige der har stemt på dem.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Og du ved simpelthen alt om, at det er derfor de vandt? Synes det er godt klaret du har snakket med samtlige der har stemt på dem.


    Ehm? Jeg skriver bare hvad jeg selv mener...

  • Quote

    Originally posted by Morten
    Ehm? Jeg skriver bare hvad jeg selv mener...


    Nu er det jo ikke dig der har bestemt at de skulle vinde, så det gjorde du jo ikke.


    Jeg stemte ikke selv, men jeg tror mange gjorde fordi det var et rigtig godt show - både musik og udklædning - og at Europa's befolkning generelt set er ret trætte af de samme popnumre år efter år.

  • Jeg ser ikke sådan noget lort.. der er generelt kun dårlig musik, og fatter ikke hvorfor de orker skulle vinde, de hoppede rundt som nogle spassere...
    Hvis et af landende lavede et show hvor det blev vist f.eks. et par bare patter, ville de have vundet på forhånd, det er jo præcis sådan det fungerer!
    Så stort et arrangement, og kun en flok sprællende udklædte mongoler på scenen.. fuck hvor er det efterhånden typisk med sådan noget melodi grand prix lort..


    wow... det var dejligt..

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Nu er det jo ikke dig der har bestemt at de skulle vinde, så det gjorde du jo ikke.


    Jeg stemte ikke selv, men jeg tror mange gjorde fordi det var et rigtig godt show - både musik og udklædning - og at Europa's befolkning generelt set er ret trætte af de samme popnumre år efter år.


    Stemte heller ikke selv, men ville have valgt den Finske, hvis det endelig var. Ikke fordi jeg synes det er det fedeste rocknummer jeg har hørt og heller ikke fordi de lignede nogle fra Warcraft, men mere fordi det egentlig var rart at se noget anderledes.


    Tag Sverige, det lød atter som noget Abba ville lave. Der var også meget af det andet som egentlig bare lød som noget man høre ofte i radioen. Så var der hende den spøttende og sprudlende fra Grækenland eller Tysk country osv.