• Quote

    Originally posted by Morten
    MGP er ikke sjovt længere, det er blevet alt for kedeligt.


    Ja og alt for lang. Det tager næsten halvdelen af tiden bare til stemmerne.

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Ja det var da fint. Hun gjorde det godt :clap:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • 14 Lithaun hvad går der galt der :rolleyes:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Helt klart højdepunktet i aften. Så kan jeg slukke :P

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

    Rettet en gang, sidst af momonoa ().

  • Quote

    Originally posted by momonoa
    14 Lithaun hvad går der galt der :rolleyes:


    Helt enig. Men hvad så med Letland? :roller:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • og vi har en vinder! :clap:
    Lordi - Hard rock hallelujah!!!!


    Den er da genial :hb:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

    Rettet en gang, sidst af momonoa ().

  • Den fortjener sgu da slet ikke at vinde.. ja ok de er andersledes og "cool"... men wtf really...


    Sgu da mange andre der var meget mere kvalificerede til at vinde :roller:

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Det var genialt!


    Suverænt det bedste nummer. Faktisk det første mgp jeg har set i mange mange år. For det har altid været det samme kedelige bras hvert år. Der er trods alt et ret stort publikum for hård rock, og hvis de konsekvent har stemt Finland er det klart de vinder da "popstemmerne" vil blive fordelt mere spredt. Så egentlig et smart træk, at stille op med et band i en ret isoleret genre.


    Men fedt nummer :D Det var et skridt i den rigtige retning - det er lige før jeg gider se det til næste år, hvis der dukker mere op i den dur.


    Men der skal nok sidde en ret stor flok forargede bedsteforældre rundt omkring :))

  • Quote

    Originally posted by Bullfaegter


    Hvem synes du da skulle vinde? :ph34r:


    Synes f.eks. hende fra grækenland var meget bedre til at synge og sår'n. Lidt Celine Dion wannabe :crazyeyes:


    Har ik fulgt 100 % med, men synes det er lidt åndsvagt at de vinder. Anyways sådan er det nu engang.. Jeg havde dog begyndt og tude hvis "We are the winners" vandt.. Sådan en gang **** skal man da lede længe efter


    God lørdag aften 8)

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by TheSnake
    Jeg havde dog begyndt og tude hvis "We are the winners" vandt.. Sådan en gang **** skal man da lede længe efter


    Det var da griner. Viser da bare en sans for humor.

  • Synes DK skal melde sig ud i protest X(


    Den sang havde de fanme ikke fortjent at vinde med, Det var kun for at ødelægge hele showet :(


    Tyskland, DK, Sverige, og sang nummer 12, var 100gange bedre IMO


    EDIT: Tror jeg melder mig til, MGP næste år, og bliver udklædt som skelet, så vinder jeg Eurovision Song Contest

  • Det er fair nok Finland vandt. De stillede op med en sang, folk kunne lide, og sådan er det.


    Sidsel gjorde det godt, men måske det snart er på tide nogen indser, at hvis de gerne vil have DK vinder, så nytter det ikke noget at sende en 17 årig tøs, som seerne herhjemme er vilde med - for det er ikke det de andre lande vil se og høre på.