jeg synes lige i skal jekke det her link! tager nok et ille stykke tid at loade... men hvis det er lang tid siden at tier 3 kom så lige lige til hehe...
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/armorsets/
FEDT Tier 3!!!!
-
-
Det ser bare vildt ud, er bare lidt skuffet over mages tier 3 set da det umiddelbart minder alt for meget om Netherwind, forresten, dit link fungerer ikke optimalt, bare gå ind på worldofwarcraft.com
-
til
-
Originally posted by Morten
Det ser bare vildt ud, er bare lidt skuffet over mages tier 3 set da det umiddelbart minder alt for meget om Netherwind, forresten, dit link fungerer ikke optimalt, bare gå ind på worldofwarcraft.com
Linket virker fint for mig.... det er bare et lille styke tid om at loade.. -
Sys rogue og warlocks ser grimt ud.. Rogues ligner noget craftable set.. og Warlocks ligner en grim robot i ansigtet.. Alt det andet sys jeg ser fint ud.. elsker især shamans warriors og druidernes.. alt det andet er bare generelt fint..
-
Er vild med warlock tier 3 !! ser vildt sykopat ud :p
-
sys det ser lidt lame ud, ligner lidt de har stjålet judsment crown til warlocks.
-
Chok, paladin sættet ser nice ud, og så godt nok en imba set bonus
-
Tjek Orc Warlocks ROFL
-
fede sets, men fandt dog lige en fejl, ved warrior sættet (tauren) når man kigger på ringen, så viser den setbonus's for en shaman isteden for en warrior
-
syntes bare at hunter sættet's 8 set bonus er så ynkelig som det kan blive
-
Originally posted by ^Genzo^
syntes bare at hunter sættet's 8 set bonus er så ynkelig som det kan blivejaa den er rimlig langt ude.... nu ska lhunters til at finde smarte måder at dræbe deres pet på
Men selve sætter er vildt, og ser fantastisk ud
-
Originally posted by Fino
Sys rogue og warlocks ser grimt ud.. Rogues ligner noget craftable set.. og Warlocks ligner en grim robot i ansigtet.. Alt det andet sys jeg ser fint ud.. elsker især shamans warriors og druidernes.. alt det andet er bare generelt fint..
jeg er fuldstænidig enig med dig! -
Hmmm sys det er lidt unfair.. kig på alle setsne... alle ser sådan rimlig ud.. men kig på rogens set :S... fed nok.. men se "headet" .. mega ugly
warriors set ser satme nice ud
-
shaman set
gogo female tauren
-
Ja, vi må nok allesammen erkende at Warriors har de fedeste Tier set
-
Originally posted by Prectar
fede sets, men fandt dog lige en fejl, ved warrior sættet (tauren) når man kigger på ringen, så viser den setbonus's for en shaman isteden for en warriordet er fordi den ikke er færdig med at loade..
-
gnome warlocks = java's fra starwars
-
Originally posted by lotori
gnome warlocks = java's fra starwarsDu mener vel Sand People
-
Originally posted by Noller
Hmmm sys det er lidt unfair.. kig på alle setsne... alle ser sådan rimlig ud.. men kig på rogens set :S... fed nok.. men se "headet" .. mega uglywarriors set ser satme nice ud
Ok... Kig lige på mages headpiece? Det er da så grimt... Tror bare jeg slår det fra så er det vel meget fedt...