Fedeste/sygeste "skræmme" gysere?

  • Nu er jeg godt klar over at filmene er pænt gamle, men poltergheist er da stadigvæk en monster fed cultfilm efter min mening.
    Ellers hvis man vil se en fed action / gyser så er Event horizon et ganske fint alternativ.

  • Quote

    Originally posted by Renegade
    Jep har også set begge SAW, samt Hostel filmene..


    Nej tror nok den hedder Eyes on the hill? Næsten helt ny gyser...


    Nej - Den hedder : The hills has/have eyes


    Hostel er den nok lige den mest syge :finger:


    Men SAW er jo på toppen af gyser :)

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Quote

    Originally posted by PaW^
    Har desværre ikke set nogen af SAW filmene.. Jeg vil sige The Amityville horror og White noise er total syge..


    Er faktisk ganske god.


    Som "knægt" var jeg helt vild med Hellraiser filmene

  • Saw er jeg også helt med på! Dog synes jeg 2'eren var skuffende, da de dumme amerikanske instruktører tror det er blod og panik der skaber en god gyser, så det er kun de elementer de har fået med fra 1'eren x 10!


    Også Jeepers Creepers synes jeg er ganske fed! bortset fra en lame slutning. Der er også en 2'er her, men den er sindsygt dårlig.


    Hvorfor er der ingen der har nævnt Nattevagten? :) Ultimative danske gyser!

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus
    Saw er jeg også helt med på! Dog synes jeg 2'eren var skuffende, da de dumme amerikanske instruktører tror det er blod og panik der skaber en god gyser, så det er kun de elementer de har fået med fra 1'eren x 10!


    Også Jeepers Creepers synes jeg er ganske fed! bortset fra en lame slutning. Der er også en 2'er her, men den er sindsygt dårlig.


    Hvorfor er der ingen der har nævnt Nattevagten? :) Ultimative danske gyser!


    Fordi den sutter røv...
    IMO er sådan nogle film som Blaiwitch project 1 und 2 mega uhyggelige... saw er også mega fed men imo syntes jeg ikk det har noget medgys og gøre..
    gyserfilm der påvirker mig er godt nok ikk splat død og ødelæggelse men tvæertimod det pshykologiske gys er mere sygt imo..

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus
    Saw er jeg også helt med på! Dog synes jeg 2'eren var skuffende, da de dumme amerikanske instruktører tror det er blod og panik der skaber en god gyser, så det er kun de elementer de har fået med fra 1'eren x 10!


    Også Jeepers Creepers synes jeg er ganske fed! bortset fra en lame slutning. Der er også en 2'er her, men den er sindsygt dårlig.


    Hvorfor er der ingen der har nævnt Nattevagten? :) Ultimative danske gyser!


    Fordi den sutter røv...
    IMO er sådan nogle film som Blaiwitch project 1 und 2 mega uhyggelige... saw er også mega fed men imo syntes jeg ikk det har noget medgys og gøre..
    gyserfilm der påvirker mig er godt nok ikk splat død og ødelæggelse men tvæertimod det pshykologiske gys er mere sygt imo..

  • Quote

    Originally posted by niller


    Fordi den sutter røv...
    IMO er sådan nogle film som Blaiwitch project 1 und 2 mega uhyggelige... saw er også mega fed men imo syntes jeg ikk det har noget medgys og gøre..
    gyserfilm der påvirker mig er godt nok ikk splat død og ødelæggelse men tvæertimod det pshykologiske gys er mere sygt imo..


    Betyder også meget om man sidder i biffen eller hjemme foran flimmerende. Foran flimmende (selv med fornuftig surround), så skal der en del mere til at ryste mine bukser. Men de er sjove at se sammen med en pige, så kan man altid more sig lidt over at skræmme dem lidt :$

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Betyder også meget om man sidder i biffen eller hjemme foran flimmerende. Foran flimmende (selv med fornuftig surround), så skal der en del mere til at ryste mine bukser. Men de er sjove at se sammen med en pige, så kan man altid more sig lidt over at skræmme dem lidt :$


    Jeg kan jo bedst lide at side der hjemme alene en lørdag nat kl halv 4 og se gyser film.. imo det fedeste.. i biffen er der for meget snak og slik poser der larmer til at jeg kan koncentrere mig..

  • Syns The Haunting virkede pænt skræmmende første gang jeg så den, men det kræver så lidt højt lyd og et mørkt rum.


    Måske ikke så vild en shock film men Battle Royale er klart den fedeste alternative gyser jeg har set, den blev forresten sendt i tv her i sidste uge.


    Har ikke set Ringu endnu, men den skulle efter sigende være bedre end dens nyere amerikanske remake The Ring som jeg egentligt syntes er en ganske ok film, den lille pige der er i den er ihvertfald total creepy!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Syns The Haunting virkede pænt skræmmende første gang jeg så den, men det kræver så lidt højt lyd og et mørkt rum.


    Måske ikke så vild en shock film men Battle Royale er klart den fedeste alternative gyser jeg har set, den blev forresten sendt i tv her i sidste uge.


    Har ikke set Ringu endnu, men den skulle efter sigende være bedre end dens nyere amerikanske remake The Ring som jeg egentligt syntes er en ganske ok film, den lille pige der er i den er ihvertfald total creepy!


    Ringu er bedre end den amerikanske version, men igen var faktisk lidt skuffet.

  • Quote

    Originally posted by PaW^
    Har desværre ikke set nogen af SAW filmene.. Jeg vil sige The Amityville horror og White noise er total syge..


    Ej du synes da ikk White Noise er syg? Der sker da nada i den film...

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Saw 1+2 og the ring er de fedeste chok gysere....


    Men syns sådn nogen som dem steven King har stået bag som f.eks. Thinner og IT er super fede psykologiske gysere.


    Nu jeg lige er ved det...
    Nogen der ved hvor man kan købe steven kings, The langolies henne...???

  • Film som saw og saw2 synes jeg, måske ikke de mest uhyggelige, men de klammeste og mest "skumle" imo

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • The Blair Witch Project


    Har egentlig ikke set så mange, men så den om natten, og det var egentlig kun de sidste 10 sekunder af filmen hvor man sad tilbage med dynen halvt over hovedet :P

  • Quote

    Originally posted by Renegade
    Jep har også set begge SAW, samt Hostel filmene..


    Nej tror nok den hedder Eyes on the hill? Næsten helt ny gyser...


    Er der flere?


    Jeg har kun set den nyeste. Men jeg må da også sige, at den tog prisen som den "værste" gyser jeg har set.