Fedeste/sygeste "skræmme" gysere?

  • Quote

    Originally posted by Bullfaegter


    Er der flere?


    Jeg har kun set den nyeste. Men jeg må da også sige, at den tog prisen som den "værste" gyser jeg har set.


    Hehe nej bare en lille skrive fejl :P


    Ja den er meget klam, dog går der lang tid før den går i gang..

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Angående "The Hills Have Eyes" så vil jeg anbefale Wes Cravens udgave fra 1977. Den er bl.a. ude i en lækker to disc fra Anchor Bay.


    Ellers må det her betegnes at være Memento Mori og Kairo der ligger i toppen af poppen over gysere her. Bare amerikanerne ikke voldtager dem lige som "The Grudge", "The Ring" og "Dark Water". Et af de bedre nyere amerikanske resultater synes jeg er "The Amityville Horror". Den nyere udgave er faktisk bedre end originalen som jeg ser det. Og så er der jo altid klassikerne som "Psycho" og "IT"... Hostel og de to Saw film er også ganske udemærkede synes jeg, men de har slet ikke de rette gyser-elementer til at jeg vil betegne dem som 'skræmmende'. Lidt mere ala europæisk horrer, hvis jeg skulle sætte en label på det, der ikke indbebærer thriller. Næsten det samme gælder for "The Hills Have Eyes" som jeg opfatter den


    Nå ja og så Crossroads med "Britney Spears". En anden form for gyser, men man er bange for at sætte en ny dvd i sin afspiller af frygt for hvad der vil komme ud af billederørerne :))

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    Saw filmene er rimelig syge, så også engang en film på tv1000 som var vildt scary, fandt bare aldrig ud af hvad den hed desværre :(


    tror du ikke bare det var pron du så ? :D hehe


    her er det nok også Saw1 og 2, glæder mig til 3 kommer :D

  • Tjaeh.. Har efter et styk tids søgning fundet den mest forstyrrende - undskyld sproget - fucked up klammeste film nogensinde lavet ifølge dem der ser de film :P.. Filmen hedder "August Underground Mordum". Og tro mig.. i vil ikk se den.. jeg har læst hvad der sker i en scene eller 2.. seriøst jeg fik dårlig fornemmelse bare af at læse det.. søg på IMDB efter filmen hvis i vil vide mere.. men for guds skyld lad vær med at google lortet 8o



  • med hensyn til hvad den næsten helt nye gyser hedder, giver jeg dig ret, den hedder: the hills have eyes ;)


    og ja den ser rigtig crazzy ud! :T

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Okay fino, den der august underground mordum er jo syg i skallen mand!!


    Kæft hvor er det klamt noget af det! Ej for helvede..!! :boxed:


    nå, men her kommer en lille sætning fra en User comment :))
    jeg skriver det med MEGET småt så folk ikke kan læse det, men kopiere det.


    Sarte sjæle - gå væk!
    [SIZE=7]There is a really sick castration with mini scissors,vomit degradation with taunting,cannibalism,fetus eating,sex scene with entrails or a maggot ridden baby torso[/SIZE]



    Ulækkert!


  • Det lyder sq meget lækkert :ph34r:

  • Jeg ved ikk hvor jeg fik den sindsyge idé at finde sådan en film.. tænkte bare: "hmm hvad mon den mest fucked up skræk tingelinggøgl film hedder? og hvad mon den handler om".. så gik jeg ellers igang.. og fik den vist os.. jeg kan os give jer en scene eller 2 der fik mig til at gå væk bare ved at læse hvad der skete... fy for helvede da.. men det er virkelig ikk noget i ska bryde jer om at se.. og jeg holder mig skam os væk fra det,

  • Quote

    Originally posted by Fino
    Jeg ved ikk hvor jeg fik den sindsyge idé at finde sådan en film.. tænkte bare: "hmm hvad mon den mest fucked up skræk tingelinggøgl film hedder? og hvad mon den handler om".. så gik jeg ellers igang.. og fik den vist os.. jeg kan os give jer en scene eller 2 der fik mig til at gå væk bare ved at læse hvad der skete... fy for helvede da.. men det er virkelig ikk noget i ska bryde jer om at se.. og jeg holder mig skam os væk fra det,


    Jeg vil gerne se hvad der gav dig myrekryb :D Gider du smide et link eller noget?

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Jeg vil gerne se hvad der gav dig myrekryb :D Gider du smide et link eller noget?


    kzor.. as u wish.. here we go:
    Sarte sjæle - gå væk!
    [SIZE=7]Tjaeh. En fyr voldtog en kvinde mens han skar hende op hvorpå han efterfølgende stikkede sin tingeling ind i samtlige hendes organer[/SIZE]


    Og den anden:


    Sarte sjæle - gå væk!
    [SIZE=7]Han nekro bollede end lille 12 årig død pige i et badekar fyldt med blod (pigen var seføli en dukke IRL)[/SIZE]



    jesus får det allerede dårlig af at skrive det :S


  • Det satme the good stuff :T nøj nøj nøj hvor er det klamt!


    Prøv og søg på google efter "køb august undetground mordum", og man finder intet!

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Det satme the good stuff :T nøj nøj nøj hvor er det klamt!


    Prøv og søg på google efter "køb august undetground mordum", og man finder intet!


    Fordi det er snuff film.. Har du set 8 mm med nicholas cage ved du hvad jeg snakker om.. du ka købe det på toe2tag pictures eller noget.. det fandt jeg os ud af da jeg browsede imdb's forum under filmen.. du ska bestille det på engelsk fra det selskab..


    Fandt os ud af at fred vogel. ham der har instrueret filmen. blev fængslet da han smuglet alle de der film ind i canada og blev fanget..


    jesus ved for meget 8o


  • 8mm er faktisk en god film.