Jeres top 3 over hade-sange

  • Quote

    Originally posted by ArcadioN
    1: James Blunt - You're Beautiful
    2: Black Eyed Peas - My Humps
    3: Bryan Rice - No Promises


    Kelly Clarkson ligger der også med Because of You men jeg hader No Promises lidt mere ;)


    100% enig.. :9xo
    den der no promises.. det lyder sku som om at han lige er blevet losset i løgende inden han skulle til og synge.. :D

  • Fatter ikke ingen af jer har skrevet det endnu, men her er min top 3 over hade sange, hmm eller sange og sange, nævner bare lige genre... Da der er utrolig mange forskellige sange af dem jeg ikke kan klare eller typer..


    1.... Opera, det er nok det værste gang lort jeg længe har hørt, vil da tusind gange hellere høre james blunt eller noget end det!


    2.... Alle de satan elskedende headbangers, kæft de er vamle, kan ikke klare når de bare råber og skriger helt latterligt, nogle er gode nok, men for det meste overdriver folk..


    3... Alle de der vinder mgp og alt sådan noget, FUCK DET ER VAMELT! - De kan jo seriøst ikke synge, hvem gider høre arabiens drøm, ej come on seriøst britney er i det mindste lækker... og hun synger sgu da os godt.

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series


  • Slap lige af, og styr dit sprog. Det er da okay, at udtrykke sine meninger, men gør det da lige på en pæn måde. :pokey:


  • Hva hører du så?

  • Quote

    Originally posted by Ramaskriget


    Hva hører du så?



    Alt andet end det, min musik smag er UTROLIG stor ;)
    og jeg mener utrolig stor, jeg lytter stort set til alt, lige fra techno sange til james blunt...

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Originally posted by Kolyzer


    Slap lige af, og styr dit sprog. Det er da okay, at udtrykke sine meninger, men gør det da lige på en pæn måde. :pokey:


    Det er bare sandheden :cheers:

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Originally posted by guGGe


    Det er bare sandheden :cheers:


    Muligvis - Men Kolyzer har fuldstændigt ret. Uanset situation og emne, gælder det at man skal tale pænt og anstændigt her på forummet.


    Her kan evt. være besøgende på siden, som nærmest bliver skræmt væk, hvis de ser indlæg som dit. Det giver i det hele taget også Tweak et dårligt ry udadtil, så hvis du venligst vil formulere dig pænere fremover, så vil jeg blive glad. :)

  • Hmm, vælger radiosange fra 100FM da andet vel er irrelevant og svært at komme frem til hvad der er værst...


    1. Sugarbabes - Red dress (hedder den sådan??) det lyder bare super duper dårligt, og derudover bør de aldrig spilles i radioen men ses med musikvideo, hvoraf ikke engang alle videoerne er gode..


    2. Ham sydamerikaneren med den latterlige sang alle er vilde med, i mine øre er det en gang pis der minder om arabisk folkemusik...


    3. TV2 musik...

  • 1: alt åndssvagt techno, der er hjerneløst - og ikke andet end en umtji bas ting og så er alt andet ligegyldigt. Dette gælder mest hardstyle! Det er dog forfærdeligt musik (hvis man kan kalde det musik altså). Tis + tis = hardstyle.


    2: Boten anna + madonna, åh!


    3: Det der ikke en intelligent! Eller dybt! Eller eftertænksomt!







    Og ja, jeg har drukket en del øl ---- men jeg elsker jer stadig :D


    Desuden synger ham sydamerikaneren Juanes, som M.Beier nævner om hans "sorte skjorte"! Da La Camisa Negra betyder "den sorte skjorte!". Og ja, endnu et udueligt påfund fra en der ikke kan snakke engelsk, på at lave et hit, som bliver great i europa! Føj! En taber!

  • Quote

    Originally posted by AtoM!C
    Desuden synger ham sydamerikaneren Juanes, som M.Beier nævner om hans "sorte skjorte"! Da La Camisa Negra betyder "den sorte skjorte!". Og ja, endnu et udueligt påfund fra en der ikke kan snakke engelsk, på at lave et hit, som bliver great i europa! Føj! En taber!


    Kan nu godt lide nummeret. Synes utrolig godt om guitarspillet !


    Blev dog lidt skuffet, da kæresten netop afslørede den handlede om en pokkers sort skjorte :ph34r:

  • Jeg har ikke rigtigt forstået hvorfor de fleste bare skriver navnet på en kunstner, i stedet for at skrive "kunstner + sangtitel"


    Det er jo ikke for sjov tråden hedder "Jeres top 3 over hade sange". Eller hva?


    Min top 3 over hadesange:


    1. Basshunter - Botten Anna
    2. Black Eyed Peas - My Humps
    3. Lordi - Hard Rock Hallelujah