• Nu vi er ved alt det sjove, hvem ku så godt tænke sig at de sendte samtlige 64 afsnit af Casper & Mandril aftalen igen?


    Personligt synes jeg det er det bedste danske comedy der er blevet lavet herhjemme. Desværre erfarede jeg at mange ikke brød sig om den form for sort humor, hvilket kunne resultere i nogle ret pinlige situationer, når man f.eks. til en frokostpause afbrød med sætningen "luk fissen - Røvsnaps" eller "Fuck asier".
    Så for at blive integreret i det danske samfund igen måtte jeg efter nogen tid droppe at være "sjov" på den måde og gå tilbage til den "gode gamle" Finn Nørbygaard - humor, som vi alle kan grine så hjerteligt af prime time lørdag aften sammen med familien. Æv siger jeg bare...


    Flodheste - Nej Tak!


    Mandriller - Yes Sir!

  • jeg vil sku gerne have det tilbage.. har selv de 4'er dvder med dem..


    syntes satmer de er sjovt :)


    Sort humor.. ja, men det er også det sjoveste :)


    Så jeg voter sku ja for at få det tilbage!



    Vi ses - Røvsnapse!

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Der er satme nogle klasse øjeblikke i det, ja.
    Sjovt nok lader der ikke til at være den store gang i at genudsende det gamle med dem. Hvad med feks at genudsende Tæskeholdet også?
    Det var da herrepopulært.

  • Jeg syntes bare alle de handikappede burde skides i munden!


    Her på min efterskole blir nogle citater fra Mandrillen stadig brugt hvilket er dejligt:) men det er alt for glemt, har helt lyst til at sætte min ned og se det nu^^

  • Jeg ville gå så langt som at skamride en los for at se originalerne igen, jeg syns' der er klippet alt for meget væk på dvd'rne


    Fisserul Lohman, Broder Salsa og Gentleman Finn styrer for vildt :hb:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    ser man mandril så har man altså ingen humor, det er da så plat, fatter ikke folk gider se det eller syntes det er sjovt.


    HVad sker der? kan du da komme væk, væk med sig, slemmer en :)

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    ser man mandril så har man altså ingen humor, det er da så plat, fatter ikke folk gider se det eller syntes det er sjovt.


    Så har du ingen go' humor... !!! :pokey:

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    ser man mandril så har man altså ingen humor, det er da så plat, fatter ikke folk gider se det eller syntes det er sjovt.


    Folk har jo ret til at sige hvad de mener om showet. Det er jo ikke alle som er lige så heldige som os, der er udstyret med så intelligent en humoristisk sans at vi rent faktisk kan se det geniale i Mandrillen ;)
    Og så må man jo gerne synes det ikke er sjovt...


    Men stadig... Av for helvede den er varm, har i varme lamper herinde i studiet. Det ku man godt ha fortalt mig...

  • Stemmer FOR at "Mandrillen" skal vises igen (Hvem sagde underskriftsindsamling?!?)


    Kammeraterne og jeg hiver ofte de 4 dvd´er frem når vi sidder og drikker...Det er sq spas!


    Go´e gamle Kresten Pikhård..! :))

  • Quote

    Originally posted by OC-Dog
    Stemmer FOR at "Mandrillen" skal vises igen (Hvem sagde underskriftsindsamling?!?)


    Kammeraterne og jeg hiver ofte de 4 dvd´er frem når vi sidder og drikker...Det er sq spas!


    Go´e gamle Kresten Pikhård..! :))


    I bussen kalder de mig blot Hr. Pikhår :crazyeyes:


    haha, ej. Det skal da helt klart tilbage på skærmen. Det er noget af det fedeste humor DK nogensinde har budt på, det er så crazy at det er helt vildt :P


    "Av, for fanden, jeg brænder mig på ilden" - "DET ER DILD FOR HELVEDE, DILD!"

  • "Jeg kan folde statsledere af tæpper. jeg har engang været i Irak for at folde Saddam Hussein."


    Og så er der jo bare sindssyge performances som Bitten og Trold.. Ret fedt at se på :))

  • Quote

    Originally posted by NiEn
    ser man mandril så har man altså ingen humor, det er da så plat, fatter ikke folk gider se det eller syntes det er sjovt.


    Jeg hopper lige med her :9xo


    Jeg fatter faktisk ikke særlig mange standuppere. De eneste er Anden, Jan Gintberg, Jonatan Spangs og nogle få andre. At se Mik Øgendahl gå 10km frem og tilbage på scene og fyrer så meget billigt fis af, er ikke humor imo. Og Geo' som går fuldstændig amok og siger 10 kilo mundlort på 2 sec er da OMFG... Jeg kunne blive ved ;)


    Hvis de endelig skulle sende noget, så skulle de sende Tæskeholdet igen :)

  • 1 Du må ikke bedrive hor for lånte penge


    2 Du må ikke kæle for din næstes hegn


    3 Du skal elske og ære din næstes hustru bare hun ikke er total for klam


    4 Du må ikke binde din næste for stram, det gør herre nas!


    5 Du skal else og ære din næstes penis og holde den hellig. Ka du forstå det Marianne!


    6 Du må ikke nedfryse urin. Det ødelægger vitaminerne


    8 Du må ikke smitte en rig dame fra Tårbæk med Gonore, det går ikke væk af sig selv!


    10 Du må ikke gå ind på din næstes værelse uden at banke på! Ka du forstå det Marianne!


    Det er så fedt når han forklarer hvorfor 7 og 9 ikke er med :))