en klassiker
-
-
Wow øhm.. hvad?
-
-
Originally posted by ArchieM
Fuck nu dig! Jeg sidder her og hører god musik og så skal du komme med sådan et lorte link
Fandme også for dårligt jeg ikke lugtede lunten..
Du var ikke den eneste
-
Ehm pas? Fatter ikk pointen
-
Kæft et chok jeg fik!!!
-
Synes du den var ret morsom! Selvom jeg havde lugtet lunten
-
Wauw den er slet ikke gammel
-
Hehe, det minder om en anden en af den slags jeg så en gang, det syntes jeg nok er lidt ondt det der sker, men bare se den
-
må jeg spørge hvad der går ud på, har ikke lyst til at se den hvis det er sådan noget skræmmende pis.
-
Bare rolig, jeg lover du ikke blir forskrækket, men det er der nogle andre i videoen der gør
-
Originally posted by MvK
må jeg spørge hvad der går ud på, har ikke lyst til at se den hvis det er sådan noget skræmmende pis.
Så skal du ikk se den.. bare endnu en WAAR ting.. sjovt. -
Kunne bare være så meget federe hvis man fik lov til at se hendes patter i stedet for sådan en grim motherfucker der.
-
Originally posted by Aqu
Ehm pas? Fatter ikk pointenDu må lige have vinduet åbnet i lidt tid så, uploaden er meget langsom på det site
-
f*** jeg blev reg
-
Jeg tror jeg vil banke hovedet ind i væggen et par gange. Jeg så linket men jeg vidste jo godt, at det var fake så så jeg den alligevel og ville se om jeg fik et chok, og så fik jeg sgu et chok.
-
tjaa.... over 10 år gammel hehe
det er i hvert fald tæt på.
-
Originally posted by mrflashbag
tjaa.... over 10 år gammel hehedet er i hvert fald tæt på.
hmm. Hvad
?
-
havde set den før så lukkede den bare ned med det samme igen da jeg så lidt af hendes ansigt:P
-
Originally posted by ExobiT
havde set den før så lukkede den bare ned med det samme igen da jeg så lidt af hendes ansigt:PSkru nu op for volumen og vent på at de patter bliver vist ligesom alle os andre