Realms/servere med danske folk?

  • Quote

    Originally posted by Howa


    det er der jo stortset på alle server næsten


    Amagad! You are so right!!!11!!


    Nu spiller jeg så ikke lige på ALLE serverne, så jeg kan ikke lige tale på deres vegne.


    Og spørgsmålet gik på hvilke servere der havde danske folk. Jeg tror ikke rigtig at svaret "næsten alle servere" er nogen stor hjælp.


    kkthxbb


  • :))

  • På sylvanas er der en del danskere!.... der er PÆN mange danske guilds på serveren :) Danish bortherhood-The peoples militia-danish vikings...etc.


    Der er generalt mange folk fra det nordlige (sverige,norge og danmark)

  • Yep Sylvanas er der mange Danskere, Jeg selv er guildmaster i nok den største Danske guild på Sylvanas member antal: 161 Aktive acc. Danish Brotherhood http://www.defenders.dk og vi køre med egen teamspeak server 24/7 ip: 217.116.244.215:8769 fol ker velkommen til at høre nærmere om guilden enten på vores forum eller ved at joine vores TS. Lige nu køre vi ZG og forbereder at starte MC op også.

  • På Ravencrest findes der også en del. Men tror nok at character creation er lukket på den server. Ellers er der mange danskere der på både horde og alliance.
    Vashj, skulle der også være en del på. Har selv spillet der, men har godtnok ikke lige lagt så meget mærke til dem :D
    Al'Akir, som folk har nævnt. Også en del der.


    PT. gamer jeg selv på Twisting Nether, og der også nogle danskere... Er ikke lige helt klar over hvor mange der er.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • Gad ikke til at starte en ny tråd op, så er der nogen danskere der spiller på Frostwhisper som horde? Mig og en ven spiller begge derinde som Rogue og Mage nemmerlig :)

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Hvorfor er det at jeg altid skriver det omvendte.. Jeg mente selvfølgelig om der var nogen der spiller på Frostwhisper som ALLIANCE?

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by niller
    kan ikk huske hvad den hedder men det er der der spiller flest danskere på har jeg fået af vide..
    den hedder vidst noget med ravenquest eller ravenchest eller noget..


    Ravencrest. Og ja, der skule efter sigende være et tons danskere.

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Quote

    Originally posted by Problack Dragon


    Ravencrest. Og ja, der skule efter sigende være et tons danskere.


    Hvis vi tager 80kg som gennemsnitsvægten af en dansker, så er det jo faktisk også kun knap 13 danskere. Så det er ikke videre imponerende.

  • Quote

    Originally posted by Carlsen


    Hvis vi tager 80kg som gennemsnitsvægten af en dansker, så er det jo faktisk også kun knap 13 danskere. Så det er ikke videre imponerende.

    hehe nørd..?