Små børn og dårlige spillere!

• Dem er jeg satme godt nok træt af!
    Jeg ved ikke hvorn eller hva faen man skal gøre, men noget skal der gøres! Jeg har endda kun spillet -2-3 måneder!
    Hvorfor er der s¨å mange dårlige spillere? Jeg gider slet ikke møde nye spillere, gider ikke mere gå i instance medmindre det er med lige præcis dem jeg kender, fordi de fleste faktisk ikke ved hvordan man skal spille, eller tror at durability er evigt og shamans har 300 ankh´s uden CD!
    Men jeg kan simpelthen helelr ikke forstå hvordan man i grønt outfit kan få sig scoret med i scholo, når man slet ikke kan tanke i grønt outfit! Det er simpelthen super træls at skulle vade til en instance hvorefter man ser at ens tank er en grøn fjer!

Det ødelægger bare så meget af spillet, og jeg skylder rigtig meget af skylden på folk under 15, og måske også lidt derover, jeg har på fornemmelsen af aldren gør en utrolig forskel!

Hvad gør I andre som spiller dette spil på en sober måde? Har i fået jer scoret en plads i en guild med pure 25 årige gutter eller spiller i sammen med en flok halvdårlige lvl 60!

Mange tror at det at man er lvl 60 betyder mest, men det er spillestilen der betyder alt! Jeg er simpelthen så træt af at have så svært ved at gennemføre feks scholo! (I dag pga tank forlod os) og (fordi mags troede de var tanks)! :9xo

• Du må godt nok være uheldig.. Jeg tror ikke alderen spiller en rolle, ihvertfald en meget lille! Hvis jeg tager i instances og måske får fat i deres alder er de tæt imellem 13-16, og de fatter både taktikker, teknikker og team-play. Hvilket realm spiller du på?

Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

• Tror sku heller ikke det har meget med alder at gøre..

Jeg begyndte da jeg var 15.. jeg forstod engelsk pærelet dengang og det gør jeg stadig.. Jeg har været i det bedste guild på både min gamle server og den nye jeg spiller på.. Og det samme gør min ven, DXC, som også er 16.

Tror simpelthen det har noget at gøre med hvor godt de forstår engelsk, og hvor lang tid de har spillet spillet.. Alderen spiller ingen stor rolle, i følge mig.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Jeg er enig, alder behøver ikke at have den store betydning, der er mange "tåber" derude der er over 30 også.

Men ja der er mange der ikke har forstået deres classe i en instance. Utroligt at de overhovedet har nået level 60.

Var en gang i DM Nord med min rogue alt, warrioren havde hverken taunt eller sunder armor på hans hotbar, vi måtte fortælle ham hvor han kunne finde dem og hvad de skulle bruges til. Det var altså en warrior med en hel del vallor og andre "level 60" items...

Originally posted by DEEF
    Var en gang i DM Nord med min rogue alt, warrioren havde hverken taunt eller sunder armor på hans hotbar, vi måtte fortælle ham hvor han kunne finde dem og hvad de skulle bruges til. Det var altså en warrior med en hel del vallor og andre "level 60" items...

Sikkert en købt character :roller:

• Jeg er guild leader i en guild med 101 medlemmer! Startede den med mine m8´s "ingame"! Vi håbede på at få godt gang i en guild med gode spillere, men er kommet til det punkt nu hvor man begynder at have problemer med at holde ens guild rygte ved lige og hvor guildies snakker grimt indbyrdes! Oftest er det erfarne spillere i en lavere alder, som er gode til at sætte noget skidt igang! Jeg kender de fleste i guilden da det ikke har været for at alle kan joine, og jeg ved hvem der kan spille og hvem der ikke kan!

Der er folk som er lvl 60 der tror at tallet 60 gør dem mægtige, men det er langt fra rigtigt! Man skal sku forstå sin rolle i en instance og man skal satme ikke tro at bare fordi man er 5 lvl 60 kan man løbe rundt i Scholo som man lyster!

Jeg kan heller ikke forstå hvordan man næsten kan tillade sig (som en af de vigtigste roller) at møde op som warrior i et helt grønt sæt tøj til scholo! Eller er det bare mig der forventer for meget? Bliver bare irriteret over at stå som party leader og skal fortælle hver gang at man skal shackle eller sap en modstander, det må da være alderen der gør at man SKAL høre taktikken ved hver gruppe man angriber! Pludselig er "tank" (grøn eller ej) løbet alene ind i 4 mobs og først derefter skal man i forsvarsposition, med shackle og sap! Healeren stå et sted hvor han ikke kan heale og tanken siger at man skal sætte strength totems midt i en battle!!! Det er bare det samme om og om igen, det er sjovt nogle gange træls de fleste gange! Og det er kun blevet værre som lvl 60!

Originally posted by Simonthk
    Jeg er guild leader i en guild med 101 medlemmer! Startede den med mine m8´s "ingame"! Vi håbede på at få godt gang i en guild med gode spillere, men er kommet til det punkt nu hvor man begynder at have problemer med at holde ens guild rygte ved lige og hvor guildies snakker grimt indbyrdes! Oftest er det erfarne spillere i en lavere alder, som er gode til at sætte noget skidt igang! Jeg kender de fleste i guilden da det ikke har været for at alle kan joine, og jeg ved hvem der kan spille og hvem der ikke kan!

Der er folk som er lvl 60 der tror at tallet 60 gør dem mægtige, men det er langt fra rigtigt! Man skal sku forstå sin rolle i en instance og man skal satme ikke tro at bare fordi man er 5 lvl 60 kan man løbe rundt i Scholo som man lyster!

Jeg kan heller ikke forstå hvordan man næsten kan tillade sig (som en af de vigtigste roller) at møde op som warrior i et helt grønt sæt tøj til scholo! Eller er det bare mig der forventer for meget? Bliver bare irriteret over at stå som party leader og skal fortælle hver gang at man skal shackle eller sap en modstander, det må da være alderen der gør at man SKAL høre taktikken ved hver gruppe man angriber! Pludselig er "tank" (grøn eller ej) løbet alene ind i 4 mobs og først derefter skal man i forsvarsposition, med shackle og sap! Healeren stå et sted hvor han ikke kan heale og tanken siger at man skal sætte strength totems midt i en battle!!! Det er bare det samme om og om igen, det er sjovt nogle gange træls de fleste gange! Og det er kun blevet værre som lvl 60!

Du har ret.. Også noget som kan pisse mig UTROLIG meget af, er folk der tror de bare kan gå AFK når de vil.. Dem som er 60 kender sikkert det jump"tricks" i UBRS.. de sidste 5 runs der, har ihvertfald 1 ud af det raid været afk.. Og fik os alle wiped

Sådan noget kan seriøst også pisse mig af.. Og generalt bare folk der ikke forstår engelsk..
    De burde ikke få low at spille wow.

-Friedrich Nietzsche-

Originally posted by AbeTis

Du har ret.. Også noget som kan pisse mig UTROLIG meget af, er folk der tror de bare kan gå AFK når de vil.. Dem som er 60 kender sikkert det jump"tricks" i UBRS.. de sidste 5 runs der, har ihvertfald 1 ud af det raid været afk.. Og fik os alle wiped

Sådan noget kan seriøst også pisse mig af.. Og generalt bare folk der ikke forstår engelsk..
    De burde ikke få low at spille wow.

jump trick?

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by CarStone

jump trick?

Du ved, istedet for at gå hele vejen rundt om Arena, der hvor Rend spawner. Så hopper du bare fra balkonen

-Friedrich Nietzsche-

• Det ikk noget trick det er den vej man går ;)

edit: men ja det er max belastende når folk ikk ved det eller er afk

Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

Originally posted by CarStone
    Det ikk noget trick det er den vej man går ;)

edit: men ja det er max belastende når folk ikk ved det eller er afk

Det er jo ikke den rigtige vej, det er jo derfor det er bugged vis ikke alle hopper ned på 1 gang. Den rigtige vej er igennem en lille port hvor der står 2-3 grupper mobs også kommer du igennem en indgang til rend's arena.

• hehe der vil altid findes en stor mænge dårlige spillere der ude - i det guild jeg er med i går vi normalt kun i "pug" gruppe når andre ikke har tid eller der ikke er nok online til noget bestemt. Men har da selv været ude for at forlade en del grupper pga de spillede af htil, som priest er det en god trusel til at få folk til at spille bedre med at true med at gå :o)

Min sidste pug er efterhånden længe siden nu :/ gider ikke det fis mere med alt det andet vi skal nå.

Originally posted by bogcom
    Bare fordi man er under 15 er man IKKE en dårlig spiller
    Jeg kender en 11 årig i fuld blåt som har klaret MC...og BWL

ja ja sikkert... BWL vil være næsten umuligt i ren blå, med mindre man selvfølgelig holder sig i baggrunden og lader de 39 andre mand gøre alt....

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

• det der irritere mig ved "børn" der spiller spillet er deres sprog, og deres svar generelt. Deres fuldstændig umulige trang til at syre ud over den mindste smule kritik. det kan pisse mig af.

pickups er generelt noget jeg holder mig fra, da jeg husker de mange whipes jeg har været igennem i f.eks. ubrs

Originally posted by DXC

Det er jo ikke den rigtige vej, det er jo derfor det er bugged vis ikke alle hopper ned på 1 gang. Den rigtige vej er igennem en lille port hvor der står 2-3 grupper mobs også kommer du igennem en indgang til rend's arena.

Jeg var godt klar over at der en anden vej til rend's arena, men har ALDRIG været i et raid/party der ikke bare har hoppet ned. :)

• tror heller ikk jeg har været i pickup groups siden en måneds tid efter jeg ramte 60 :p er ikk det værd, man ved aldrig hvem man kommer til at spille med. Guildruns ftw

Originally posted by DXC

Rent faktsik starter eventet ikke hvis man bare hopper ud til højre.. :P