Dem er jeg satme godt nok træt af!
Jeg ved ikke hvorn eller hva faen man skal gøre, men noget skal der gøres! Jeg har endda kun spillet -2-3 måneder!
Hvorfor er der s¨å mange dårlige spillere? Jeg gider slet ikke møde nye spillere, gider ikke mere gå i instance medmindre det er med lige præcis dem jeg kender, fordi de fleste faktisk ikke ved hvordan man skal spille, eller tror at durability er evigt og shamans har 300 ankh´s uden CD!
Men jeg kan simpelthen helelr ikke forstå hvordan man i grønt outfit kan få sig scoret med i scholo, når man slet ikke kan tanke i grønt outfit! Det er simpelthen super træls at skulle vade til en instance hvorefter man ser at ens tank er en grøn fjer!
Det ødelægger bare så meget af spillet, og jeg skylder rigtig meget af skylden på folk under 15, og måske også lidt derover, jeg har på fornemmelsen af aldren gør en utrolig forskel!
Hvad gør I andre som spiller dette spil på en sober måde? Har i fået jer scoret en plads i en guild med pure 25 årige gutter eller spiller i sammen med en flok halvdårlige lvl 60!
Mange tror at det at man er lvl 60 betyder mest, men det er spillestilen der betyder alt! Jeg er simpelthen så træt af at have så svært ved at gennemføre feks scholo! (I dag pga tank forlod os) og (fordi mags troede de var tanks)!