Hvad skal i lave i påsken ?


  • Hvad studerer du da til, lyder spændende.



    Grill, hvor mange aktier har du? eller hvor meget får du ud af det? :evil:



    Matafleveringer
    Dansk aflevering
    Arbejde meget lidt
    Male med familien
    hygge med venner
    og hvad der ellers kunne ske.

  • Fest imorgen
    Gymnastikopvisning søndag
    Mandag-tordag middag Duskparty.dk
    Torsdag eftermiddag fætters 10års fødselsdag
    Fredag FRI!!! (ender sikkert ud med druk)
    Lørdag Fest
    Søndag Arbejde
    Mandag, hmm var der noget der hed lektier? tror bare jeg glemmer dem..


    Det er planen for min længe ventede påskeferie


    //Out - EcoPa

  • Man. til og med ons. skal jeg arb. + Man. holde lille føs'dagsfest for den nærmeste familie, jeg bliver jo små-gammel. :dance:
    Tors. til man. står den på fest med venner og bekendte, lave regnskab for min andelsforening, skrive ansøgninger, samt få min lille 500 på hjul, så den kan indleveres til autolakeren efter påskedagene.

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Hvad studerer du da til, lyder spændende.



    Jeg studerer det der så smukt hedder Maritim Leder, også kaldet dual skibsofficer, hos AP Møller. Det er en sømandsuddannelse, og når jeg er færdig kommer jeg til at sejle AP Møllers skibe (eller andre hvis jeg skifter firma). Det er en rimelig hård uddannelse (passer dårligt sammen med mit dovne gemyt :oops:) og den tager ca. 8 år (der er forskellige grene med forskellig længde) i alt.

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • sove
    æde
    game
    sove
    æde
    game
    sove
    æde
    game


    hele påskeferien


    og overholde min gyldne regel nr. 1


    ferie = ingen lektier, så kan de bare bitche oppe på skolen... :boxing:

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Tjaa har en photosession imorgen og ellers tager jeg til kbh fra søndag til onsdag også til SLKS torsdag til søndag også står den vist lige på en stener og sove dag mandag :)


    God ferie til folket btw :D

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Har ikke nogen planer - skal møde man- til onsdag - hvor jeg skal forsætte på mit hjemmesideprojekt (Forældre-BIF's).
    Går ud fra jeg skal hygge de resterende 4 fridage, med noget go' mad og ditto musik - sammen med vennerne. [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/mangia/42.gif] [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/msn/152.gif]


    . . . og så ellers afslapning :9xo


    Lige et par "søde" i anledning af topic: [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/mangia/107.gif] [Blocked Image: http://www.chatitaliachat.it/serpe/mangia/115.gif]
    Og god påske til alle. :cheers:

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Tjaa har en photosession imorgen og ellers tager jeg til kbh fra søndag til onsdag også til SLKS torsdag til søndag også står den vist lige på en stener og sove dag mandag :)


    God ferie til folket btw :D


    Du må lige hilse min søster til SLKS :D Hun har en baggrund hvor der står"noob.dk" hehe

  • Jeg skal lave projekt om WWII, Aksemagternes Offensiv har jeg besluttet mig for, så det skal da nok blive sjovt:)
    Ud over det skal jeg et smut til als for at besøge min far, holde "mickro-lan" osv:)


    BTW, God påske til alle :rules:

  • Quote

    Originally posted by Tismund


    Du må lige hilse min søster til SLKS :D Hun har en baggrund hvor der står"noob.dk" hehe


    Hehe giv mig et nick så skal jeg prøve og finde hende et eller andet sted kan være jeg lige kan knipse hende så ryger hun direkte på xpn :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Huha, jeg er lige kommet hjem fra en uge i Barcelona, så nu står den på afslapning :))


    Ellers så skal jeg vist bare hygge med kæresten, spille computer, arbejde og måske til computerparty i næste weekend.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Har lige brugt den forgange uge til at være rundt hos forskellige medier. Vi skal nemlig til at søge praktikplads. Det foregår ved at alle ansøgere, som kommer fra Danmarks Journalisthøjskole, Syddansk Universitet og RUC skriver 5 ansøgninger hver til de praktiksteder, hvor vi helst vil hen.


    Tirsdag otte dage afleverer vi dem så til praktikkoordinatoren, som så får dem sorteret. Den 26. april kommer der cirka 230 forskellige medier op på Journalisthøjskolen, og de får alle udleveret deres ansøgninger kl. 08.00 og begynder derefter at ringe og kalde folk til samtaler. Kl. 12.00 har de fleste steder ansat alle deres praktikanter. :ohmy:


    Jeg har overværet dagen to gange, og det er nok det mest sindsyge og kaotiske jeg har set. I år er det min tur.


    SÅ PÅSKEN går med at skrive ansøgninger, få feedback og skrive dem om. Jeg tror efterhånden jeg er blevet enig med mig selv om at mine ansøgninger bliver på:


    TV2 Nyhederne, TV2 Øst, TV-Midt/Vest, Bastard Film, Operation X


    Vi skal i praktik i 1½ år, så man må sige, det er en ret vigtig dag.


    Udover det skal jeg ind og se Ace Age II på søndag, skrive to artikler (har ikke tid, men har brug for pengene), drikke mig i hegnet (iaften :D) og så bliver det vist også til en enkelt påskefrokost.

  • Jeg ska over til bedsteforældrene imorn.. 2*fødselsdag i Århus, to gode venner fra min efterskole, og så hjem til kæresten fra onsdag til lørdag, som også bor i Århus, og det er 2 uger siden vi har set hinanden sidst.
    Igår var jeg med en af mine venner og hans familie i Magasin og købe ind til deres udsalg med 25%.
    Så var vi på Vesuvio i KBH og spise, så engang i Palads og se The insider, og så over på Boomtown og mødes med nogle venner der havde siddet der hele aftenen og gamet..
    Så gik turen ellers bare hjem i elterns øse..
    Så det var en gutes start på ferien!! Totalt hygge.
    EDIT: Og her om lidt skal jeg ned til en ven og spise karrysild (en lille ting som han og jeg har sammen :)) det smager bare SÅ fråderen!!!)


    Mvh Mads :T

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK
    Påskefrokost med vennerne, og ellers prøve at finde en lejlighed, da jeg skal til at være single igen :T


    EDIT: Fik du den, Burger :))


    :(Det var da lidt trist for dig... slår hun? :))

  • Quote

    Originally posted by Carsten_DK
    Hehe. Dog ikke, men efter 25 år sammen, kan man godt vokse fra hinanden


    Tjaa, det kan vel ske, I guess... :idea:


    Det vigtigste er næsten så at I dog kan forblive på nogenlunde god fod, for jeres datters skyld...