Yucko the Clown

• Ligemeget hvad folk poster. Om det er Dolph og Wulff, det her eller lign. Så skal du komme med kommentarer at det er plat. Få dig dog en humoristisk sans eller noget?
    Eller lad os bare undgå de kommentarer? Og hvor hører den så til? Hardware sektionen? Nej, for det er Offtopic.

Så please.

Originally posted by Madsass
    Ligemeget hvad folk poster. Om det er Dolph og Wulff, det her eller lign. Så skal du komme med kommentarer at det er plat. Få dig dog en humoristisk sans eller noget?
    Eller lad os bare undgå de kommentarer? Og hvor hører den så til? Hardware sektionen? Nej, for det er Offtopic.

Så please.

Lad mig spørge dig, hvad definere du som humor? :roller:

Edit: En fuld mand i klovnekostume der går rundt og voldprovokere almindelige mennesker. Det er ikke morsomt.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Rettet en gang, sidst af Slammand ().

Originally posted by Slammand

Lad mig spørge dig, hvad definere du som humor? :roller:

Selvfølgelig har folk forskellig humor, men ligemeget hvad folk poster, så synes Fed7haS at det er plat.

• Har set den før!

Den er pisse skæg! Han er mit idol :D

Og ja, negative nancyer - stop nu bare med at skrive svar på at det er plat! "Hvis man ikke har noget klogt at sige, skal man bare lade være med at sige noget"

Ligemeget hvad folk poster. Om det er Dolph og Wulff, det her eller lign. Så skal du komme med kommentarer at det er plat. Få dig dog en humoristisk sans eller noget?

Så please.

For det første syndes jeg ikke det han laver er sjovt det er barneligt og direkte at provokere og svine folk til.. personligt hade han fået en røvfuld hvis han hade lavet sådan et nummer med mig.. og det ærger mig at han ikke får tæsk på den video... jackass f.eks har lavet mange sketches og jokes ude på gaderne der involverede uskyldige forbipasserende men de jokkede ikke over gransen som ham her gør.. de bliv aldrig personlige og forsøgte at latterligøre andre end dem selv..

og til det med dolph og wulf så syndes jeg at de er sjove nok det er ham rocco og aben jeg har et problem med..

og sidst men ikke mindst denne tråd høre til i Film & Musik forumet..

Fed7haS

Dette er hverken en film eller et stykke musik. Det er et video klip.

hehe... Hmm... hvad er det så ikke det? jeg høre da både musik og ser billeder der bevæger sig... = Film og musik....

Fed7haS

Selvfølgelig har folk forskellig humor, men ligemeget hvad folk poster, så synes Fed7haS at det er plat.

Jeg synes også det er plat og slet ikke hører til her på tweak.dk
    Find dig et plat sted og poste sådan en gang crap. X(
    Prøv arto e.lign barnlige steder.

Edit: Og nej - jeg vil ikke lade være med at kommentere tåbelige videoklip, som slet ikke burde vises et sted som her. Folk med bare en smule sund fornuft, burde tænke før de poster den slags.
    Savner den opstramning, som der var tale om for et stykke tid siden. Så vi slipper for den al det crap som bliver vist her i OT.
    For der må være grænser for, hvad der smides af lort.

Jeg syndes ikke alt folk poster er plat.. jeg har givet min mening til 2 ting jeg syndes var plat denne uge.. den her er en af dem "rocco" er en anden... og om så jeg var den mest humor forlatte kedelige totalt nigative idiot her på planeten giver det mig ikke mindre ret til at sige min mening... dette er et offenligt forum så hvis du poster plader må du jo forvente at nogle også komentere det nigativt.. sådan er det nu engang..

Fed7haS

Originally posted by Fed7haS

Jeg syndes ikke alt folk poster er plat.. jeg har givet min mening til 2 ting jeg syndes var plat denne uge.. den her er en af dem "rocco" er en anden... og om så jeg var den mest humor forlatte kedelige totalt nigative idiot her på planeten giver det mig ikke mindre ret til at sige min mening... dette er et offenligt forum så hvis du poster plader må du jo forvente at nogle også komentere det nigativt.. sådan er det nu engang..

Fed7haS

:9xo lige mine ord - men mange af knægtene her inde, kan ikke tåle, at der bliver sat ?-tegn til det de poster ! Sådan er det desværre også. :roller:

• Jeg fatter da godt nok heller ik humoren i det, jeg er da heldigvis k den eneste :9xo

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

• Hehe... Sjovt at se folk (egoister, vel og mærke) flippe ud!
    Hvis VIDEOklippet ikke henvender sig til jer, så tryk på den lille fine pil der vender tilbage, så slipper i for det... Alt på dette forum er ikke rettet direkte til jer, ligesom at WoW forummet ikke henvender sig til folk der ikke spiller WoW... Nogle folk synes dette er "lorte"-humor... Ikke alle har samme humor..

Jeg synes mest af alt det er de negative "mere modne" (vil i nok selv kalde jer) ældrere brugere der skal til at højne niveauet.. I snakker altid om at "gid forummet var som gamle dage", men det er det ikke... Men hele verden bliver altid mere moderne. Alting bliver nyt. (Ligesom den der NyKredit reklame)..

Så højn nu lige niveauet.. Og stop med OT i folks tråde om et emne. Det er det der ødelægger Tweak.dk !!

Og undskyld, Madsass, for OT!

• Intet problem. Lige mine ord ;)

• Velkommen til livet, det er uretfærdigt somme tider..

..om andet at sige, så sys jeg Yucko er for sej! Kan blive ved med at se klippet igen og igen og stadig brække mig af grin hvergang :D

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra