Yucko the Clown

• Da jeg regner med, at jeg er en af dem du du kalder gamle, så vil jeg da lige svare. Det er ikke os der er egoister, men derimod hjernedøde unge mennesker der er synes at vold er morsomt og kalder det moderne tider.
    Sikke dog en gang ævl, at fyre af , at meningsløs vold og chikane er moderne - hold da helt ferie. Det er ikke mange hjerneceller der fungerer bare nogenlunde normalt, når man ser på udviklingen på den måde.
    Men det undrer mig nu ikke, for jeg bliver jo konfronteret med det hver dag jeg møder unge mennesker på min vej. Vandalisme, vold og så den udprægede egoistiske tankegang. Føj for helvede hvor er det bare sygt, hvis det er "de nye tider" som du snakker om. Jeg græmmes over den slags afstumpethed og for den intolerance, der følger med i kølvandet.
    Jeg synes helt klart, at den slags syge filmklip er en skændsel for tweak.dk.
    Og hvis jeg ikke ta'r helt fejl, så blev en tråd med samme syge idiotiske tema lukket. Hvilket denne her også burde !

Originally posted by Bentzin

Da jeg regner med, at jeg er en af dem du du kalder gamle, så vil jeg da lige svare. Det er ikke os der er egoister, men derimod hjernedøde unge mennesker der er synes at vold er morsomt og kalder det moderne tider.
    Sikke dog en gang ævl, at fyre af , at meningsløs vold og chikane er moderne - hold da helt ferie. Det er ikke mange hjerneceller der fungerer bare nogenlunde normalt, når man ser på udviklingen på den måde.
    Men det undrer mig nu ikke, for jeg bliver jo konfronteret med det hver dag jeg møder unge mennesker på min vej. Vandalisme, vold og så den udprægede egoistiske tankegang. Føj for helvede hvor er det bare sygt, hvis det er "de nye tider" som du snakker om. Jeg græmmes over den slags afstumpethed og for den intolerance, der følger med i kølvandet.

Du snakker om alle unge som de var ens.. Det er jeg meget imod. Jeg siger jo heller ikke alle selvretfærdige mennesker er idioter.. Stop med OT og lav en tråd hvis du vil brokke dig mere. Synes det er unfair overfor trådstarteren, resten af foraet og det er dybt egoistisk! Bye bye!

Originally posted by tAshDa

Du snakker om alle unge som de var ens.. Det er jeg meget imod. Jeg siger jo heller ikke alle selvretfærdige mennesker er idioter.. Stop med OT og lav en tråd hvis du vil brokke dig mere. Synes det er unfair overfor trådstarteren, resten af foraet og det er dybt egoistisk! Bye bye!

Overhovedet ikke unfair, da det er ham der har befængt tweak.dk med sådan en gang crap.

Da jeg regner med, at jeg er en af dem du du kalder gamle, så vil jeg da lige svare. Det er ikke os der er egoister, men derimod hjernedøde unge mennesker der er synes at vold er morsomt og kalder det moderne tider.

Get used to it. Det ser ud til at fremtiden bliver sådan. De "gamle" synes ungdommen er noget værre bras, og sådan har det jo været de sidste mange mange år. Fordi folk den unge generation er anderledes, er det jo ingen grund til at svine os til. De unge synes de gamle er mærkelige og omvendt. Sådan er det.

Originally posted by Ramaskriget

Get used to it. Det ser ud til at fremtiden bliver sådan. De "gamle" synes ungdommen er noget værre bras, og sådan har det jo været de sidste mange mange år. Fordi folk den unge generation er anderledes, er det jo ingen grund til at svine os til. De unge synes de gamle er mærkelige og omvendt. Sådan er det.

Det er jeg helt klar over, men derfor retfærdiggør det ikke, at vi skal belemres med latterlige tråde, som omhandler syg og menneskefjendsk humor. Det er der min pointe er - ikke det, at der er forskel på folk med meget eller lidt livserfaring. For det kan slet ikke diskuteres.

• Kors da for en idiot. Jeg kunne da nemt finde på at gøre noget ved ham hvis jeg mødte ham, så han endelig havde en god grund til at være i dårligt humør...! X(

Giver andre ret i, at det er humor på bundniveau... :roller: :roller:

Og ja - det er en mening jeg har ret til at offentliggøre her - så det gør jeg!

Det er jeg helt klar over, men derfor retfærdiggør det ikke, at vi skal belemres med latterlige tråde, som omhandler syg og menneskefjendsk humor. Det er der min pointe er - ikke det, at der er forskel på folk med meget eller lidt livserfaring. For det kan slet ikke diskuteres.

Det har du ret i. Her er det så bare at folk har forskellig humor. Nogle synes det der utrolig morsomt, mens andre synes det er pesten. Og da ungdommen nu til dags godt kan lide den her slags humor (de fleste i hvert fald), så er der jo nogen der poster fx det her fordi de selv synes det er sjov, og at de gerne ville dele det med forummet.

Det kan man ikke bebrejde dem. Hvad man kan bebrejde dem for er at de ikke tænker på at andre måske ikke synes det er sjov, for det er jo rimelig absurd humor det her.

Der kommer flere og flere unge mennesker på tweak, dvs. flere og flere der godt kan lide den her humor. Og bestemmer flertallet ikke?

Ramaskriget - ved ikke helt hvor han vil hen med sin post :crazyeyes:

• Ville da lige informere om at jeg selv er 19 år... Langt fra en alder jeg ikke vil kalde for en del af ungdommen...

Jeg syns da den humor der er dybt latterlig og hovedrystende... Hva i helvede er det sjove i at provokere folk?
    Det samme med happy slaping... Godt nok lige et trin videre, men det ka squ da sidestilles med det der lort den klovn der laver

Hva dælen er formålet med at gøre sådan noget? Én ting er at der er folk der laver det pis der, men at de også har et publikum fatter jeg godt nok ikk :boxed: Ka slet ikk se hvorfor halvdelen af min generation og næsten hele den yngre generation har denne mærkelige opfattelse af livet

Originally posted by KarGa
    Ville da lige informere om at jeg selv er 19 år... Langt fra en alder jeg ikke vil kalde for en del af ungdommen...

Jeg syns da den humor der er dybt latterlig og hovedrystende... Hva i helvede er det sjove i at provokere folk?
    Det samme med happy slaping... Godt nok lige et trin videre, men det ka squ da sidestilles med det der lort den klovn der laver

Hva dælen er formålet med at gøre sådan noget? Én ting er at der er folk der laver det pis der, men at de også har et publikum fatter jeg godt nok ikk :boxed: Ka slet ikk se hvorfor halvdelen af min generation og næsten hele den yngre generation har denne mærkelige opfattelse af livet

Synes det er utroligt folk ikke kan forstå at folk er anderledes. Ligesom nogle er sorte og andre hvide, har nogle en slags humor og nogle en anden slags! Hvorfor skal vi altid høre whining over det?

Originally posted by KarGa
    Ville da lige informere om at jeg selv er 19 år... Langt fra en alder jeg ikke vil kalde for en del af ungdommen...

:9xo - nice formuleret - også rart, at det ikke kun er os gamle røvhuller der synes sådan.
    Som jeg har skrevet i Rocco-tråden, så handler det om, at vi skal forsøge at holde et højt niveau.
    Derfor synes jeg også, at sådanne ting ikke skal udbredes her på tweak.
    Og det her er ikke højt niveau. Det ligger vel helt fast, at provokere folk så groft, som i den der vises her, er en destruktiv og egoistisk måde, at behandle andre mennesker på. Hvis folk synes det er okay, så er der ud fra mit menneskesyn, noget helt galt øverst oppe.

• Af fare for at blive stemplet som en ung levende organisme, dog hjernedød, vil jeg sige at den er sjov, på en speciel måde. Ja hvordan skal man formulere det. Det skal jo ikke tolkes sån at jeg synes det er fedt at gå ud og provokere folk i så grov vildskab som han gør og slet ikke det med at han disser en farvet person og gør grin med de hjemløse. Det er at gå lidt over stregen.
    Nej han har nok ikke mange hjerneceller tilbage på kistebunden, men vores humor er jo alle forskellige, og de ændrer sig jo sikkert også med alderen!? Dog vil jeg godt gå lidt med på den vogn der synes at det her ikke hører til på tweak, det her er så noget der bør sendes indbyrdes synes jeg! Altså mail, pm, im whatever man nu bruger. :) Som det kan ses her i tråden provokerer det jo tydeligvis mange folk, forståeligt nok.

Originally posted by Pow
    Er sgu ligeglad med hvad de andre negative hoveder siger!

Men det der er stil!

HAHA

Flot - det indlæg viser lige nøjagtigt, hvad det her drejer sig om. :9xo

• BENTZIN:

Jeg forstår ikke du gider at bruge alt den energi på at nedgøre vi andre, istedet for at bare at ignorer trådene?

Du har jo prøvet op til flere gange men forgæves, hvorfor bliver du så ved?

Originally posted by Shooqer
    BENTZIN:

Jeg forstår ikke du gider at bruge alt den energi på at nedgøre vi andre, istedet for at bare at ignorer trådene?

Du har jo prøvet op til flere gange men forgæves, hvorfor bliver du så ved?

Tror ikke du læser hvad jeg skriver !
    Som jeg har skrevet op til flere gange, så handler det for mig om, at tweak.dk skal holde et højt niveau (starten i tweak.dk's regelsæt) og det bør det vel gøre for alle brugere !
    Og det er den her slags filmklip ikke med til, tvært imod. Længere er den ikke. Men som sædvanlig, så kniber det for nogle, at se det hele på en nuanceret måde.

Og så er det ikke nødvendigt og heller ikke særlig velset, at "råbe" herinde ! (pkt. 2 i vores regler)

Edit: Reglerne er jo ikke bare lavet for syns skyld !

• Jeg har lige set klippet....

Og jeg må sige, jeg føler mig stødt på mange måder....

Både det at en psykopat drunk guy, som ham, får lov at rende rundt uden at bliver bedt om at gå hjem....

Også det at han ikk har fået tæsk.. eller bare en dummeflade og blevet bedt om at gå hjem og sove.. Tror jeg egentlig også han er, men han er bare for fuld til at huske hvor det er, derfor bliver han ved med at rende rundt og irretere folk på den måde...

Det undrer mig også at han ikk er blevet anholdt egentlig... burde han være blevet... sådan en klovn, praktisk talt...

Nu er jeg 17 år den dag idag.. og jeg kan da også sige at jeg ikk ser humoren i det her, og bliver nødt til at give bent og i andre, ret i at det ikk ligefrem holder nivauet, på forummet, særligt højt...

Noget helt andet er at jeg kan se der er en del piger den flirter en del med ham, det irreterer mig også at en klovn for mere F**** end jeg gør..:D

2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

Originally posted by tAshDa

Synes det er utroligt folk ikke kan forstå at folk er anderledes. Ligesom nogle er sorte og andre hvide, har nogle en slags humor og nogle en anden slags! Hvorfor skal vi altid høre whining over det?

Det er også fair nok, men så forklar hva satan det morsomme er i, at irritere, provokere og nedgøre andre... Det er det ENESTE jeg spørger efter

Edit: Mht. at højne niveauet herinde... Det er slet ikke mit mål eller noget, jeg kan bare overhovedet ikke se hva det morsomme i den video er... Dette er ikk et korstog for at stoppe disse tråde, da nogle af dem da er meget morsomme... Bare ikke lige denne
    Men resultatet af denne ensporede nul-svar politik er at folk sætter sig ned med armene over kors... Oppositionen vil spamme tråden til med OT-indlæg og trådophaveren vil svare igen

Ved ikk med jer, men det gider jeg egentlig ikke se... Da det sikkert spreder sig til alle andre områder her på tweak

• Hør her. Folk har forskelligt humor. Min mor kan heller ikke lige stand-up, men det jeg kan derimod.
    Bentzin, da du var ung syntes dine forældre sikkert også at din humor var plat, ligesom du som en del ældre end os synes om vores humor.

Og du kan jo se at dem i filmklippet griner, og Yucko the Clown er også vist på MTV. Da den er vist i fjernsynet osv. så betyder det at de har fået lov til at publicere det af dem der medvirker i filmklippet - da det ellers ville være personlighedskrænkning.

Så please stop alt jeres piveri og indse at unge har en anden humor end de ældres.

Selvfølgelig er filmklippet på en måde latterligt - selvfølgelig. Men det er samtidig skide skægt. Se på det fra den humoristiske side, og ikke kun på de folk der medvirker, da de har givet lov til at den blev publiceret.

• Så må du jo til at komme i gang :razz:

:9xo - nice formuleret - også rart, at det ikke kun er os gamle røvhuller der synes sådan.
    Som jeg har skrevet i Rocco-tråden, så handler det om, at vi skal forsøge at holde et højt niveau.
    Derfor synes jeg også, at sådanne ting ikke skal udbredes her på tweak.
    Og det her er ikke højt niveau. Det ligger vel helt fast, at provokere folk så groft, som i den der vises her, er en destruktiv og egoistisk måde, at behandle andre mennesker på. Hvis folk synes det er okay, så er der ud fra mit menneskesyn, noget helt galt øverst oppe.

Det vil jeg så godt lige have lov til at tilføje en kommentar.

Jeg vil starte med at fastholde at jeg som sagt synes at det filmklip er mindst lige så latterligt, som du synes det er.

...Men vi kan ikke forbyde folk I at poste den slags videoer, for det strider ikke imod nogen af reglerne. Tråden i sig selv er jo heller ikke latterlig, for trådens forfatter har jo haft en rimelig bagtanke med at poste klippet, nemlig at vise folk noget "morsomt", og det har jo virket, for der er mange der synes det er sjovt.

...At der så er tale om humor på meget lavt niveau kan vi meget nemt blive enige om - det strider bare ikke imod nogen regler, så der er ikke så meget at gøre. Folk skal jo også have lov til at have deres humor, så længe det ikke er på bekostning af andre - præcis ligesom personlige holdninger.

Så lad den hellere gå - det er ikke en diskussion der fører nogen vejne. :9xo