QuoteDisplay MoreOriginally posted by tAshDa
Hehe... Sjovt at se folk (egoister, vel og mærke) flippe ud!
Hvis VIDEOklippet ikke henvender sig til jer, så tryk på den lille fine pil der vender tilbage, så slipper i for det... Alt på dette forum er ikke rettet direkte til jer, ligesom at WoW forummet ikke henvender sig til folk der ikke spiller WoW... Nogle folk synes dette er "lorte"-humor... Ikke alle har samme humor..
Jeg synes mest af alt det er de negative "mere modne" (vil i nok selv kalde jer) ældrere brugere der skal til at højne niveauet.. I snakker altid om at "gid forummet var som gamle dage", men det er det ikke... Men hele verden bliver altid mere moderne. Alting bliver nyt. (Ligesom den der NyKredit reklame)..
Så højn nu lige niveauet.. Og stop med OT i folks tråde om et emne. Det er det der ødelægger Tweak.dk !!
Og undskyld, Madsass, for OT!
Da jeg regner med, at jeg er en af dem du du kalder gamle, så vil jeg da lige svare. Det er ikke os der er egoister, men derimod hjernedøde unge mennesker der er synes at vold er morsomt og kalder det moderne tider.
Sikke dog en gang ævl, at fyre af , at meningsløs vold og chikane er moderne - hold da helt ferie. Det er ikke mange hjerneceller der fungerer bare nogenlunde normalt, når man ser på udviklingen på den måde.
Men det undrer mig nu ikke, for jeg bliver jo konfronteret med det hver dag jeg møder unge mennesker på min vej. Vandalisme, vold og så den udprægede egoistiske tankegang. Føj for helvede hvor er det bare sygt, hvis det er "de nye tider" som du snakker om. Jeg græmmes over den slags afstumpethed og for den intolerance, der følger med i kølvandet.
Jeg synes helt klart, at den slags syge filmklip er en skændsel for tweak.dk.
Og hvis jeg ikke ta'r helt fejl, så blev en tråd med samme syge idiotiske tema lukket. Hvilket denne her også burde !