nogen der har købt oblivion?

Originally posted by KarGa

Jeg er skam i dark brotherhood ;) Det er det der er problemet :)) Men jeg får vagterne på nakken hver gang jeg er i en by... Men nu har jeg bare overstået min straf :P Så lader de mig være og jeg får ikke dårlig samvittighed når jeg er i en kirke :crazyeyes:

Du har garanteret en i dit guild der kan fjerne din bounty for et mindre beløb. Det er der ihvertfald i thieves guild.

Originally posted by fhqwhgad

Du har garanteret en i dit guild der kan fjerne din bounty for et mindre beløb. Det er der ihvertfald i thieves guild.

Det vidste jeg sgu ikke. Så er det starks noget mere interessant :))

• Er der nogen der kender et trick til at spille det med onboard grafik? Har lige købt det, og bestilt nyt grafikkort.. Men vil jo gerne spille lidt inden det kommer!

Jeg ved at spillet officielt ikke understøtter onboard grafikkort, men det kunne jo godt være at der var et lille fix et sted? :D

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• Har nu gamet i.. lang tid.. 666 saves - Screenshot!

Har valgt en class der hedder Roadie (Custom class) som har major skills:

Blade, Heavy Armor, Block
    Destruction, Mysticism, Conjuration, Restoration

En slags battlemage...

Elsker det spil, er alt for afhængig af det :P

Screenshot af min darkelf!

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Yes, det er et Singleplayer spil :)

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by Mikkel
    Uha, det ser lækkert ud og har fået gode anmeldelser. :D

Tror I jeg vil kunne spille det på min pc? :ph34r:

ja, Men for at det kommer til at køre flydende skal det nok ned på det laveste i details :)

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

Originally posted by jedimind

ja, Men for at det kommer til at køre flydende skal det nok ned på det laveste i details :)

Øv! :evil:

*Snøft*...Min PC er åben blevet gammel og forældet... og jeg har kun "lige" købt den for 5.500,- :)) (Sep. 2003)

Originally posted by Pow

Hvad så med min

Vi har svaret ja til en tilsvarende computer - kig på kravene og se.. Ud over det er den jo også LANGT kraftigere end Mikkels..

Dark Brotherhood er fedt :)

• Baah! Startede forfra her til morges med nogle stats jeg ku levele lidt hurtigere med... Blev level 7 på 2 timer og var blevet grand champion, efter jeg self lige tog den quest man fik af grand champion (Vampyr questen)

Jeg smutter hurtigt over i kirken ved Weynon Priory og fjerner den forbandelse/sygdom, så jeg ikk blev blodsuger efter nogle dage...

Hva sker der så self lige efter jeg har købt det hjemsøgte hus i Anvil?! :boxed: Jeg blir alligevel forvandlet til en vampyr...
    Fair nok.. jeg prøver at løse den forbandede quest for at slippe for forbandelsen :crazyeyes: Men spillet syns lige det ville crashe alle mine savegames og lukke spillet :ohmy:

Hele weekenden har mig og en ven haft crashes med nogle timers mellemrum... Det er godt nok dejligt når udgiveren sender spillet på gaden før det er klart :roller:

• Ja det crasher en del... Har heldigvis hentet et mod der autosaver hver 3. minut pga. crashes :))

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Jeg er kravlet ud af Sewers og laller nu rundt inde i storbyen... har lidt svært ved at komme vidre hehe ^^ kan jeg ikk købe en hest af dem udenfor byen? gider ikk gå hele vejen til den quest.. og jeg kan ikk nakke en hest, har prøvet at vente til kl 3 om natten men de er stadig oppe !

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by CarStone
    Jeg er kravlet ud af Sewers og laller nu rundt inde i storbyen... har lidt svært ved at komme vidre hehe ^^ kan jeg ikk købe en hest af dem udenfor byen? gider ikk gå hele vejen til den quest.. og jeg kan ikk nakke en hest, har prøvet at vente til kl 3 om natten men de er stadig oppe !

Der står en hest når du går ud af porten ned mod eeh hvad hedder det, dernede hvor alle de skiber ligger, ved havnen. Den kan du bare låne lidt :P Men hvis du stiger af den foran nogle folk, og så hopper på igen, prøver de på at nakke dig fordi du så åbenbart har stjålet den fra dem af.. :)) Mega latterligt. Kan dog røbe at du får en hest af en af munkene oppe ved weynon priory. Husk at ride igennem skoven, så finder du en masse caves osv hvor du kan gå amok på trolde og goblins osv :P

• Jeg har indtil videre oplevet et chrash, og savegamet siger 46 timer. Jeg er vist kun level 12 :S

Jeg går også rundt og suger blod fra forskellige uheldige sjæle, nogen der har en ide om, hvor man kan de de "Grand Soul Gems"

Af hvad jeg ved skulle de være rundt omkring i "Mages Guild", men findes de andre steder?