Damn det spil er fedt. Selvom mine 512MB ram og Radeon 9700Pro godtnok ikke kører det al for flot, så er det sku for fedt. For at give et eksempel, så besluttede jeg for at leje en seng på den der båd der ligger nede ved Imperial waterfront, da jeg så vågnede op, så var båden sku sejlet til havs, og så vil jeg ikke afsløre mere  Men det beviser hvertfald for mig hvordan handlingen i spillet ligepludselig kan ændre sig!
 Men det beviser hvertfald for mig hvordan handlingen i spillet ligepludselig kan ændre sig!

nogen der har købt oblivion?
- 

- 
			QuoteOriginally posted by Marquis 
 Damn det spil er fedt. Selvom mine 512MB ram og Radeon 9700Pro godtnok ikke kører det al for flot, så er det sku for fedt. For at give et eksempel, så besluttede jeg for at leje en seng på den der båd der ligger nede ved Imperial waterfront, da jeg så vågnede op, så var båden sku sejlet til havs, og så vil jeg ikke afsløre mere Men det beviser hvertfald for mig hvordan handlingen i spillet ligepludselig kan ændre sig! Men det beviser hvertfald for mig hvordan handlingen i spillet ligepludselig kan ændre sig!Yep det er en mega god AI der er i det spil hviis du ser den nyest interview de har lavet så siger de der at hver figur/person i spillet har ders ejen AI og laver noget hele tiden når de ik sover  
- 
			Kan kun sige som de fleste andre her inde, spillet er kanon godt, grafikken er gennemført. Det er meget imponernde historie og måden man ligesom spiller det på.. Selv om man måske ikke har prøvet rolle spil før som jeg ikke har, tror jeg man godt kan blive afhænglig af det hehe. 
- 
			Jeg siger også bare top dollar... Ser sq godt ud i 1680*1050, selvom jeg godt kan mærke at det ville have godt af et bedre gfx  
- 
			Ja det er klasse. En god blanding af Daggerfall og morrowind syntes jeg. Super spil. 
 Meeeen det trækker godt nok hårdt i mit stakkels geforce6800.
- 
			Som en lille fan af Morrowind, så er det ik usandsynligt at jeg skal have fat i det. skal man egentlig spise virtuel mad i spillet? mener jeg har hørt om det 
- 
			ja altså man kan samle mad op i spillet som man så kan spise for enten at øge foreksempelt healt 
- 
			QuoteOriginally posted by Tigerplayer 
 Som en lille fan af Morrowind, så er det ik usandsynligt at jeg skal have fat i det.skal man egentlig spise virtuel mad i spillet? mener jeg har hørt om det 
 Altså du dør ikke hvis du ikke spiser. Du bliver faktisk ikke engang sulten.
 Som Jedimind siger, man spiser faktisk kun for at få de effekter maden kan gi.
- 
			Nogen der ved hvordan jeg kan komme af med "bonebreak fever" ? Jeg mener jeg fik det af en vampyr i en grotte nedenunder et af de mange slot ruiner der over det hele. Det dræner strenght fra mig, er lidt træls. Blev vist også smittet med "vampirism" der :S, er i andre blevet det ? 
- 
			Et lille spørgsmål til jer som har købt pc-udgaven: 
 Hvor krævende er det?
 ...står foran en upgrade af GFX og evt. ram, og vil gerne kunne kører det i 1280x1024 ALT, incl. AA&AF på max.
- 
			QuoteOriginally posted by Ciric 
 Et lille spørgsmål til jer som har købt pc-udgaven:
 Hvor krævende er det?
 ...står foran en upgrade af GFX og evt. ram, og vil gerne kunne kører det i 1280x1024 ALT, incl. AA&AF på max.http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_overview.htm Jeg køre det med mit x800pro i 1024x768 og high det køre ihvertfald ikke ret godt nogen steder i spillet Men kan så være fordi det er så nyt at ati drivere ikke er blevet finpudset til det endnu, Hvis du vil kunne køre det i den opløsning og de indstillinger flydende skal du godt nok have fat på noget meget hurtig udstyr/hardware 
- 
			QuoteOriginally posted by Marquis 
 Nogen der ved hvordan jeg kan komme af med "bonebreak fever" ? Jeg mener jeg fik det af en vampyr i en grotte nedenunder et af de mange slot ruiner der over det hele. Det dræner strenght fra mig, er lidt træls. Blev vist også smittet med "vampirism" der :S, er i andre blevet det ?Prøv at bede i en kirke. 
 Ellers kan du måske finde noget om hvodan den slags kureres i bøger eller scrolls - de kan stå hvor vampyrer færdes feks. Der hvor du blev smittet Edit: er der nogen der ved om man kan smadre ting på en eller anden måde? jeg synes tit man ser at der er en halvsmadret væg eller planker for noget og man kan se ind. Men ikke gå der. 
 I samme boldgade, hvad gør så skovle, leer osv? Man kan jo som sådan ikke bruge dem. Er de bare til pynt og evt salg?
- 
			QuoteOriginally posted by jedimind http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_overview.htm Jeg køre det med mit x800pro i 1024x768 og high det køre ihvertfald ikke ret godt nogen steder i spillet Men kan så være fordi det er så nyt at ati drivere ikke er blevet finpudset til det endnu, Hvis du vil kunne køre det i den opløsning og de indstillinger flydende skal du godt nok have fat på noget meget hurtig udstyr/hardware 
 Ok, men det siger jo f.eks. ikke om 2GB ram er nødvændigt for at kører det med de nævnte settings 
 ...og hvad med gfx?
 Skal jeg op i et X1900XT eller lign.?
- 
			Fik det endelig idag og fik lige tid til at spille en times tid her for lidt siden... 
 Nåede godt nok kun ud i åbent område og på vej over til anden bo-område med ham sønnen... Men jeg syns styreformen er totalt latterlig Stemningen er fed nok og alt det der.. fed grafik.. men selve skill-delen er jeg ikke særligt glad for... Der er et eller andet delay på slag med sværd, som sikkert er med vilje.. men er squ for vant til at man ska satse på hurtige reflekser end timing Men alt i alt et fedt nok spil... Jeg ska nok liiige ha et bedre grafikkort inden jeg spiller videre, da jeg egentlig kun vil spille det for den grafiske oplevelse.. De trailers jeg har set...  Breathtaking! Breathtaking!
- 
			QuoteDisplay MoreOriginally posted by KarGa 
 Fik det endelig idag og fik lige tid til at spille en times tid her for lidt siden...
 Nåede godt nok kun ud i åbent område og på vej over til anden bo-område med ham sønnen... Men jeg syns styreformen er totalt latterlig Stemningen er fed nok og alt det der.. fed grafik.. men selve skill-delen er jeg ikke særligt glad for... Der er et eller andet delay på slag med sværd, som sikkert er med vilje.. men er squ for vant til at man ska satse på hurtige reflekser end timing Men alt i alt et fedt nok spil... Jeg ska nok liiige ha et bedre grafikkort inden jeg spiller videre, da jeg egentlig kun vil spille det for den grafiske oplevelse.. De trailers jeg har set...  Breathtaking! Breathtaking!Det ville være en alt for stor fejl  
 Jeg har spillet 5-7 timer nu og er nået ca lige så langt som dig. Jeg har brugt en del tid på bare at tulre rundt og tage sidequests og lignende. Jeg synes virkelig det er en fed frihed og en fantastisk stemning.Edit: 8:40 timer  
- 
			Hehe jeg ka slet ikk klare den der mærkelige frihed  Har det lidt som en af svarmulighederne på Boomtown om spillet Har det lidt som en af svarmulighederne på Boomtown om spillet 
 "Nej, giv mig hellere nogle fastere rammer. Frihed er for tåber og anarkister!" Er mere til en fast linie... ellers føler man at man mangler noget af spillet 
 Desuden går det imo utroligt langsomt Den løbetur til første bo-sted var godt nok ond Den løbetur til første bo-sted var godt nok ond Indtil jeg tog chancen og naglede en hest Indtil jeg tog chancen og naglede en hestBtw... Pas på i ikk blir til vampyrer  der er vist pænt mange der har problemer med det der er vist pænt mange der har problemer med det
 http://www.boomtown.net/da_dk/forum/viewtopic.php?id=56098Skræmmende så langt folk er kommet  Har de ikke andet at lave, siden de har tid til at spille så meget computer dagen lang? Har de ikke andet at lave, siden de har tid til at spille så meget computer dagen lang? 
- 
			QuoteDisplay MoreOriginally posted by KarGa 
 Hehe jeg ka slet ikk klare den der mærkelige frihed Har det lidt som en af svarmulighederne på Boomtown om spillet Har det lidt som en af svarmulighederne på Boomtown om spillet 
 "Nej, giv mig hellere nogle fastere rammer. Frihed er for tåber og anarkister!" Er mere til en fast linie... ellers føler man at man mangler noget af spillet 
 Desuden går det imo utroligt langsomt Den løbetur til første bo-sted var godt nok ond Den løbetur til første bo-sted var godt nok ond Indtil jeg tog chancen og naglede en hest Indtil jeg tog chancen og naglede en hestBtw... Pas på i ikk blir til vampyrer  der er vist pænt mange der har problemer med det der er vist pænt mange der har problemer med det
 http://www.boomtown.net/da_dk/forum/viewtopic.php?id=56098Skræmmende så langt folk er kommet  Har de ikke andet at lave, siden de har tid til at spille så meget computer dagen lang? Har de ikke andet at lave, siden de har tid til at spille så meget computer dagen lang? Hvis du klikker på tab og derefter kompasset kan du klikke på steder du ahr været fø og "fast travele". Så er det noget hurtigere. 
 Tyveri kan IKKE anbefales med mindre man gør en levevej ud af det, da ulovligheder som regel ender med en tur i brummen eller en klækkelig bøde - før eller siden.
- 
			Lagde ikke mærke til at det kom ud, da jeg intet kender til spillet, men så også lige tidligere idag hvor stor en success det er så er ved at hente det. Skal helt sikkert spilles iaften. Er det meget HW krævende? 
- 
			QuoteOriginally posted by SlackeR 
 Hvis du klikker på tab og derefter kompasset kan du klikke på steder du ahr været fø og "fast travele". Så er det noget hurtigere.
 Tyveri kan IKKE anbefales med mindre man gør en levevej ud af det, da ulovligheder som regel ender med en tur i brummen eller en klækkelig bøde - før eller siden.
 Lagde godt mærke til det med fast travel eller hva det hedder...Jeg har valgt det kattelignende dyr  Så ja, jeg gør levevej af at stjæle, da den kan liste sig og jeg har tyveri som en af de 7 masteriesQuote Så ja, jeg gør levevej af at stjæle, da den kan liste sig og jeg har tyveri som en af de 7 masteriesQuoteOriginally posted by RasmusS 
 Lagde ikke mærke til at det kom ud, da jeg intet kender til spillet, men så også lige tidligere idag hvor stor en success det er så er ved at hente det. Skal helt sikkert spilles iaften.Er det meget HW krævende? 
 Inden du kvajer dig, vil jeg lige minde dig om at vi ikke snakker om warez herinde
- 
			QuoteOriginally posted by SlackeR Hvis du klikker på tab og derefter kompasset kan du klikke på steder du ahr været fø og "fast travele". Så er det noget hurtigere. 
 Pjat med dig. Tyveri er vejen frem. Det kræver selvfølgelig at man er med i thieves guild, så man kan sælge sine tyvekoster. Jeg tror jeg har spillet omkring 8 timer nu og har solgt tyvekoster for over 3000 guld. Det er vejen frem.Og jeg har forøvrigt endnu ikke besøgt fængslet eller fået en bøde