QuoteOriginally posted by fhqwhgad
Pjat med dig. Tyveri er vejen frem. Det kræver selvfølgelig at man er med i thieves guild, så man kan sælge sine tyvekoster. Jeg tror jeg har spillet omkring 8 timer nu og har solgt tyvekoster for over 3000 guld. Det er vejen frem.
Og jeg har forøvrigt endnu ikke besøgt fængslet eller fået en bøde
Nice, tror vist jeg skal ha fat i den guild  Har efterhånden en del "lånte ting" * host * Men jeg synes nu også det stinker at stjæle ting, især folk ligepludseligt går grassat på en, og så finder man ud af at det er fordi man har nakket en diamant fra dem på et tidspunkt hehe. Hader dog mest at man kan komme ridende på en hest, gå af hesten,  snakke med en eller anden, og så stige op på hesten igen og blive beskyldt for at have nakket hesten ?!
 Har efterhånden en del "lånte ting" * host * Men jeg synes nu også det stinker at stjæle ting, især folk ligepludseligt går grassat på en, og så finder man ud af at det er fordi man har nakket en diamant fra dem på et tidspunkt hehe. Hader dog mest at man kan komme ridende på en hest, gå af hesten,  snakke med en eller anden, og så stige op på hesten igen og blive beskyldt for at have nakket hesten ?!

Damn en lækker fps jeg fik
 Damn en lækker fps jeg fik