nogen der har købt oblivion?

Originally posted by fhqwhgad

Pjat med dig. Tyveri er vejen frem. Det kræver selvfølgelig at man er med i thieves guild, så man kan sælge sine tyvekoster. Jeg tror jeg har spillet omkring 8 timer nu og har solgt tyvekoster for over 3000 guld. Det er vejen frem.

Og jeg har forøvrigt endnu ikke besøgt fængslet eller fået en bøde :)

Nice, tror vist jeg skal ha fat i den guild :D Har efterhånden en del "lånte ting" * host * Men jeg synes nu også det stinker at stjæle ting, især folk ligepludseligt går grassat på en, og så finder man ud af at det er fordi man har nakket en diamant fra dem på et tidspunkt hehe. Hader dog mest at man kan komme ridende på en hest, gå af hesten, snakke med en eller anden, og så stige op på hesten igen og blive beskyldt for at have nakket hesten ?!

Pjat med dig. Tyveri er vejen frem. Det kræver selvfølgelig at man er med i thieves guild, så man kan sælge sine tyvekoster. Jeg tror jeg har spillet omkring 8 timer nu og har solgt tyvekoster for over 3000 guld. Det er vejen frem.

Og jeg har forøvrigt endnu ikke besøgt fængslet eller fået en bøde :)

Ja det er jo så typisk dig. Ligesom dengang du stjal min zippo til en fest. Dit modbydelige svin.

Originally posted by Carlsen

Ja det er jo så typisk dig. Ligesom dengang du stjal min zippo til en fest. Dit modbydelige svin.

Nå det må være den zippo du har foræret mig 3 gange?

Nå det må være den zippo du har foræret mig 3 gange?

Du takkede jo nej (den ene gang). Men det gør det ikke ok at stjæle den senere når du fortryder. Jeg har foræret den til nationalmuseet, der udbetalte et klækkeligt beløb for den, hvor den nu står i glasmontre og pryder indgangs arealet med skiltet: "PETER CARLSENS LIGHTER".

Du er et forfærdeligt menneske, og jeg er overbevist om at din straf tilkommer dig.

har foræret den til nationalmuseet, der udbetalte et klækkeligt beløb for den, hvor den nu står i glasmontre og pryder indgangs arealet med skiltet: "PETER CARLSENS LIGHTER".

Nååh jeg troede jeg havde stjålet den? LYSTLØGNER!
    Du kan sgu ikke give mig skylden hver gang du ikke kan finde dit lort. Ligesom dengang du havde glemt din nevø nede på den engelske bar..

Nååh jeg troede jeg havde stjålet den? LYSTLØGNER!
    Du kan sgu ikke give mig skylden hver gang du ikke kan finde dit lort. Ligesom dengang du havde glemt din nevø nede på den engelske bar..

Jeg forærede den væk for 14 dage siden, da jeg ligesom følte at den kunne tjene et bedre formål.

Ja okay, jeg skammede mig lidt den dag. Men det var da meget sjovt da jeg kom og hentede ham igen. En skam med brækket, men sådan er det jo. Har hørt han var ret hård til dart.

Jeg forærede den væk for 14 dage siden, da jeg ligesom følte at den kunne tjene et bedre formål.

Ja okay, jeg skammede mig lidt den dag. Men det var da meget sjovt da jeg kom og hentede ham igen. En skam med brækket, men sådan er det jo. Har hørt han var ret hård til dart.

Ja vi må prøve igen om et par år når han fylder 12. Så er han nok lidt bedre egnet.

• Så fik jeg også shoppet det. Og hold da kæft hvor det trækker tænder ud, det kræver da godt nok nogle ressourcer for at køre optimalt, ihvertfald i min skærms native opløsning på 1680x1050 eller hvor meget den nu er på :boxed:

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Originally posted by engel
    Så fik jeg også shoppet det. Og hold da kæft hvor det trækker tænder ud, det kræver da godt nok nogle ressourcer for at køre optimalt, ihvertfald i min skærms native opløsning på 1680x1050 eller hvor meget den nu er på :boxed:

Hehe ka jeg godt forestille mig :D Jeg startede også med at køre i 1280x960 med bloom effekt på :)) Damn en lækker fps jeg fik :P

Carlsen og Fuckwad... I to burde seriøst holde op med at ryge al den fjolletobak

Originally posted by KarGa

Hehe ka jeg godt forestille mig :D Jeg startede også med at køre i 1280x960 med bloom effekt på :)) Damn en lækker fps jeg fik :P

Carlsen og Fuckwad... I to burde seriøst holde op med at ryge al den fjolletobak

Hehe. Jeg forsøgte mig med HDR enabled, det river godt nok min spand rundt :(

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Hey guys.

Jeg har også tænkt på at købe det spil

Tror i at min pc vil kunne køre det nognelunde

AMD 3700
    Dual sata 939
    1 gb ram ( kingston )
    inno3d 7800 256mb.

• Sagtens. Se hvad jeg spiller det med ;)
    Det er så også 800x600, hverken bloom eller HDR (sjovt nok).. Og så burde jeg nok sparke en af de der distant-ting fra. jeg gider bare ikke :))

Originally posted by SlackeR

Sagtens. Se hvad jeg spiller det med ;)
    Det er så også 800x600, hverken bloom eller HDR (sjovt nok).. Og så burde jeg nok sparke en af de der distant-ting fra. jeg gider bare ikke :))

Ok, men det kunne være engang at man skulle invester i et par GB flere ram :O

Originally posted by Pow

Ok, men det kunne være engang at man skulle invester i et par GB flere ram :O

ja jeg vil ihvertfald mene at det optimale antal ram til oblivion er 2gb Jeg kan ihvertfald mærke nogen steder at mine 1gb ram er for lidt

asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

• hmm prøvede lige at sætte til balanced inde i control panel nu køre spillet ligepludselig meget bedre :D

asus P8P67 evo
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG

• Nogen der ved hvordan man får vagterne til ikke at smide en i spjældet, når man snakker med dem? :))

Jeg nakkede en for at komme med i dark brotherhood... Jeg har ikk stjålet noget, så er ret sikker på det er det der er problemet :crazyeyes:

Nogen der ved hvordan man får vagterne til ikke at smide en i spjældet, når man snakker med dem? :))

Jeg nakkede en for at komme med i dark brotherhood... Jeg har ikk stjålet noget, så er ret sikker på det er det der er problemet :crazyeyes:

For at komme i dark brotherhood skal du sove.. så kommer der en og vækker dig og fortæller om det.

Nogen der ved hvordan man får vagterne til ikke at smide en i spjældet, når man snakker med dem? :))

bare dask til vagten så bliver du smidt i spjældet :D

asus P8P67 evo
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG

Originally posted by SlackeR

For at komme i dark brotherhood skal du sove.. så kommer der en og vækker dig og fortæller om det.

Jeg er skam i dark brotherhood ;) Det er det der er problemet :)) Men jeg får vagterne på nakken hver gang jeg er i en by... Men nu har jeg bare overstået min straf :P Så lader de mig være og jeg får ikke dårlig samvittighed når jeg er i en kirke :crazyeyes: