Fået email fra Ekstra Bladet

• Har lige fået en email fra Ekstra Bladet med følgende indhold :

Jeg er journalist på Ekstra Bladet og sidder og skriver om Chippen/Guncity/Uffe Pedersen.
    Jeg har hørt fra flere brugere af forskellige fora, at du har haft et par oplevelser med ham. Har du lyst til at fortælle om det?

... Jamen dog ... :))

Nogen der også har fået email fra den journalist ? Kunne jo være det var en der havde tittet lidt på Tweak.

btw, syntes det er lidt pusigt hvis jeg er kendt af brugere på forskellige fora i den forbindelse for det eneste sted jeg har snakket lidt om det pågældende emne er her på Tweak.

Hm, snakker i om mig på andre fora ? ... Fy skam jer ... :))

• hehehe

kender dog ikke noget til det ;)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Originally posted by dkwolf
    hehehe

kender dog ikke noget til det ;)

Ok... Pyha ... :)) Så mit cover et intakt 8)

[Blocked Image: http://img204.imageshack.us/img204/1723/zorro4zw.gif]

Originally posted by Butcher
    Har du tænkt dig at udtale dig så?

Kun hvis jeg må komme med til en fotosession af en side-9 pige :T

ej, pjat ... :))

Men ja, det tror jeg da. Damen virker da meget søøød i sin email

[Blocked Image: http://img204.imageshack.us/img204/6574/bouncesmile2cp.gif]

Originally posted by Mikkel
    Jeg laver faktisk ikke andet end at snakke om dig Grill ... :))

Der er så mange spændende historier og sider af dig, at jeg slet ikke kan løbe tør for talestof... :ph34r:

Ja, jeg ved godt at Helsingør er en kedelig by ... Man kan jo ikke blive ved med at snakke om svenskerne ... :T

Originally posted by Mikkel

Hmmm... Touché ? :))

hehe ja det kunne vist ikke siges mere tydeligt ;)

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Fra Geo/hunde tråden

Originally posted by GrillRotten
    Kan man tage EB seriøst ? ... også når de lige skal skrive i overskriften at hunden altså er sort ? ... Hvad har det med sagen at gøre ? Tror i det ville være anderledes hvis det var en hvid hund ? ... Get real.

EB er journalistik på bundniveau.

Godt du står ved dine principper. Og ja komisk nok er det sgu selv samme redaktion, der sidder og laver det hehe. :))

Originally posted by Lecter

Godt du står ved dine principper. Og ja komisk nok er det sgu selv samme redaktion, der sidder og laver det hehe. :))

Oooh yeah! - en dødskarp og nådesløs afsløring, foretaget af journalisten Lecter :ph34r: 8) - sådan skal det være :))

• jeg skrev til dem om samme emne....men har ikke fået mail fra dem :)

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• aaargh pis. nu mente jeg lige jeg havde gemt alle de trudsels email jeg har fået fra chippen. men de er sku desværre røget ud.
    hvad med dig grill. du må da have nogle gamle emails fra den tid han truede med at hive dig i retten

• Det kan være du kan få lov til at være side 9 pige for en dag hvis du spørger pænt :)

• Det er da bare at råbe højt hvis i har lyst til at stå frem nøgen :)

Nu har du chancen for at tjene 1000 kr og samtidig blive set af tusindvis af kvinder i danmark. Se & Hør mangler nemlig MÆND til deres blad. I mange år har de haft Se og Hør pigen - og nu har de fået Se og Hør MANDEN. Den næste kunne meget nemt blive dig!

I siger bare til så skal jeg nok sætte jeg i kontakt :))

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy