DSB - Sorte Max må ikke have et sæde !

• Han skulle have et los i røven skulle han...

Hva med næste person der skal sidde der, som lider af pelsdyr allergi, men Geo skulle jo have sin store klamme snavsede køter oppe på sædet, HELL NO, de hører ikke til på et sæde!!!

EDIT: Kan absolut ikke se det morsomme i den.

• Hvorfor dælen skal man så betale børnebillet?....

Og hvordan kan de forvise en person og hans hund til at ligge ude i indgangen til toget... eller hva det nu hedder, bare pga. en hund? ... det er satme ringe. Så må man få en billigere billet, for man betaler for eet, men får noget helt andet.

prut finale !

• husk at se filmene med Geo på mcdonalds hvor han får et allergisk anfald, og hvor han køber 4 dåser lightergas i silvan, kommer tilbage med røde øjne og uden bukser og køber mere, uden at nogen nævneværdigt løfter på øjnbrynet. :)

• Kan man tage EB seriøst ? ... også når de lige skal skrive i overskriften at hunden altså er sort ? ... Hvad har det med sagen at gøre ? Tror i det ville være anderledes hvis det var en hvid hund ? ... Get real.

EB er journalistik på bundniveau.

• LOL - Utroligt så ondt i røven folk har over at der bliver lavet lidt humoristiske reporteringer :))

Jeg synes nu det var meget sjovt, men jeg kunne nu bedst lide læsningen som tydeligt viser hvordan en begivenhed subjektivt kan fordrejes mod egne fordele :))

• den billetdame der fatter åbenbart ikke en regel DSB har.

en billet giver adgang til et sæde. Og nå hun bliver pissed på den måde ville jeg sige "pis af kælling, du skal fandeme ik råbe af mig."

Desuden får folk med allergi mod hunde ikke udslæt hvis personen sætter sig et sted hvor der før har siddet en hund, men af diverse støvpartikler og andre småting der kommer fra hunden når den bevæger sig, ligesom vi altid går og taber hår og død hud.

Det at der er en hun tæt på en ovefølsom person kan give udslæt og andre ting som personen kommer i fysisk kontakt med.

Det er uungåeligt hvis støv og andet fra hunden svæver rundt i luften, men når de tin sidder fast i et sæde, så er der et eller flere lag tøj der forhindrer at fx. støvet kommer i fysisk kontakt med personen (og derfor ingen reaktion)

at kære Geo så skal betale en billet for sin hund er demed uacceptablt, da hunden ikke må bruge et sæde, men det må et barn godt.
    på en børnebillet har en hund samme vilkår som et barn, og skal behandles sådan.

Hvis DSB så havde spændt hjælmen, så havde de indført en "hundebillet".

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Bullshit, og de fleste får stærk kløen i øjnene, og en næse der løber mere end når man er slemt forkølet...
    - Har du allergi for noget??? - Hvor sjovt tror du lige det er når der er en eller anden hat fra ens klasse som man er så uheldig at sidde inærheden af der ikke har luret at gå i bad om morgenen og er i kontakt med sin hund eller kat til dagligt??? - Har du nogen anelser om hvor mange pakker klenex man kan nå at bruge på 45 minutter - og hvor stor gene det er?

• Det er da totalt åbenlyst at han ikke skal have hunden oppe på sædet!

Den sidder med sine beskidte poter oppe på et sæde hvor en anden person skal sidde efter den har siddet der. Den efterlader sikkert også hundehår efter sig, som sætter sig på ens tøj, og den sidder jo med sit røvhul på sæddet! fedt at sætte sig på et sæde og så ikke opdage at man sidder på en hunds lorterester!

Jeg har selv allergi for hunde og kattehår, og man kan altså godt mærke det når der har været en hund i nærheden af det sted man sidder eller opholder sig indendøre.

• Georg, eller Geo hva han hedder, er sku også en idiot rent ud sagt. Har godtnok aldrig ku' se det sjove i det lort han render rundt og laver. Og nej, selvfølgelig skal hunden ikke op på sædet, hvordan kan han regne med det.. Ebs "journalist-kvalitet" stinker sku efterhånden, ved ikke om det er fordi de har travlt eller hvad, men synes også man ser flere og flere, ret åbenlyse, stavefejl osv.

Originally posted by FlexQ
    husk at se filmene med Geo på mcdonalds hvor han får et allergisk anfald, og hvor han køber 4 dåser lightergas i silvan, kommer tilbage med røde øjne og uden bukser og køber mere, uden at nogen nævneværdigt løfter på øjnbrynet. :)

Synes ikke jeg kan se de film nogen steder?

• det er unfair at man ska betale for sin hund hvis den ik må bruge det man betaler til....

fordi i går da hellere ik ud og køber en ny ting som bla. et fjernsyn som ik vil tænde vel?