Din værste bommert

• Ved ikke om man kan kalde de ting man laver som barn for bommerte. Man ved jo ikke altid bedre i de spæde år....

Kom i tanke om en periode, hvor jeg var meget glad for ild. Så legede selvf. altid med det eller når det var mig muligt at finde tændstikkerne i huset. Har derfor engang i tidernes morgen været ved at tænde bål på mit værelse :$

• mmmh på vej ned i byen i Randers for en del år siden efterhånden..

Nå Boede på kollegie og vi sku ned i byen, der er et stykke vej og jeg var ret så beruset, så hva er bedre end og nakke en indkøbsvogn og lade kammeraterne skubbe, mig op i vogn og så ellers derud a, nu gik vi så på mariagervej i Randers som er MEGET STEJL, SKUB sagde det lige, og så kom jeg ellers tæskende ned a mariagervej med 140 kmt med en bajer i hånden og hylende som en stukket gris, over for rødt i lyskrydset og der holdt der 2 MEGET måbende strissere .. fuld babu og de satte efter, og dyttede som sindsyge, men jeg ku altså ik stoppe, det ordnede et bus stoppe sted dog ret så hurtigt, så 1 flækket øjnbryn og en smadret monster rude senere stod polizen og råbte og skreg om jeg var sindsyg og hvorfor helvede jeg ik var stoppet, prøvede at forklare imens jeg grinede ret kraftigt at det ku jeg faktisk ik, så en tur i dententionen og en bøde på 5000 for hærværk kom der ud a det. *LOL*
    :dance:

• @ Karga.. Behøver vi at nævne forhistorien til din "bommert"? :))

Anyways...

Skulle til Tyskland med skolepatruljen, og klemmer mig selfølgelig ned på forreste sæde med min helt nyvaskede jakke... Efter et par timer i bussen kan sådan en tur blive en smule kedelig, det varede kun et kort øjeblik da hende jeg sad ved siden af, af uvisse grunde hiver fat i min hætte på min nyvaskede jakke. Ud af velcroen på hætten fanger hun uheldigvis et par af min mors g-strengs trusser som hun så belejeligt vælger at vifte med i bussen og afsløre "ejermanden".. Trusserne var på den ene eller anden måde hæftet sig fast til velcroen på hætten... Det var skisme en anelse pinligt :razz:

Hmm kom lige til at tænke på den første firmafest.. Blev en anelse for beruset for at sige det pænt. Festen blev holdt på en havn og da en af mine venner der også arbejdede der har forældre med båd på pågældende havn kunne de jo belejeligt køre mig hjem i min sindsyge koger.. Lånte en skål og et håndklæde fra restauranten men da hjalp ikke rigtig da jeg prøvede at møve mig ud af deres bil.. Kom til at kaste en smule op på gulvet og kanten af bildøren, så jeg måtte pænt trappe op næste dag og rengøre bilen :)) Skal lige siges at jeg havde arbejdet på pågældende arbejdsplads i ca 7 timer da jeg blev inviteret til den sommerfest.. Det skete for 3 år siden, men jeg får stadig lov til at høre for den :D

• Sad engang og drak til en lille fest ude midt på landet. I St. Lihme, helt nøjagtigt :))
    Anyways, så var jeg så heldig at have chauffør på hjem. Efter at have siddet i bilen i 10 minutter, skulle jeg så brække mig i min stive brandert. Så jeg beder min kammerat om at holde ind, og det gør han så.
    Jeg springer ud af bilen i mørket og læner mig op af et eller andet og ørler så ellers bare derudaf. Hopper ind i bilen igen, og tænker ikke mere over det.
    Da jeg så kørte derud dagen efter for at hente min telefon, ser jeg en bondemand stå og gøre en bod ren, og han ser bestemt ikke glad ud. Det viser sig så, at jeg har voldbrækket mig i hans landevejsbod med kartofler osv :))

Burde måske have holdt ind og give ham en undskyldning, men valgte nu bare at køre forbi og lade som ingenting. Ak ja.

• inden for de sidste 2 år tjaa.. Kunde kommer ind. Gammel dame på 70 år. rigtig fin i det, og den vare jeg havde bestilt til hende for 3 dage siden, havde jeg glemt at bekræfte. Lige foran hende skriver jeg FUUUUUUCCCCCKKKK! så gav hun et slag i bordet og vente om. Chefen stod og grinede i bagrunden :)

Originally posted by Mikkel
    Jeg kan ikke lige finde ud af hvad mit livs største bommert er, men jeg ved i al fald at DAGENS største bommert idag, var at miste mit alle-zoners periodekort til hele ørestadsregionen, til en værdi af 1040,- X(

Ps. Sig lige til hvis I finder det ;)

Så er her lige en update: Dagens optur blev så, at få tilsendt mit togkort med posten - juhuuu! :D

[Blocked Image: http://www.clicksmilies.com/s0105/party/party-smiley-020.gif]

• En af mine største bommert'er må højst sandsynligt have været i lørdags!!

Der var gymnasie fest på stenhus gym, og jeg havde været til forfest hos nogle af drengene, der bliver der drukket over en god halvdel af en flaske whiskey.. vi går til festen, og til denne 3 km tur har jeg lavet mig en half'n'half whiskey cola, i en 1.5l cola flaske og det når jeg sku at drikke..!! vi kommer ind, jeg kan godt mærke jeg er i godt humor og er godt beruset, men har trods alt styr på det hele, næsten.. Vi kaster os over fadøllet, og senere ender det med at jeg står og danser techno dans til at der er 2 der står og battler, rapper osv. jeg er frisk og skal da også være med til at rappe, med det resutat at jeg kun kan sige YOO!! YOO!! YEEAAHH!! og så vidre.. Jeg danser egentligt bare vidre og tænker at alt sikkert er godt.. :P

Så slutter festen og jeg tænker at jeg skal da ned på disko i holbæk city og fyrre den af, med det resultat jeg tager de dertilindrettede busser ned til byen.. Jeg havner dernede og finder ud af jeg ingen penge har på mig og at jeg heller ikke kan hæve.. så jeg mister lysten til fest og beslutter mig for at finde et sted og sove.. Fint nok, men jeg glemmer at der er noget der hedder venner's varme værelser i holbæk + ringe + mobiltelefon så jeg går op på stationen og finder mig et fint glas vente læg skur for at sætte mig der og sove..!!!

Tror i det var koldt?? Mødte natteravnene deroppe, de var ikke så glade for det!! hvorfor mon?? :P

Men jeg sad fra ca. kl 03 til 06 på holbæk station i bidende kulde i lørdags..

Fra kl 06 åbnede veltesal ting jeg gik ned i, og kl 7 kørte det første tog mof nyk. sj.

Jeg var hjemme kl 10..

//Out - EcoPa

Ryzen 1600X, 16GB, GTX2060-6GB, 1TB SSD, 5TB HD.

Rettet en gang, sidst af EcoPa ().

• Tjah. Jeg har lavet en der måske ikke er så meget bommert over.. Men jeg blev lige mindet om den af en anden historie..
    Jelling-festival 2004:
    Hele weekenden er gået helt fint på nær at et par af mine venner har forsvundet et par gange. Vi ved ikke helt hvorhen fordi de ikke vil ud med det, men vi ved det er noget med en gruppe piger.
    Anyways, den sidste aften bliver vi så vist derned alligevel. Det går ret hurtigt op for mig (noget med en tackling og så vider hun foretog på mig, jeg var godt fuld) at en af dem er småvild med mig. Der er den hage ved det at den ene af mine venner har været sammen med hende dagen før. Det er hun nu godt nok ret ligeglad med. Han har måske så småt gang i en anden også. Sådan opfattede jeg det ihvertfald. jeg har godt nok hørt han blev sur senere, men det kunne jeg sgu ikke gøre ved ;)
    I forbindelse med det mener jeg så have hørt en af mine andre venner sige hun er grim. Jeg sagde så jeg ikke syntes det var så slemt, ud over at hendes tænder ikke sad ret godt (mildest talt ;))
    Så tåger vi lidt rundt, er ude og lege med en hjemmeværnsmand og lidt. Jeg har egentlig bestemt jeg bare lader være med at gøre noget. Men så skal hende her jo ned og høre en af mine venner skide. Det er en større attraktion, fordi det larmer noget. Jeg benytter så chancen til lige at klare det selv også. Det tager noget længere end min kammerat, og da jeg åbner døren får jeg så hende her pigen smidt i hovedet af min kammerat, som så holder døren. Jeg bliver lidt forfjamsket og står bare der og kigger lidt (meget tæt, det er ikke ret stort sådan et toilet). Så åbner han døren og spørger om vi er sammen. Nej siger jeg, hvorefter døren bliver lukket igen. Så siger jeg til hende at hvis det skal være på den måde kan vi sgu lige så godt gøre det. Så det gør vi. Så kager vi lidt rundt og snaver indtil jeg går i seng.
    Da jeg vågner dagen efter kan jeg ikke huske hendes ansigt. det kan ejg aldrig. men jeg kan huske en som var mindre fuld end mig sige at hun var grim, så jeg siger bare til de andre at nu går turen hjem.
    8-9 måneder efter har hun pr. sms fået mig overtalt til at mødes igen. Et par uger efter kommer vi sammen. vi når at være sammen i 2½ måned inden det slutter. Dagen inden den sidste dag på Jelling 2005, hvilket vel ville have været en slags årsdag.

Originally posted by Carlsen
    Sad engang og drak til en lille fest ude midt på landet. I St. Lihme, helt nøjagtigt :))
    Anyways, så var jeg så heldig at have chauffør på hjem. Efter at have siddet i bilen i 10 minutter, skulle jeg så brække mig i min stive brandert. Så jeg beder min kammerat om at holde ind, og det gør han så.
    Jeg springer ud af bilen i mørket og læner mig op af et eller andet og ørler så ellers bare derudaf. Hopper ind i bilen igen, og tænker ikke mere over det.
    Da jeg så kørte derud dagen efter for at hente min telefon, ser jeg en bondemand stå og gøre en bod ren, og han ser bestemt ikke glad ud. Det viser sig så, at jeg har voldbrækket mig i hans landevejsbod med kartofler osv :))

Burde måske have holdt ind og give ham en undskyldning, men valgte nu bare at køre forbi og lade som ingenting. Ak ja.

Nå det var dig der brækkede sig i min bod!

Originally posted by Lecter
    Sjove historier Haze men de er godt nok svære at kæmpe sig igennem med den ENORMT ringe grammatik og restavning :rolleyes:

Sry ved jeg er spadser til at skrive.. Men jeg prøver stadig..

Så kan man sku lære at følge med i skolen :S hehe

• Så var det vel egentlig ikke nogen bommert :)) Det tjente jo et godt formål ;)

• Jeg gør uden tvivl næsten aldrig noget pinligt. Bare noget meget dumt.

Jeg gik nøgen ud i svømmehallen, fordi jeg var lidt forvirret. Jeg nåede dog kun et par skridt inden en lille pige fortæller mig det. Pis. Jeg havde min bikini i hånden :S

Til en fest blev jeg utroligt fuld i tequila hvor cirka alle brugte mig til body tequilas, hvor jeg derefter brækker mig og sover i en håndvask.

Til Hardcore Festival i Fredericia 2005 var jeg sammen med en eller anden type, fordi jeg ikke gad at sove i telt. Det var pinligt at vågne op i en eller anden lejlighed midt i Fredericia - jeg er fra Esbjerg - og han var bare alt for gammel.

Ellers husker jeg ikke lige mere pt.

• Har jeg faktisk også gjort for et par år siden :O

Kan man sove i en håndvask? 8o

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

• Vi har en stor garrage fuldmuret på 75 kvm. Der er så en vandhane. Da jeg var en 6 år, tændte jeg den på fulde drøn og fordi jeg ville lave en svømme pool. Men da vandet kom ca. 10 cm op opdagede min forældre det :crazyeyes:

Har lavet så meget pis som 6 åriget at jeg kunne skrive en bog om alle episoderne ! Frygter også min konfimation, sangene bliver aaaaaaaalt for lange :crazyeyes:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by TheSnake

Har jeg faktisk også gjort for et par år siden :O

Kan man sove i en håndvask? 8o

Ja, altså. Hele mit hoved og arme var i håndvasken og den var tændt med kold vand ned over mit hoved, men jeg sov i et par timer kun afbrudt af folk der råbte.