Var ude og spille fodbold i sin tid, som knægte jo gør, det var en tør sommerdag, og jeg stod og kiggede på min kammerat, som skød på mål, da jeg får lyst til at ramme bolden med en dejlig fast og tør jordklump, som jeg lige har samlet op.
Min kammerat skyder, og jeg tyrer den store jordklump afsted, som i nok kan forestille jer, er det lidt svært at kaste præcist med såen en klump, derfor ende den også lige i fjæset på min kammerat, som får nogle rifter og næseblod.. Jeg kunne bare ikke lade være med at grine, syntes sgu det er så sjovt når folk kommer til skade, med mindre det er alvorligt.

Din værste bommert
-
-
Fik sat min motorsav fast i et kæmpe træ da jeg skar bagtåen over. Bøjede 2 kigler da jeg ville banke træet lidt op, så jeg kunne få den ud.. Det lykkes ikke..
Fik fat i en kollega, så jeg kunne låne hans sav til at skære fællekammen over. Det resulterede i at træede faldt.. Ja.. Men oven på min sav, som jo stadig sad i træet.Bommerten er ikke at sætte saven fast. Det kan alle komme til.
Bommerten er ikke liiige at fjerne motoren, så det kun er sværdet der sidder i
Det kostede lige en sav livet, og det sure penge, når det en sav til 10K.
Ikke engang en så dyr sav, kan klare vægten af en 30m højt bøgetræ.
MystiskHeldigvis arbejdet der betalte.
-
det er nok en ikke en bummert.. men det sku lidt fun alligevel.
dengang jeg var 10 11 år så var det jo smart med langt hår, og jeg scorede også på det.. de sværmede om mig.. MEN!!!! der er så 2 episoder hvor de ikke lige ku se det.
Så jeg var på resturant med mine forældre alene. og da vi så sidder og hygger os, så kommer tjeneren og spørger hva vi skulle have og hun spørger sådan her. Hva sku det være.. (da mine forældre så har bestilt siger hun) Hva skal jeres Søde datter så have !!!(WTF!) så griner vi bare og siger jeg altså var en dreng.og så undskyldte hun så..
den anden gang skulle jeg i svømme hallen med min storebror da vi så som så tit var i ishøj. men denne gang i Greve.. da vi så for vores nøgler går vi og snakker om hvilke nummere vi har.. så siger min bror hans nummer og det er ulige.. og da jeg så siger mit nummer er lige ved siden af.. så for han KÆMPE griner på! og så står jeg og tænker hva fanden.. så siger han mens han griner at det er en pige nøgle.. og jeg står bare.. hmm . jeg går så tilbage og siger at jeg er altså en dreng og at jeg gerne ville have en drenge nøgle.. hun smilte og så undskyld.
damn der var lang kø og det var nok lidt monster pinligt..
jeg tænkte på dengang at lave en trøje hvor der stod (foran) I'm a boy (bag på) And i'm single !
hehe.. rimelig pinligt.. men ok thats life
-
Det må sq være dengang jeg mistede min mødom!
Vi har ligget og kælet i lidt tid, vi var ikk så gamle (14 hende 13 mig) og så da vi haar fået tøjet af kommer hendes mor typisk brasende ind af døren. da hun ser os fryser hun nærmest, og hun stpr bare og glor i 5 sek hvorefter min kæreste skreg "MOR FIS AF FOR FANDEN!"
Det sjoveste var nok næste morgen ved morgenbordet, sys nu godt nok hendes forældre kiggede lidt sjovt på mig
-
Min værste må være da jeg var til et svømme stævne og faldt i vandet mens der sad 100 mennesker og kiggede på mig
-
Originally posted by Kolyzer
Min værste må være da jeg var til et svømme stævne og faldt i vandet mens der sad 100 mennesker og kiggede på migLOL humor !!!
-
Originally posted by Firedog
LOL humor !!!
Hehe det var sjovt bagefter men ikke da det skete
-
øhh...
Kan ikke lige komme på en bommert selv. Det har nok noget at gøre med, at jeg holder mig væk fra andres søgelys.
-
Originally posted by momonoa
øhh...Kan ikke lige komme på en bommert selv. Det har nok noget at gøre med, at jeg holder mig væk fra andres søgelys.
Største bommert?Behøver jeg sige Jonas?
Ahaha..
Just kidding
-
Originally posted by HuleFanden
Ahaha..
Just kidding
Haha good one hehe
-
Min værste må være da jeg var til et svømme stævne og faldt i vandet mens der sad 100 mennesker og kiggede på migDet er så meget en klassikker som mange konkurrence svømmere nok kan genkende. Har også selv lavet den var bare væsentlig flere end 100 mennesker
En af de ting jeg ellers tænker tilbage på... Tilbage i starten af syvende klasse. Den gang svømmede jeg rigtig meget og var sgu altid i svømmehallen så jeg var jo en af de rå på det område syntes jeg da selv
Jeg var også sådan for første gang for alvor ved at kærste lidt med en pige og vi var sådan lige begyndt at være sammen som kærester.
Når i svømmehallen som altid mig ind og klæde om. Skal så lige over den der bænk der nu er i svømmehallen som jeg er fået over 100034314 plus løse gange. Træder op på hjørnet af bænken som desværre er lidt våd hvilket resulterer i min fod glider og mit skinneben rammer hjørnet. Det giver så lidt en 15cm lang flænge i benet som går helt ind og ødelægger min legmuskel. Dvs det hele hænger ud af benet på mig og det bløder pænt meget.
Jeg for hurtigt hjælp af en kammy og kommer ind at ligge i et rum lige lidt op af gangen ind til omklædning. Bliver så hentet af abulance babubabu og alt det der.
Pigen der sider ved kassen i indgangen blev så sat til at tørre det blod op jeg havde smidt i gangen. Hvilket resultere i hun går i gulvet det kunne hun ikke lige klare.
Hun kommer til sig selv og da hun sådan er oven på er den første der dukker op min daværende kæreste som hun selvfølgelig også kender.
Hun bliver lige hurtigt overtalt til at fixe nogen uden at vide hvad det er. Noget af et chok men hun klarer det dog.
Først bagefter for hun så afvide det var mit hvilket betyder hun bliver ligbleg og må ned at ligge for ikke at gå ud.Wee da jeg fik sgu pigerne til at dåne den gang
Nå det hele krævede en masse sting både i selve musklen og uden på benet. Måtte desuden halte med krykker i pænt lang tid og har til dags dato et rigtigt sørøver ar på mit ben.
-
Originally posted by _WHAT_
Det er så meget en klassikker som mange konkurrence svømmere nok kan genkende. Har også selv lavet den var bare væsentlig flere end 100 mennesker
En af de ting jeg ellers tænker tilbage på... Tilbage i starten af syvende klasse. Den gang svømmede jeg rigtig meget og var sgu altid i svømmehallen så jeg var jo en af de rå på det område syntes jeg da selv
Jeg var også sådan for første gang for alvor ved at kærste lidt med en pige og vi var sådan lige begyndt at være sammen som kærester.
Når i svømmehallen som altid mig ind og klæde om. Skal så lige over den der bænk der nu er i svømmehallen som jeg er fået over 100034314 plus løse gange. Træder op på hjørnet af bænken som desværre er lidt våd hvilket resulterer i min fod glider og mit skinneben rammer hjørnet. Det giver så lidt en 15cm lang flænge i benet som går helt ind og ødelægger min legmuskel. Dvs det hele hænger ud af benet på mig og det bløder pænt meget.
Jeg for hurtigt hjælp af en kammy og kommer ind at ligge i et rum lige lidt op af gangen ind til omklædning. Bliver så hentet af abulance babubabu og alt det der.
Pigen der sider ved kassen i indgangen blev så sat til at tørre det blod op jeg havde smidt i gangen. Hvilket resultere i hun går i gulvet det kunne hun ikke lige klare.
Hun kommer til sig selv og da hun sådan er oven på er den første der dukker op min daværende kæreste som hun selvfølgelig også kender.
Hun bliver lige hurtigt overtalt til at fixe nogen uden at vide hvad det er. Noget af et chok men hun klarer det dog.
Først bagefter for hun så afvide det var mit hvilket betyder hun bliver ligbleg og må ned at ligge for ikke at gå ud.Wee da jeg fik sgu pigerne til at dåne den gang
Nå det hele krævede en masse sting både i selve musklen og uden på benet. Måtte desuden halte med krykker i pænt lang tid og har til dags dato et rigtigt sørøver ar på mit ben.
Svømme haller er farlige
-
Ahaha..
Just kidding
Du har det sjovt hva'!?
Men dette her er ikke lige stedet at diskutere mit privat livMen delvist ret kan du godt få.
-
Du har det sjovt hva'!?
Men dette her er ikke lige stedet at diskutere mit privat livMen delvist ret kan du godt få.
Det var ikke ment på den måde.(Men jeg har nok ret :)))
-
Det var ikke ment på den måde.(Men jeg har nok ret :)))
Ved jeg godt, men du skulle lige have den i hovedet igen.
-
Ved jeg godt, men du skulle lige have den i hovedet igen.
Tag den Christian *SMAK*
-
Tag den Christian *SMAK*
Rolig nu, jeg gir kvajebajer.Fredag?
-
Rolig nu, jeg gir kvajebajer.Fredag?
Fin fin
-
Tag den Christian *SMAK*
Du skal nu ikke komme for godt igang, min fine ven.
-
Fin fin
Ikke uden mig